16 2016
www.mam.cz
18. 4. 2016 74 Kč / 3,40 EUR T ÝDENÍK PRO MARKETINGOVOU KOMUNIK ACI A MÉDIA V YDAVATEL ST VÍ ECONOMIA
REKLAMNÍ BRANŽE SE MUSÍ OTEVŘÍT Byznys založený na talentech loví ve stále stejných vodách
Strana 6
Jan Čumpelík
V TIPSPORTU DÁVÁME SÁZKAŘŮM FÉROVOU ŠANCI
České firmy objevují kouzlo zákaznických komunit. Velebí je pro efekt zpětné vazby i silný akviziční potenciál. Značkám se na sociálních sítích i ve výzkumech nabízíme téměř sami, je tak na managementu firem, nakolik naše podněty i data zužitkují v praxi.
8–14 STRANA
Strana 18
01_MM16.indd 1
GOOGLE VYNUCENÁ POŠLE ČECHY OBMĚNA DO GARÁŽE TELEVIZÍ ROZHOUPE TRH Rozvoj digitálních dovedností
Strana 19
Strana 20 Předseda poroty ADC Creative Awards:
CHYBÍ TU DOBRÉ DIGITÁLNÍ PRÁCE
15.4.2016 17:46:19