16 2016

www.mam.cz

18. 4. 2016 74 Kč / 3,40 EUR T ÝDENÍK PRO MARKETINGOVOU KOMUNIK ACI A MÉDIA V YDAVATEL ST VÍ ECONOMIA

REKLAMNÍ BRANŽE SE MUSÍ OTEVŘÍT Byznys založený na talentech loví ve stále stejných vodách

Strana 6

Jan Čumpelík

V TIPSPORTU DÁVÁME SÁZKAŘŮM FÉROVOU ŠANCI

České firmy objevují kouzlo zákaznických komunit. Velebí je pro efekt zpětné vazby i silný akviziční potenciál. Značkám se na sociálních sítích i ve výzkumech nabízíme téměř sami, je tak na managementu firem, nakolik naše podněty i data zužitkují v praxi.

8–14 STRANA

Strana 18

01_MM16.indd 1

GOOGLE VYNUCENÁ POŠLE ČECHY OBMĚNA DO GARÁŽE TELEVIZÍ ROZHOUPE TRH Rozvoj digitálních dovedností

Strana 19

Strana 20 Předseda poroty ADC Creative Awards:

CHYBÍ TU DOBRÉ DIGITÁLNÍ PRÁCE

15.4.2016 17:46:19