SEKANÁ

● Volvo podporuje launch nového SUV

XC40 v kinech. Product placement ve filmu Tomb Raider doplnilo i kinokampaní

v síti multiplexů Cinema City. Reklamní

spot běží i před dalšími filmy, které jsou

z  hlediska cílové skupiny vhodné pro

komunikaci. A taky na plazmových obrazovkách ve foyer multiplexu.

● Rexona spustila ve spolupráci s Ogilvy mobilní aplikaci MoveCount, která

za  aktivní pohyb odměňuje uživatele virtuální měnou, již mohou směnit

za vybranou odměnu. Uvedení podpoří

kampaní v Česku i na Slovensku.

● Sazka zopakovala úspěšnou podzimní kampaň Pátek 13., kterou pro ni navrhla agentura Fairy Tailors. Komunikace, která zpochybňuje, že pátek 13. je

nešťastný den, se nově objevila i v rádiu.

Tematická stanice War – Svět válek

od 1. května vstupuje do elektronického

měření sledovanosti televize. Ve  stejný

den začne prodávat i  reklamní prostor

skrze mediální zastupitelství Atmedia.

●

Ústavní soud dal za  pravdu vydavatelství Mladá fronta ve  sporu s  Policií

České republiky a zrušil pokutu 50 tisíc

korun za  neuposlechnutí výzvy ke  stažení článku o zahájení trestního stíhání

miliardáře Petra Sisáka.

Do  programu společnosti Tesco „Vy

rozhodujete, my pomáháme“, který neziskovým organizacím rozdělí víc než

pět milionů korun, se přihlásilo 571 subjektů. Odborná komise vybere 270, které se budou ucházet o hlasy zákazníků.

●

● Platforma pro přímý prodej a  pronájem domů a  bytů Bezrealitky.cz představila novou podobu svého portálu, jež

přináší řadu změn.

● PR agentura Adison začala pracovat

pro značku motivačních diářů Doller.

Jejich vydavateli bude obstarávat komunikaci s médii a spolupráci s influencery. Nově se také podílí na  komunikaci

projektu Mantinely demokracie iniciativy Rekonstrukce státu.

Samsung s  rapperem Pauliem Garandem vypustili do  světa videoklip

Kolem stolu, který je jako první v  Česku a na Slovensku natočený kompletně

na mobilní telefon Samsung Galaxy S9+.

Projekt vznikl ve spolupráci s reklamní

agenturou Samsungu Cheil.

●

●

● Ve  dvoukolovém výběrovém řízení

české centrály maďarské petrochemické firmy MOL zvítězila komunikační

agentura Native PR. Klientovi bude poskytovat servis v externí i interní komunikaci.

Časopis ForMen

z portfolia CNC vydává

první letošní módní

speciál Fashion Bible.

Tato „rukověť stylu“

vychází dvakrát ročně

v rozsahu 244 stran.

Na obálce je herec

Petr Vaněk. Vydání

bude podpořeno kampaní v televizi, OOH,

na vlastních nosičích

a v on-linu.

Sedmdesátimetrový(!)

LED systém osvětluje

vystavení značky

Metaxa v prodejnách

řetězce Globus. Pro

firmu Rémy Cointreau

připravila agentura

Dago.

● Na  český trh vstupuje služba Market

Locator, která umožňuje firmám prostřednictvím webového rozhraní vytvořit vlastní SMS kampaň zacílenou

na  lidi, kteří k  tomu poskytli souhlas

svému mobilnímu operátorovi. Jako

první zahájila spolupráci s O2.

● Potravinářský řetězec Delmart propaguje každý měsíc jiný tematický

ambasador. Na  březnovou spolupráci

s Alicí Nehybovou v dubnu navázala trenérka Petra Elblová; tu v květnu nahradí influencer Jakub Grán. Delmart chce

s různými ambasadory spolupracovat až

do konce roku 2018.

● RTB House, která poskytuje retargetingová řešení, se podle deníku Financial Times v  žebříčku nejrychleji

rostoucích firem Evropy umístila mezi

technologickými firmami na  osmém

místě.

● Animované spoty Bistro Agency

komunikují Na  tvrdo – novinku z  produktové řady sušenek BeBe Dobré ráno

společnosti Mondelez. Kouč a  trenér

ve  tvaru sušenky se bude objevovat

ve formě pre-roll videí a gifů na YouTube nebo serverech jako Prima Play.

Inzerce

25. MEZINÁRODNÍ VELETRH REKLAMY, MÉDIÍ A POLYGRAFIE

www.reklama-fair.cz

29.–31. 5. 2018

MAM_2018_16_page_04-05.indd 5

RP_18_240x119.indd 1

OFICIÁLNÍ VOZY

5

13.4.2018 17:57:21

06.04.18 15:56