SEKANÁ
● Volvo podporuje launch nového SUV
XC40 v kinech. Product placement ve filmu Tomb Raider doplnilo i kinokampaní
v síti multiplexů Cinema City. Reklamní
spot běží i před dalšími filmy, které jsou
z hlediska cílové skupiny vhodné pro
komunikaci. A taky na plazmových obrazovkách ve foyer multiplexu.
● Rexona spustila ve spolupráci s Ogilvy mobilní aplikaci MoveCount, která
za aktivní pohyb odměňuje uživatele virtuální měnou, již mohou směnit
za vybranou odměnu. Uvedení podpoří
kampaní v Česku i na Slovensku.
● Sazka zopakovala úspěšnou podzimní kampaň Pátek 13., kterou pro ni navrhla agentura Fairy Tailors. Komunikace, která zpochybňuje, že pátek 13. je
nešťastný den, se nově objevila i v rádiu.
Tematická stanice War – Svět válek
od 1. května vstupuje do elektronického
měření sledovanosti televize. Ve stejný
den začne prodávat i reklamní prostor
skrze mediální zastupitelství Atmedia.
●
Ústavní soud dal za pravdu vydavatelství Mladá fronta ve sporu s Policií
České republiky a zrušil pokutu 50 tisíc
korun za neuposlechnutí výzvy ke stažení článku o zahájení trestního stíhání
miliardáře Petra Sisáka.
Do programu společnosti Tesco „Vy
rozhodujete, my pomáháme“, který neziskovým organizacím rozdělí víc než
pět milionů korun, se přihlásilo 571 subjektů. Odborná komise vybere 270, které se budou ucházet o hlasy zákazníků.
●
● Platforma pro přímý prodej a pronájem domů a bytů Bezrealitky.cz představila novou podobu svého portálu, jež
přináší řadu změn.
● PR agentura Adison začala pracovat
pro značku motivačních diářů Doller.
Jejich vydavateli bude obstarávat komunikaci s médii a spolupráci s influencery. Nově se také podílí na komunikaci
projektu Mantinely demokracie iniciativy Rekonstrukce státu.
Samsung s rapperem Pauliem Garandem vypustili do světa videoklip
Kolem stolu, který je jako první v Česku a na Slovensku natočený kompletně
na mobilní telefon Samsung Galaxy S9+.
Projekt vznikl ve spolupráci s reklamní
agenturou Samsungu Cheil.
●
●
● Ve dvoukolovém výběrovém řízení
české centrály maďarské petrochemické firmy MOL zvítězila komunikační
agentura Native PR. Klientovi bude poskytovat servis v externí i interní komunikaci.
Časopis ForMen
z portfolia CNC vydává
první letošní módní
speciál Fashion Bible.
Tato „rukověť stylu“
vychází dvakrát ročně
v rozsahu 244 stran.
Na obálce je herec
Petr Vaněk. Vydání
bude podpořeno kampaní v televizi, OOH,
na vlastních nosičích
a v on-linu.
Sedmdesátimetrový(!)
LED systém osvětluje
vystavení značky
Metaxa v prodejnách
řetězce Globus. Pro
firmu Rémy Cointreau
připravila agentura
Dago.
● Na český trh vstupuje služba Market
Locator, která umožňuje firmám prostřednictvím webového rozhraní vytvořit vlastní SMS kampaň zacílenou
na lidi, kteří k tomu poskytli souhlas
svému mobilnímu operátorovi. Jako
první zahájila spolupráci s O2.
● Potravinářský řetězec Delmart propaguje každý měsíc jiný tematický
ambasador. Na březnovou spolupráci
s Alicí Nehybovou v dubnu navázala trenérka Petra Elblová; tu v květnu nahradí influencer Jakub Grán. Delmart chce
s různými ambasadory spolupracovat až
do konce roku 2018.
● RTB House, která poskytuje retargetingová řešení, se podle deníku Financial Times v žebříčku nejrychleji
rostoucích firem Evropy umístila mezi
technologickými firmami na osmém
místě.
● Animované spoty Bistro Agency
komunikují Na tvrdo – novinku z produktové řady sušenek BeBe Dobré ráno
společnosti Mondelez. Kouč a trenér
ve tvaru sušenky se bude objevovat
ve formě pre-roll videí a gifů na YouTube nebo serverech jako Prima Play.
Inzerce
25. MEZINÁRODNÍ VELETRH REKLAMY, MÉDIÍ A POLYGRAFIE
www.reklama-fair.cz
29.–31. 5. 2018
MAM_2018_16_page_04-05.indd 5
RP_18_240x119.indd 1
OFICIÁLNÍ VOZY
5
13.4.2018 17:57:21
06.04.18 15:56