VÝBĚR Z OBSAHU
FOTOZPRÁVA Zamyslíte se nad tím, jak bydlíte vy? Osazenstvo vozu metra na trase B se zdá být otázkou „Jak bydlíte vy?“ neosloveno. Nás však zaujala. Samozřejmě i díky sugestivnímu připomenutí, že „Prožít život kvalitně můžete jen jednou“. Taky je to lepší než standardní vizualizace developerských projektů. Bude to ale stačit?
Vltava-Labe-Press předělalo Pražský deník Regionální Deníky chtějí získat více čtenářů v hlavním městě. Pražské vydání proto ode dneška dostane zcela novou podobu, o jejímž grafickém pojetí se okamžitě začalo vtipkovat, že vypadá jako Windows 10 na papíře. Jaké další změny ohlásilo vydavatelství Vltava-Labe-Press?
16
Televize, chat a výzkumník v jednom
V České republice se o Snapchatu a jeho rozšiřování mezi mladší ročníky mluví přibližně rok, počet uživatelů se odhaduje na několik desítek tisíc. Jak docílit prvního pozitivního dojmu a navázání vztahu se značkou?
Kdo se dostal na shortlist PIAF?
18
Mezinárodní porota pod vedením kreativního ředitele agentury Adam & Eve DDB London Bena Tolletta sestavila shortlist soutěže PIAF. Přečtěte si, kdo si od ní vysloužil nejvíce nominací a má tento týden naději na cenu.
20
Martin Vašíček, creative director, Hullabaloo
Reklama mě zaujala. Hlavně tím, jak je dneska ještě možné udělat něco tak nezajímavého.
AFINITA REKLAMY KE ZNAČCE 1
9 AFINITA REKLAMY K CÍLOVÉ SKUPINĚ
1
Šárka Fléglová, art director, VCCP
Chápu, že na to Finep chce jít přes emoce, ale vizuál mi bohužel na první dobrou neřekne, že se jedná o developera.
9 KREATIVITA
1
9 CELKOVÝ KONCEPT
1
VIRÁL TÝDNE Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu Když se skoro utopíte, uvidíte všude samá batolata. A miliony lidí s vámi.
Inzerujte v tematických přílohách týdeníku Marketing & Media: ▶ Průzkumy trhu vychází 9. května ▶ Mobilní aplikace a mobilní reklama vychází 16. května ▶ Venkovní reklama vychází 23. května ▶ Sales promotion a obaly vychází 30. května
Pro bližší informace nás kontaktujte: [email protected]
9
Na Facebooku a na YouTube dosáhla nová kampaň milionu zhlédnutí během pouhých dvou dnů a čísla stále rostou. BETC za reklamy pro Evian získává také oborové ceny, v roce 2013 si například odnesla Stříbrného lva z Cannes.
Francouzská minerálka Evian spustila novou kampaň, ve které znovu zdůrazňuje své „omlazující účinky“. Tentokrát poslala batolata na pláž a udělala z nich surfaře v zátoce Baby Bay. Video ukazuje bezstarostnou jízdu surfaře na vlnách, který se ale začne šokovaně topit, když kolem něj suverénně projede batole na prkně. Když se pak probere na pláži, zjistí, že se dostal do světa batolat, která jsou díky Evianu věčně mladá… Reklamu podkresluje cover verze hitu Kokomo od Beach Boys. S nápadem přišla pařížská agentura BETC. Obě firmy tak navázaly na svou dlouholetou spolupráci, která začala v roce 1994. Samotný koncept počítačově animovaných miminek, batolat a předškoláků je o čtyři roky mladší. A daří se: reklama s dětmi na in-line bruslích z roku 2009 patří mezi nejsledovanější kampaně na YouTube vůbec.
2 02-03_mm17.indd 2
22.4.2016 16:35:59