SEKANÁ

● Internetový marketing pro softwarovou společnost Adobe zajistí

agentura [email protected] Czech.

telů internetu nepoužívalo žádnou

sociální síť. Vyplývá to z nového

průzkumu AMI Digital Index, který

agentura AMI připravila ve spolupráci s agenturou STEM/MARK.

● Reklamní agentura Dorland zvítězila v tendru pro společnost Spolchemie. Firmě připraví nový web.

● Benzina

spustí CSR program.

Komunikovat ho bude především

on-line a na sociálních sítích. Na čerpací stanice rozmístila boxy, do kterých mohou zákazníci odkládat

sportovní vybavení pro děti.

● Brněnská agentura Bílý Medvěd

PR zajistí komunikaci vybraných

CSR projektů společnosti Tesco.

● Agentura

Extroverti oznámila,

že se majetkově oddělila od mateřského Outbreaku. Spolupráce obou

subjektů bude sice dál pokračovat,

Extroverti se však v rámci stávající

budovy na adrese Drtinova 8 přestěhovali do jiných prostor a nadále se

chtějí věnovat jen engagement marketingu.

Zákazníci drogerií Rossmann mohou až do konce srpna sbírat body

za své nákupy. Když jich nasbírají

dost, budou si moci „za zvýhodněnou cenu“ pořídit plyšové hračky podle animovaných filmů studia Pixar.

●

▲

Síť freshbarů a salaterií Ugo spouští

kampaň Naprav si

karmu, ve které

využije především

televizi, off-screen

a on-screen reklamu

v kině, on-line kampaň a komunikaci

v místě prodeje.

● Společnost

Whirlpool

hledá

ve facebookové kampani zákazníky

narozené 12. května 1992. Právě tehdy totiž vstoupila do československé

továrny Tatramat. 25 lidí se stane

ambasadory značky a dostane, jak

jinak, pračku.

● Sociální média oslovují většinu

české internetové populace. V prvním čtvrtletí jen 7,6 procenta uživa-

● Agentura

Acomware

pořádá

6. června v pražském kongresovém

hotelu Clarion akci Performance

2020. Konference se zaměří na PPC

kampaně a výkonnostní marketing,

vystoupí například řečníci z Microsoftu nebo Googlu.

OPRAVA: V rozhovoru s majitelem značky

Primeros Romanem Kociánem (MAM

18/2017) jsme nesprávně uvedli jméno

jednoho z designérů obalu jako Jakuba Chorouše. Expert na vizuální komunikaci se však

jmenuje Jakub Korouš. Designérovi i společnosti Primeros se za chybu omlouváme.

MM006541

5

04-05_MM20.indd 5

12.5.2017 17:04:42