Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Nově se ukazuje Brněnská diecéze i značka Eyerim, Sport Alive představuje řečníky a Sazka nový konce

❜❜ Evropská rada schválila Zákon o umělé inteligenci (AI Act). Platit začne pravděpodobně od roku 2026, ale šest měsíců od zapsání do Úředního věstníku EU už bude zakázano třeba využívání AI pro takzvaný social scoring či neomezené stahování obličejů ze záběrů CCTV kamer.


Sport Alive uvedla další vystupující

Největší české fotbalové kluby, významní tuzemští sportovní sponzoři nebo největší filmový distributor. Sportovně­‑byznysová konference Sport Alive 2024 představila vystupující. Mezi nově potvrzenými aktéry letošní konference jsou například Martin Palán nebo Hana Kovářová.

Sport Alive, která se uskuteční 10. října v O2 universum, bude patřit prezentacím a diskusím, které propojují sport, byznys, média a veřejnou správu. Základní poslání konference se nemění— cílem je ukázat cesty k tomu, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat sport v Česku, ale i na Slovensku.

Prodej vstupenek byl otevřen 20. května. Předchozí dva ročníky konference byly zcela vyprodány a pořadatelé očekávají, že se to letos stane ještě dříve než vloni, a to i z důvodu velkých institucionálních odběrů.


Bezrealitky hledá pravého nájemníka

Česko dlouhodobě patří mezi státy, kde se majitelé stydí poprosit zájemce o podrobnější osobní informace. Server Bezrealitky to chce změnit kampaní s agenturou ShortPro.

Ta vedle krátkých formátů na sociální sítě vytvořila i třicetisekundový spot, je nasazen na digitálních formátech v rámci video pre­‑rollů, videí na Facebooku a Instagramu.

O realizaci se postaral tým kolem režiséra Samuela Bognera a výkonného ředitele ShortPro Víta Jandy. Za konceptem stojí agentura ve spolupráci s interním marketingovým týmem pod vedením Ondřeje Strady, který v serveru Bezrealitky zastává post e­‑commerce manažera.Poselství spotu se bude dlouhodobě propisovat do většiny marketingových kampaní Bezrealitky zaměřených na majitele nemovitostí: hledání pravého nájemníka nesmí být velká neznámá.


Brněnská diecéze mění logo

Biskupství brněnské se rozhodlo pro nový komunikační závazek — zcela novou vizuální identitu, která odráží duchovní i regionální tradice a zároveň touhu po moderním společenství.

V základu nové identity stojí obměněné logo brněnské diecéze, za kterým se skrývá hned několik symbolů. Jsou do něj vetkané obrysy vinné révy, která ale v tomto případě odkazuje nejen k ikonickému produktu jižní Moravy, ale především k Bibli a Kristovým slovům „Já jsem vinný kmen a vy jste ratolesti“. Réva tu představuje život, růst a propojení s Bohem. Dalšími využitými symboly jsou ryby či kalich a hostie.

Barevnost nového vizuálu vychází z dosavadního biskupského znaku. Zlatou v něm doplňuje mariánská modrá.

Autorem vizuální identity je brněnský grafik Ondřej Kostiha, s nímž na celém procesu spolupracoval nový komunikační tým Biskupství brněnského.


Kampaň Magenta Moments

Povědomí o zážitkovém zákaznickém programu operátora T­‑Mobile nazvaný Magenta Moments buduje kampaň od týmu Ticino.

Příběh spotu je založen na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů a celá kampaň je napojena na nedávno představenou strategickou komunikační linku #MeziSvými.

Program je dostupný v aplikaci Můj T­‑Mobile a poskytuje jak benefity přímo od magentového operátora, tak partnerské nabídky.


Eyerim rebranduje na online optiku

Z módní značky se plnohodnotnou online optikou stává společnost Eyerim a proměnu stvrzuje rebrandingem od studia Andrej & Andrej, které vytvářelo identitu třeba pro Nitru či značku Isadore. Cílem bylo vytvořit profesionálnější image a ukázat dostupnost brýlí i čoček všech typů. Nové logo je postaveno na konceptu optotypu. Umístěno může být i do prvku čočky, který se mění v závislosti na typu brýlí.

„Nové identitě jsme přizpůsobili i služby, web a portfolio s cílem odstranit bariéry v online objednávání brýlí a optometrie,“ říká Yassaman Omidbakhsh, spoluzakladatelka Eyerim.

Firma spouští kampaň pro Česko, Slovensko a Rumunsko vytvořenou ve spolupráci se slovenskou agenturou Hi guys!, založena je na novém konceptu „Uvidíte“. Aktivace budou převážně digitální s několika umístěními v OOH ve velkých městech. Důležitou součástí jsou přitom rovněž privátní značky OiO by eyerim a Kohe by eyerim.


Sazka podporuje mladé sportovce

Sazka uvedla nový koncept sponzoringu s týmem Sazka Champs. Společnost plánuje podporovat tým mladých talentovaných sportovců, který představuje v kampani od Katz83 a studia Merge.

V okamžiku spuštění je v projektu Sazka Champs čtrnáct různorodých sportovců. V týmu figurují zástupci letních i zimních sportů, parasportovci, začínající nováčci, ale i ti, kteří mají za sebou reprezentační zkušenosti. ■

22/2024
Marketing & Media 22/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

5/27/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

Rendering Nově se ukazuje Brněnská diecéze i značka Eyerim, Sport Alive představuje řečníky a Sazka nový konce (351756): (2/2) (1 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i9049/item1120645-small.jpg

 i9049/item1120660-small.jpg

 p56/vth454065-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg[p1]

 r40/vth500924-0.jpg[p1]

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9049/vth454097-1.jpg

 i9049/vth454098-1.jpg