Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Liftago láká na bezpečí, Bernard na nový design, iVysílání nabízí exkluzivní obsah a Seznam Zprávy z

❜❜ Diváci streamovacích služeb jsou ochotni snést maximálně tři až pět minut reklam za hodinu, než dosáhnou hranice své tolerance vůči reklamní zátěži. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti YouGov.


Liftago spoléhá na svou bezpečnost

Liftago startuje dlouhodobou komunikační kampaň, jejíž hlavní linkou je „Neboj, jedu Liftagem.“ Česká přepravní aplikace v nové dlouhodobé brandové komunikaci napříč mediálními kanály upevňuje spojení značky s hodnotami bezpečnosti a spolehlivosti.

Nyní je venku první vlna kampaně. Tvoří ji online videospoty, outdoorové reklamy, komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. Komunikační linku má na svědomí interní tým Liftaga. Na kreativním konceptu samotné kampaně tým spolupracoval s Dorou Pružincovou, kreativní konzultantkou na volné noze, která dříve působila například jako „chief creative officer“ v DDB Prague.

Produkci kampaně realizovala agentura Nice.film a spoty vznikaly v režii Jakuba Formana.


Bernard vítá léto novým designem

Má ráda černou barvu a pořádně temnou muziku. To ale neznamená, že by nedokázala sobě i ostatním vnést do života hodně radosti a barev. Grafičce Juliáně Sedlákové se to podařilo s úplně novým designem, se kterým pivovar Bernard vstupuje do letošní letní sezony. Nejviditelnější je na nové sklenici určené pro nealkoholická piva s ovocnou příchutí.

Nový design si rychle získává na oblibě spolu se sklenicí, kterou pivovar uvedl právě pro ovocná nealko piva. Atraktivní masivní „krýgl“ s novou vizuální podobou pivovar distribuuje do českých restaurací a hospod s čepovaným nealkoholickým pivem Bernard. Sklenice je ale možné si pořídit i domů, jsou k dostání ve značkových prodejnách pivovaru a také v e-shopu.

Nová grafika Rodinného pivovaru Bernard se objeví také například na reklamních plachtách, billboardech, kamionech a dalších reklamních materiálech.


Díky, že můžem, láká mladé voliče

Díky, že můžem, spolek osmnácti organizací a institucí, spustil v úterý 28. května, tedy týden a půl před volbami do Evropského parlamentu, digitální spot. Ten je doplněný vizuálem, který platforma bude šířit na sociálních sítích, ve veřejném prostoru a na Tinderu. Jejich cílem je z věkové skupiny 18—29 let udělat nejaktivnější demokracii podporující voličskou generaci.

Za kreativním konceptem spotu i komunikačního vizuálu stojí marketingová agentura werk.camp, která ke spolupráci přizvala režiséra Ondřeje Kudynu a kameramana Tomáše Šťastného. Digitální spot doplní také onlinová a outdoo­rová statická kampaň.


iVysílání má exkluzivní obsah

Česká televize nabízí exkluzivní obsah pro iVysílání a YouTube, který není dostupný na obrazovkách. Populární je série What the Fact? s více než 60 díly a čtyřmi miliony zhlédnutí. Premiérový zábavně vzdělávací pořad Jazykovědma se zase s humorem snaží vysvětlit různá více i méně známá rčení, přísloví, poučky i ustálené fráze.

Druhá série dokumentárního webseriálu TeleRevize pak vysvětluje na ukázkách z archivu zábavné i děsivé stereotypy, které televize svým divákům předkládala.


Rušno v Seznamu, náhle končí Kubík

Jiří Kubík od 1. června už není šéfredaktorem Seznam Zpráv. Internetové médium, kde působí od jeho založení v říjnu 2016, vedl čtyři a půl roku.

V redakci nicméně zůstává a má se věnovat rozvoji nového investigativního formátu. Jeho místo minimálně dočasně zaujme Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádii.

Ač Seznam uvádí, že ke změně došlo po dlouhé diskusi, oznámena byla krátce poté, co majitel Ivo Lukačovič na síti X napsal, že Seznam Zprávy „oddriftovaly“ doleva a představenstvo to bude řešit. ■

23/2024
Marketing & Media 23/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

6/3/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

Rendering Liftago láká na bezpečí, Bernard na nový design, iVysílání nabízí exkluzivní obsah a Seznam Zprávy z (352257): (1/1) (0 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i9061/item1121503-small.jpg

 p56/vth454649-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]