Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

DVTV získala licenci pro DVTV Extra v pozemním vysílání. Program se má zaměřovat na politické, ekonomické, kulturní i společenské dění v Česku a ve světě.


Royal Crown Cola má nový kreativní koncept, který vznikal pod vedením agentury Wiktor Leo Burnett (WLB). Soustředí se na rozvíjení atributu značky, kterým je zpomalení.


Mattoni spouští kampaň „Bez tíže“ na podporu ochucené minerální vody  řady  Esence s novou vizuální identitou. Představuje ji v novém designu od Marka Mikovce i nejnovější příchuť yuzu & okurka, jež byla oceněna Volbou spotřebitelů 2024 v kategorii minerální vody.

 

Renault si odvezl devět ocenění z letošního ročníku mezinárodní soutěže zaměřené na nativní reklamu Native Advertising Awards. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani.


Penny si v tendru na strategickou kreativní agenturu vybralo skupinu Publicis Groupe. Na realizaci kampaní se bude podílet její kreativní agentura Leo Burnett. Ta nahradí Hullabaloo, s níž obchodní řetězec ukončil spolupráci začátkem letošního roku.


PNS, První novinová společnost, loni vykázala zisk 17 milionů korun po předchozí ztrátě 97 milionů korun. Čistý obrat firmy vzrostl o procento na 3,28 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky, kterou schválila valná hromada společnosti.


Husqvarna se rozhodla zapojit v kampani do gólových oslav všechny členy své rodiny včetně robotických sekaček na trávu. Díky nové aktualizaci softwaru, která je připravena pro více než 150 tisíc vlastníků robotických sekaček Husqvarna, dokážou napodobit tři choreografie oslavy gólů inspirované fotbalovými legendami.


Asistence spouští kampaň na podporu zvýšení počtu zájemců o asistenci pro lidi s postižením a seniory. Podepsána je pod ní Družina. Staví na sérii videospotů „AI vás nenahradí“ a „Asistence je práce, kterou už dávno znáte“.


mBank představuje novou komunikační platformu s názvem „Velká malá vítězství“, kterou připravila agentura DDB Prague. Agentura se na vývoji nové platformy podílela nejen strategicky, ale i kreativně. Kampaň představuje platební prsten.


Ministerstvo kultury odstraní podle asociace operátorů z mediálních novel povinnost firem hlásit ČT a ČRo údaje o zákaznících, kteří mají smlouvu na nějaký typ internetových připojení.


Muzeum Prahy má novou image, kterou považuje za  sebevědomou díky designu od studia Zetzetzet. Vizuální identita pracuje s hravostí, opírá se o originální barevnost a oživuje symbol gryfa historicky spojeného s Muzeem hlavního města Prahy.


PFX Group, česká společnost zabývající se vizuálními efekty a postprodukcí, převzala divizi VFX berlínské společnosti Cine Chromatix, která se zaměřuje na služby v oblasti obrazové a zvukové postprodukce.


Effie, česká soutěž marketingové efektivity pořádaná AKA, rozšiřuje partnerství s Czech Media Invest. Ke skupině Active, která ocení nejlepší audioobsah, se přidává C&See jako partner kategorie Obsahový marketing.


Udržitelně.cz mění majitele a získává nový kabát. Má ambici být hlavním rozcestníkem pro témata udržitelnosti v Česku.


Mumdoo, jež od roku 2021 propojuje profesionálky na rodičovské dovolené s firmami hledajícími odbornou výpomoc, spouští novou kampaň s názvem „Mámy to chtěj taky! Nechme je si vybrat“. Reaguje na časté negativní reakce a překážky, s nimiž se setkávají matky malých dětí, které chtějí pracovat.


Metaxa přináší u příležitosti představení nového Metaxa Mastera novinku v podobě Private Reserve Metaxa Orama. Zároveň uvádí i svou novou vizi udržitelnosti.■

26/2024
Marketing & Media 26/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

6/24/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth458538-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9152/vth458599-1.jpg

 i9152/vth458600-1.jpg