SEKANÁ

● Agentura Inspiro Solutions ze

skupiny Kindred Group vyhrála výběrové řízení společnosti HP Tronic

na PR zastoupení značek Euronics

a Kasa.cz, kterého se zúčastnilo pět

subjektů. Vlastník si od nové spolupráce slibuje posílení korporátní

i produktové komunikace. Agenturní tým povede Zuzana Medlíková.

ho dlouholetém sporu se státem

o skoro 73 milionů Kč odvedených

na DPH v březnu až prosinci roku

2006. Unijní soud došel k závěru, že

veřejnoprávní vysílání není „službou

za protiplnění“ ve smyslu příslušné

směrnice, a rozhlasové poplatky tak

nejsou předmětem daně z přidané

hodnoty.

● PR agentura Bison & Rose oznámila, že s tím, jak se mění povaha

práce pro klienty a rostou jejich požadavky, zakládá vlastní kreativní

„divizi“, přesněji samostatnou společnost Astronaut Creative Lab,

která bude nabízet reklamní kreativu i produkci.

● A mimochodem, přesně před sedmdesáti lety začal rozhlas vysílat

pohádky pro děti. Od té doby jsou

pravidelnou součástí víkendového

programu.

● Další značka ohlásila letní kino.

Reklamní agentura Loosers připravila aktivaci pro aplikaci 2GIS spojenou s pohodlným posezením na břehu Vltavy. Promítat se bude každé

úterý po setmění ve Žlutých lázních,

začíná se 28. června. Program? Deset kultovních filmů od Pulp Fiction

přes E. T. Mimozemšťana až po King

Konga.

● Rada České televize rozhodla, že

si Petr Dvořák zaslouží roční odměnu v plné výši, tedy 2,3 milionu Kč.

● Vydavatelství

Empresa Media

zřídilo novou pozici vedoucího analytika ekonomických událostí. Nastoupil na ni Lukáš Wagenknecht,

▲

Portrét Libora

Podmola je zobrazen

na plechovce nápoje

Rockstar Energy

Drink. Freestyle

motokrosař je

tak jeden z mála

českých sportovců,

kteří se dostali

na obal globálního

produktu.

bývalý náměstek ministra financí

Andreje Babiše. „Lukáš Wagenknecht v průběhu své profesní kariéry prokázal své schopnosti, věřím,

že je uplatní i u nás,“ těší se majitel

vydavatelství Jaromír Soukup.

Chystanou zpravodajskou redakci Seznamu má vybudovat Jakub

Unger. Informaci potvrdila serveru

MediaGuru mluvčí portálu Irena Zatloukalová.

●

● Soudní dvůr Evropské unie podpořil postoj Českého rozhlasu v je-

● Kanály AXN budou od 1. července

součástí placené nabídky satelitní

televize Skylink. UPC zase přidává

do nabídky digitální kabelové televize filmový kanál JOJ Cinema HD,

lifestylovou Relax HD a novou promo stanici UPC Show HD. Lifestylovou Fashion TV bude UPC nově vysílat ve vysokém rozlišení. Všechny

zmíněné programy budou dostupné

také v mobilní televizi Horizon Go.

● V rámci podpory svého dětského

životního pojištění přichází Česká

pojišťovna s vlastními pohádkami.

Ty pro ni sepsal spisovatel a držitel

ceny Magnesia Litera 2015 Petr Stančík. Pohádky jsou zdarma ke stažení

na webu pojišťovny.

V Praze se v půlce října uskuteční

historicky první ročník CES Unvei­

led, což je akce představující nové

produkty a technologické trendy

ve spotřební elektronice.

●

● Výběrové řízení na nového šéfredaktora kulturní stanice Vltava postoupilo do další fáze. Na pohovor

do Českého rozhlasu bylo pozváno

sedm možných kandidátů: pedagog

a rozhlasový režisér Michal Bureš,

dále muzikoložka Dita Hradecká,

teatrolog Petr Christov, hudební publicista Pavel Klusák, literární historik Martin C. Putna, rozhlasový

dramaturg Martin Velíšek a ředitel

marketingu Oresi Dušan Všelicha,

který působí také v agentuře Joe PR.

● TV Nova zahájila natáčení další

řady kuchařské show MasterChef.

Bude odvysílána už na podzim letošního roku. Porotu bude opět tvořit trojice kuchařů, již diváci znají

už z předchozích sérií – Marek Raditsch, Marek Fichtner a Miroslav

Kalina.

● Ondřej Roček po šesti letech odchází z pozice marketingového ředitele společnosti Rémy Cointreau,

která v Česku distribuuje značky Jägermeister, Aperol nebo Metaxa. Své

působení v Rémy ukončí v srpnu.

● Odborný filmový magazín Variety

věnuje ve svém aktuálním čísle pozornost a prostor českému filmovému průmyslu. Vydal speciální

přílohu s názvem „Billion Dollar

Location: Czech Republic“, ve které

zmiňuje i natáčení filmu Anthropoid

a festival ve Varech.

▲

Do Pařížské a ještě

dál! Luxury Brand

Management přivezla k oslavě prvního

pražského butiku

značky Breitling

na Staroměstském

náměstí maketu letadla L‑39C Albatros.

◀◀

Vydavatelství Mladá

fronta představilo

novou podobu ekonomického měsíčníku Profit. Co si tak

pamatujeme, je to

už zhruba šedesátá

změna za dobu jeho

existence.

● Business Factory pracuje s novou

verzí platformy ROI Hunter. Ta je

více zaměřena také na generování

leadů. Nově dokáže například tvořit

publika podle interakce s reklamním formátem Lead ads (tedy například lidí, kteří nedokončili vyplnění

formuláře) a zajišťuje automatizovaný zabezpečený přenos získaného

leadu do klientského CRM.

● Společnost Docplanner, která v Česku vlastní portál ZnámýLékař.cz,

získala investici v celkové výši 20 milionů dolarů. Jedním ze tří investorů

je česká investiční skupina Enern,

která se podílela zhruba 150 miliony

Kč. Docplanner se současně slučuje

se španělským konkurentem Doctoralia. Vznikne tak největší globální

platforma pro lékaře a jejich pacienty.

Ta obsáhne pět milionů lékařských

profilů a měsíčně už nyní obslouží

17 milionů unikátních návštěvníků

ve 45 zemích.

● E-shop

Amazon Fresh spustil

on-line prodej potravin v Londýně

a Berlíně. V současnosti nabízí asi pět

tisíc položek. Aktuální výzkum firmy

Mintel došel k závěru, že přes internet nakupuje potraviny aspoň občas

téměř polovina britské populace.

5

04-05_mm26-27.indd 5

24.6.2016 16:41:28