SEKANÁ

● Novela zákona o registru smluv

ulevila České televizi a Českému

rozhlasu. Zavedla pro ně výjimky

v případě mimořádných přenosů

nebo licenčních práv na sportovní

utkání.

Portál Heureka.cz si pro realizaci

své podzimní kampaně vybral agenturu Saatchi & Saatchi, která je součástí komunikační skupiny Publicis

One. Ta bude mít za úkol kompletní produkci TV a on-line kampaně

v Česku a na Slovensku.

●

ského AV ČR se postará PR.Konektor. Cílem spolupráce je zintenzivnit

propagaci české vědy a především

ústavu.

vé sítě DVB-T2 z pardubického vysílače Krásné a z Vraního vrchu v Domažlicích. Pokrytí sítě tak zvýšily

na 76 procent českých domácností.

● V Praze se má na počátku příštího

roku konat poprvé akce pro internetové obchody Ecommerce Expo

Prague. Má jít o spojení veletrhu

se vzdělávací konferencí, za kterým

stojí tým Marketing festivalu Jindřicha Fáborského.

● Fincentrum Reality začalo od srpna spolupracovat s komunikační

agenturou Relative PR & Consultancy. Úkolem agentury bude posilování obrazu společnosti u veřejnosti,

zvyšování povědomí o značce a jejích benefitech na nemovitostním

trhu a mediální profilace tváří společnosti.

● Rodinný výrobce krmiva pro psy

a kočky Sušienkovo oznámil, že

má ambice exportovat své výrobky

i do západní Evropy a Skandinávie,

a proto se přejmenoval na Pet Farm

Family.

● Společnost RTB House, která vyvíjí pokročilá retargetingová řešení,

oznámila, že začala působit v Indii,

Austrálii a na Novém Zélandu.

● Sodexo Benefity si ve dvoukolovém výběrovém řízení, kterého se

zúčastnilo celkem šest subjektů,

vybrala agenturu AMI Communications. Ta se bude věnovat zejména strategické komunikaci, media

relations, medializaci CSR projektů

Sodexo a navrhování speciálních aktivit zaměřených na vybrané cílové

skupiny společnosti.

● Socialsharks budou spravovat sociální sítě pro Ferrero Česká republika. Konkrétně značkám Nutella,

Kinder, Kinder Bueno, Raffaello

a Tic Tac. Cílem celé komunikace je

posunout tyto brandy do pozice lídrů na sociálních sítích v segmentu

F&B.

● O kompletní PR servis pro Ústav

fyzikální chemie Jaroslava Heyrov-

● Česká televize v období podzimních voleb odvysílá celkem 14 tematických debat a jednu velkou Superdebatu.

Od 1. září dojde ke změně měření

televizní sledovanosti. Do něj budou započítávány i údaje do tří dnů

od premiéry daného pořadu.

●

● Letošní léto přeje tematickým stanicím. Sledovanost kanálů z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia narostla v červenci meziročně

o 30 procent.

● České Radiokomunikace na konci

července spustily vysílání přechodo-

▲

Architekti Jakub

Roleček a Jiří

Vojtěšek ze studia

Keeo4design nafotili

kampaň v lidových

moravských krojích.

Studio totiž nabízí

architektonický,

dotační a marketingový balíček

pro vinaře.

● Lidl pokračuje ve své ekologické

strategii. V Praze na Barrandově otevřel další ekoprodejnu, ve které nainstaloval také rychlonabíjecí stanici pro elektromobily. Do konce roku

jich plánuje vybudovat ještě pět.

● Vydavatelství Vltava Labe Media,

které je součástí investiční skupiny Penta, koupilo společnost EBM

Systems, provozovatele webů TipCars.com a TipCar.cz. Oba zprostředkovávají prodej ojetých i nových aut

jak mezi autobazary a zájemci o auta,

tak i přímo mezi lidmi navzájem.

5

MM006616

04-05_mm32-33.indd 5

4.8.2017 15:40:37