SEKANÁ
● Novela zákona o registru smluv
ulevila České televizi a Českému
rozhlasu. Zavedla pro ně výjimky
v případě mimořádných přenosů
nebo licenčních práv na sportovní
utkání.
Portál Heureka.cz si pro realizaci
své podzimní kampaně vybral agenturu Saatchi & Saatchi, která je součástí komunikační skupiny Publicis
One. Ta bude mít za úkol kompletní produkci TV a on-line kampaně
v Česku a na Slovensku.
●
ského AV ČR se postará PR.Konektor. Cílem spolupráce je zintenzivnit
propagaci české vědy a především
ústavu.
vé sítě DVB-T2 z pardubického vysílače Krásné a z Vraního vrchu v Domažlicích. Pokrytí sítě tak zvýšily
na 76 procent českých domácností.
● V Praze se má na počátku příštího
roku konat poprvé akce pro internetové obchody Ecommerce Expo
Prague. Má jít o spojení veletrhu
se vzdělávací konferencí, za kterým
stojí tým Marketing festivalu Jindřicha Fáborského.
● Fincentrum Reality začalo od srpna spolupracovat s komunikační
agenturou Relative PR & Consultancy. Úkolem agentury bude posilování obrazu společnosti u veřejnosti,
zvyšování povědomí o značce a jejích benefitech na nemovitostním
trhu a mediální profilace tváří společnosti.
● Rodinný výrobce krmiva pro psy
a kočky Sušienkovo oznámil, že
má ambice exportovat své výrobky
i do západní Evropy a Skandinávie,
a proto se přejmenoval na Pet Farm
Family.
● Společnost RTB House, která vyvíjí pokročilá retargetingová řešení,
oznámila, že začala působit v Indii,
Austrálii a na Novém Zélandu.
● Sodexo Benefity si ve dvoukolovém výběrovém řízení, kterého se
zúčastnilo celkem šest subjektů,
vybrala agenturu AMI Communications. Ta se bude věnovat zejména strategické komunikaci, media
relations, medializaci CSR projektů
Sodexo a navrhování speciálních aktivit zaměřených na vybrané cílové
skupiny společnosti.
● Socialsharks budou spravovat sociální sítě pro Ferrero Česká republika. Konkrétně značkám Nutella,
Kinder, Kinder Bueno, Raffaello
a Tic Tac. Cílem celé komunikace je
posunout tyto brandy do pozice lídrů na sociálních sítích v segmentu
F&B.
● O kompletní PR servis pro Ústav
fyzikální chemie Jaroslava Heyrov-
● Česká televize v období podzimních voleb odvysílá celkem 14 tematických debat a jednu velkou Superdebatu.
Od 1. září dojde ke změně měření
televizní sledovanosti. Do něj budou započítávány i údaje do tří dnů
od premiéry daného pořadu.
●
● Letošní léto přeje tematickým stanicím. Sledovanost kanálů z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia narostla v červenci meziročně
o 30 procent.
● České Radiokomunikace na konci
července spustily vysílání přechodo-
▲
Architekti Jakub
Roleček a Jiří
Vojtěšek ze studia
Keeo4design nafotili
kampaň v lidových
moravských krojích.
Studio totiž nabízí
architektonický,
dotační a marketingový balíček
pro vinaře.
● Lidl pokračuje ve své ekologické
strategii. V Praze na Barrandově otevřel další ekoprodejnu, ve které nainstaloval také rychlonabíjecí stanici pro elektromobily. Do konce roku
jich plánuje vybudovat ještě pět.
● Vydavatelství Vltava Labe Media,
které je součástí investiční skupiny Penta, koupilo společnost EBM
Systems, provozovatele webů TipCars.com a TipCar.cz. Oba zprostředkovávají prodej ojetých i nových aut
jak mezi autobazary a zájemci o auta,
tak i přímo mezi lidmi navzájem.
5
MM006616
04-05_mm32-33.indd 5
4.8.2017 15:40:37