Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Startují soutěže in-store komunikace, Kinley nenechává léto vyšumět a Ikea vylepšuje spánek.

❜❜ Tržby z reklamní činnosti společnosti Google vzrostly ve druhém čtvrtletí meziročně o 11 procent na 64,62 miliardy amerických dolarů. Mateřská společnost Alphabet to uvedla ve svém výkazu o zisku.

Odstartovaly dvě oborové soutěže

Nejlepší projekty v oblasti in­‑store komunikace a reklamních předmětů ocení soutěže, jejichž výsledky se v listopadu oslaví na POPAI Day 2024.

Soutěž o nejlepší reklamní předměty Hvězda 3D reklamy už je otevřena pro přihlášky.

Na jejich odeslání je čas do 11. října. Zapojit se mohou agentury, zadavatelé i promotion týmy. Odborná porota ohodnotí práce v prvním kole online, a to prvního listopadu.

Další kolo hodnocení proběhne 28. listopadu s naživo vystavenými předměty během akce POPAI Day 2024, která se chystá v pražském kongresovém centru O2 universum.

Ve stejný den se koná také výstava projektů spojená s druhým kolem hodnocení soutěže POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v in­‑store komunikaci. Pro ni je deadline na přihlášky 16. říjen.


Ledecká dává energii talentům

Pražská energetika dlouhodobě podporuje mladé sportovní talenty a jejich týmy. V nové kampani od agentury WMC Grey chce upozornit na problémy, se kterými mládežnické sportovní kluby bojují. Málo financí, málo času nebo nedostatek motivace dost často vedou k tomu, že děti se sportem předčasně skončí. S kampaní pomáhá jako ambasadorka lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká. Vedle ní jsou hrdiny kampaně reální mladí sportovci podporovaní PRE. Na vizuály pro venkovní reklamu a různé formáty na sociálních sítích je v neustálém pohybu zachytil Pavel Hejný. „Je mimo jiné i divadelní fotograf, takže umí dokonale zachytit neopakovatelný moment,“ říká kreativní lídr WMC Grey Radek Pleha.

Svou roli tu hraje také na míru vytvořené tréninkové triko, které v motivačním nápisu „Be Strong“ nese i podpis Ester Ledecké, tedy „STR“. Triko bude Pražská energetika rozdávat mladým sportovcům, které sponzoruje, jako symbol neustálé podpory a motivace.


Česká lakrosová unie má nové logo

Česká lakrosová unie představila nové logo a vizuální identitu od agentury VML, kde je hlavním motivem švih „lakrosky“ a dráha letu míčku. Nový styl lépe reflektuje současnou vizi a ambice tohoto rychle se rozvíjejícího sportu, který vstupuje do nové olympijské éry.

Logo poprvé představily české reprezentantky v červenci na evropském šampionátu v ženském lakrosu v Portugalsku.


Ikea chce lidem zlepšit spánek

Hlavní myšlenkou nové kampaně Ikea „Žít naplno můžete, i když odpočíváte. Sladké sny!“ je demokratizovat lepší spánek, oslovit miliony lidí a pomoci jim zlepšit rovněž každodenní život. Dlouhodobá kampaň začíná 1. srpna a potrvá dvanáct měsíců, tedy celý finanční rok.

Do ledna 2025 ji podpoří třicetisekundový televizní spot. Ikea aktivuje průběžně i další kanály včetně kin, YouTube, OOH (bigboardy, CLV, tramvaje v Ostravě a Brně), sociálních sítí, webových stránek, Ikea Family, PR a influencerů.

Po úspěšné kampani na nové nižší ceny plánuje společnost znovu využít i CGI reklamu, kterou představila jako jedna z prvních firem v Česku. Videospot k nové kampani švédské značky sleduje ženu od dětství až po stáří a ukazuje různá prostředí pro spánek, která se v průběhu života mění podle jejích potřeb.


Kinley nenechá léto vyšumět

Značka nealkoholických nápojů Kinley představuje v kampani „Nenech léto vyšumět“ produktovou novinku Kinley Grape & Elderflower — limonádu s příchutí hroznů a bezového květu. Kreativní koncept připravila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe.

Letní kampaň na novou příchuť od Kinley je aktuálně ve své druhé fázi. Jejím hlavním pilířem je videospot, který na příkladu prosluněné zahradní sešlosti ukazuje typickou příležitost, při jaké se dá lehký a osvěžující nápoj vychutnávat.


Monopoly s Orea Hotely

Značka Orea Hotels & Resorts uvedla speciální edici hry Monopoly ve spolupráci se společnotí Hasbro, oficiálním výrobcem deskové hry, a kreativní agenturou Valxon. Podle sítě hotelů se jedná o první edici vytvořenou s českou firmou.

Všechny herní komponenty, včetně hrací desky, peněz, i karet, získaly design a originální texty ve stylu řetězce Orea. Obchodovat se tak dá s jejich budovami, službami i místy ve spojení s maskotem liškou Eliškou. Desková hra poskytující nevšední zákaznický zážitek je k dostání i zapůjčení v rámci programu Orea Discovery ve všech pobočkách Orea Hotels & Resorts. ■

32-33/2024
Marketing & Media 32-33/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

8/5/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Article Startují soutěže in-store komunikace, Kinley nenechává léto vyšumět a Ikea vylepšuje spánek. waiting for thumbnails …

Sending statistics … done (834 ms)

Rendering Startují soutěže in-store komunikace, Kinley nenechává léto vyšumět a Ikea vylepšuje spánek. (360435): (2/2) (2 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i9294/item1138592-small.jpg

 i9294/item1138594-small.jpg

 p56/vth465170-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg[p1]

 r40/vth500924-0.jpg[p1]

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9294/vth465209-1.jpg

 i9294/vth465211-1.jpg