Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Shortlisty Impact Awards jsou venku, stejně jako marvelovská limitka coly nebo sběratelská sklenice

❜❜ Více než tři čtvrtiny marketérů (77 %) plánují navýšit své marketingové rozpočty na TikToku. Naopak výdaje na platformě X nadále klesají. Vyplývá to ze zprávy Media Reactions od společnosti Kantar.


Impact Awards má shortlisty

Soutěž Impact Awards pořádaná asociací ADMEZ a sekcí Aktivačních agentur AKA zveřejnila shortlisty 21. ročníku.

Jedenáct členů poroty vybralo ve čtvrtek 15. srpna práce, které postupují do finále, a to v celkem 12 kategoriích. „Osobně jsem rád, že se objevují práce pro pestrou škálu klientů z různých oborů. To dříve nebývalo,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, který je jeden ze spolupořadatelů soutěže. Nejvíce šancí na úspěch mají agentury Triad, GGWP a McCann Prague. Kompletní shortlisty najdete na webu mam.cz. Vítěze pořadatel oznámí 9. září na slavnostním vyhlášení.


Coca­‑Cola se spojila s Marvelem

Coca­‑Cola představila další limitovanou edici lahví a plechovek s Marvel tematikou. Fanoušci se mohou těšit na příběhy, digitální zážitky a soutěž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu v Paříži. Spolupráce Coca­‑Coly a Disney začala před více než 60 lety a tyto dvě ikonické značky se propojují napříč projekty, vesmíry a multivesmíry — jako je například Marvel Universe.

Aktuální limitovaná edice přivádí k životu svět marvelovských hrdinů pomocí limitované edice obalů Coca­‑Coly s 12 ilustracemi postav, které ožijí v rozšířené realitě přes aplikaci. Právě tam se také soutěží o vzrušující zážitky a sběratelské předměty.

Nápoje se stanou branou do světa, kde spolu bojují nejznámější hrdinové a padouši. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystoupí po naskenování z červeno-bílo- černých ilustrací obalů Coca­‑Coly i Coca­‑Coly Zero.

Popularita VOD služeb roste

Popularita VOD služeb v Česku nadále roste, a to především u diváků ve věku 25—34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzuje výzkum Atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně realizuje mediální zastupitelství Atmedia.

Podle aktuálních výsledků výzkumu využívá aktivně aspoň jednu streamovací službu již 47 procent Čechů ve věku 15—69 let. V porovnání s druhým pololetím loňského roku je to o pět procentních bodů více. „Počet uživatelů streamovacích služeb typu Netflix, Voyo nebo Max za prvních šest měsíců letošního roku poměrně výrazně vzrostl, konkrétně o 300 tisíc na 3,1 milionu uživatelů,“ uvádí Pavel Müller, šéf výzkumu a marketingu ve společnosti Atmedia


McDonald’s cílí na sběratele

Sběratelské edice McDonald’s nejsou jen o samotných předmětech, ale také o příběhu a vzpomínkách, které přinášejí.

McDonald’s nabízí zákazníkům jedinečnou příležitost oživit sběratelské nadšení a vytvořit si nové vzpomínky díky aktuální globální McDonald’s Collector’s Edition, v Čechách pod názvem Sklenička, jakou ještě nemáš.

McDonald’s od úterý 13. srpna přináší šanci vytvořit si další vzpomínky pro současnou generaci sběratelů.

Nová kampaň Collector’s Edition připomíná fanouškům nejoblíbenější historické momenty, když cestuje v čase prostřednictvím limitované edice šesti oboustranně embosovaných skleniček.Ty jsou svěží verzí klasických sběratelských předmětů od McDonald’s a oslavují některé z nezapomenutelných postaviček z Happy Mealu nebo spoluprací. Všechny skleničky nesou speciální motivy z různých období.


Samostatný web CZC.cz končí

E­‑shop CZC.cz ukončí svou samostatnou činnost a v budoucnu bude fungovat pouze jako prodejce na platformě Allegro.cz. Na této platformě už má český obchod, který si budoval svou pověst po dobu 25 let, vlastní sekci nazvanou CZC Shop, kterou postupně zaplňuje produkty, ačkoli jejich nabídka je zatím výrazně omezená ve srovnání se současným e­‑shopem.


Podpora žen v nouzi

Designérka Anna Marešová spustila na Doniu crowdfundingovou kampaň na podporu žen, pro které je nákup menstruačních pomůcek finanční zátěží. 

Při této příležitosti vytvořila se svou značkou Whoop.de.doo novou limitovanou edici ve spolupráci s výtvarníkem Lukášem Musilem alias MUSA.

Marešová ke kampani navrhla také menstruační kalíšek. Za každý nákup této limitované edice kalíšku putuje zdarma další kalíšek ženě, která to nejvíce potřebuje. Lidé můžou na kalíšek ženám v nouzi přispět část peněz, značka Whoop.de.doo pak doplatí druhou polovinu. 

Kampaň probíhá prostřednictvím online kampaně na Google, Sklik a Meta, a postů na sociálních sítích, v printu, včetně PR aktivit. ■

34/2024
Marketing & Media 34/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

8/19/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth466137-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9309/vth466169-1.jpg

 i9309/vth466171-1.jpg