Žebříček
6.
CzechTourism organizuje první InstaTrip v Česku Agentura CzechTourism pozvala do Česka devět světových influencerů, jejichž příspěvky na sociální síti In‑ stagram sledují více než tři miliony uživatelů. Sejdou se na akci zvané Instameet. Hlavním cílem setkání je podpora incomingového cestovního ruchu. Událost probíhá ve spoluprá‑ ci s cestovatelskou komunitou Travel Massive. Dle obsahového portfolia
▶▶ Novou kampaní Dr. Max oslovuje kromě seniorů vůbec poprvé i mladší publikum – maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku.
◀ V CzechTourismu si očividně Instagram oblíbili. Obrázkovou sociální síť využili už dříve v kampani Česko země příběhů. Letos v září do Čech přivezou mezinárodní instagramisty, aby zemi zpropagovali ještě více. a počtu tzv. followers bylo vybráno celkem devět světových instagra‑ mistů. Ti byli následně rozděleni na tři skupiny, které vyrazí do růz‑ ných regionů v Česku. Cílem akce je zviditelnění profilu Visitczechre‑ public na Instagramu a propojení české a mezinárodní instakomu‑ nity. Na programu dne budou také tzv. takeovers, kdy daný influencer dostane přístupové údaje k profilu a bude na něj sám osobně vkládat fotky. Akce vyvrcholí 18. září na Instameetu v hotelu Mosaic House v Praze.
7.
Nová média ČT se víc propojí s programem Česká televize chce posílit propojení nových médií se svými programový‑ mi aktivitami. Redakci webu ČT24 proto naplno začlení do stávající re‑ dakce zpravodajství. Nově vznikne také tvůrčí producentská skupina, která se bude zaměřovat na mul‑ tiplatformové a digitální projekty. Spolu s ní se změní také vedení no‑ vých médií ve veřejnoprávní televi‑ zi. Vedením byla dočasně pověřena stávající ředitelka marketingu ČT Denisa Kollárová, dosavadní ředitel nových médií Pavel Kohout se nyní
▼ Železná koule bojuje v kampani o nové členy. Ten, kdo najde v Praze všech šestnáct kettlebellů, vyhrává doživotní členství v netradiční posilovně.
ujme dokončení vývoje nové apli‑ kace ČT24 a playeru pro iVysílání. Není to jediná změna v redakcích ČT. Televize oznámila rovněž vznik samostatné redakce vědy, která do‑ plní už stávající domácí, zahraniční, ekonomickou a kulturní redakci. Do vysílání ČT24 přinese i nový po‑ řad Věda 24 a větší zastoupení témat zaměřených na českou a světovou vědu v denním zpravodajství. Ve‑ doucí nové redakce se stala Kateřina Fifková, jejím hlavním moderátorem Daniel Stach. Pořad Věda 24 se v pro‑ gramu ČT24 poprvé objeví 11. září, vysílat se pak bude pravidelně před nedělními Událostmi v 18:30.
8.
Posilovna láká klienty „koulí na doživotí“ Pražská posilovna Hardstyle Kettle‑ bell Gym chce ve své nové kampani vzbudit povědomí o značce a přilá‑ kat nové cvičence. Pointou kampaně je soutěž o doživotní členství v Želez‑ né kouli. „Soutěž spočívá v hledání 16 koulí na různých místech v Praze. Kdo je podle indicií, které po dobu 16 dní uveřejňujeme na facebookové stránce a webu Železné koule, najde jako první, získá doživotní členství v Železné kouli zadarmo,“ vysvětluje zakladatel a šéftrenér Železné koule Michal „Radar“ Vrátný. Komunikace probíhá prostřednictvím faceboo‑ kové stránky Železná koule, webu a samostatné microsite www.koule‑ nadozivoti.cz. Kampaň má dvě čás‑ ti – pre‑promo a soutěž samotnou. První část spočívá v přitáhnutí fa‑ noušků, druhá potom ukazuje, že jde o skutečnou soutěž. S kampaní pomáhala i Lenka Krsová, která dří‑ ve spolupracovala i se Socialbakers, a Lucie Petráková, programová ředi‑ telka Fajn radia. V rámci propagace předaboval tým Železné koule i kul‑ tovní scénu z Pulp Fiction.
9.
Lékárny Dr. Max mají první image kampaň Poprvé v desetileté historii na sebe lékárny Dr. Max upozorní image spo‑ tem. Dosud společnost propagovala jen nabízené produkty. Novou kam‑ paň připravila agentura Ogilvy. Jde vlastně o oslavu lékárnické profese pojatou s mírnou nadsázkou. Původ‑ ní koncept vznikl před časem u ses‑ terské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. V obou verzích, české i slovenské, je hlavním představitelem muž. Na obou praco‑ val tentýž režisér i produkční tým. Natáčelo se v lékárnách Dr. Max v Nových Butovicích a Poděbradech. Většina reklamních investic ale bude i nadále mířit do podpory kon‑ krétních výrobků.
10.
Business Factory spolupracuje s AdHackers Pražská pobočka on‑line agentury Business Factory vybrala AdHackers jako preferovaného partnera pro po‑ skytování kreativity a strategických komunikačních koncepcí pro své klienty. Obě agentury již letos spo‑ lupracují v rámci několika klientů. „My máme platformu ROI Hunter, která nově dokáže dynamicky kom‑ binovat dílčí složky kreativy do růz‑ ných variant reklamy pro každé její zobrazení na míru každému člověku, a výkonnostní tým, který její poten‑ ciál dokáže vytěžit na maximum. AdHackers zase umí podpořit námi optimalizovaný výkon inovativním přístupem ke kreativitě ve stylu marketingu 3.0,“ říká Petr Jelínek, ředitel pražské pobočky Business Factory. Business Factory Karla Tlusťáka na Facebooku a Googlu re‑ alizuje kampaně ve více než 80 ze‑ mích světa. AdHackers Jana Řeháka jsou součástí uskupení Kotelna55.
4 04-05_mm37.indd 4
9.9.2016 17:01:19