Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Česká televize s finálovým večerem StarDance získala 1,678 milionu lidí s podílem sledovanosti 43,73 procenta. Celá řada oslovila téměř 4,5 milionu diváků. Soutěž tak vyvolala největší ohlas od roku 2007.


Higher Flower je nové jméno agentury SPR media, která rebrandingem završila svoji transformaci. Stará se například o blížící se mistrovství světa v hokeji 2024 v Praze a Ostravě.


Celní správa ČR začne postupně zavádět novou vizuální identitu od Toman Design. Používá zkratku CS a symbol štítu ze šipek, které symbolizují pohyb zboží. Vítězný návrh vzešel ze soutěže pořádané Czechdesignem už v roce 2019, ale pak byla zadavatelem zrušena a podařilo se ji dokončit po téměř čtyřleté pauze.


Knihobot proměnil svou holešovickou pobočku ve výběrové knihkupectví s knihami z druhé ruky, ač dosud prodával téměř výhradně přes e-shop. V budoucnu chce prostor využít i pro pořádání komunitních akcí.


CRIF, poskytovatel informačních systémů, spustil platformu Synesgy pro vykazování ESG reportingu. Nabízí mimo jiné kalkulačku uhlíkové stopy, strukturované dotazníky nebo výpočet skóre udržitelnosti.


AMI Digital Index tvořený s výzkumnou společností Stem/Mark ukázal, že v roce 2023 téměř třetina Čechů vyzkoušela textovou AI, zatímco AI pro tvorbu obrázků a videí pouze pětina.


Czechoslovak Group, průmyslově-technologická skupina Michala Strnada, představila nové globální logo stojící na zkratce CSG a červeném symbolu štítu. Nová vizuální identita, jejímž autorem je Dynamo Design, se odráží i ve sloganu „Srdce, dědictví, horizont“.


Růžový slon, e-shop s erotickými pomůckami, otevřel kamennou pobočku v pražském Obchodním centru Krakov. Během letošního roku jich má v plánu dalších deset. Chce se více přiblížit zákazníkům, a ještě více detabuizovat tématiku sexu.


NFNZ, Nadační fond nezávislé žurnalistiky, rozdělí mezi novináře a redakce 1,25 milionu korun na podporu „výjimečného obsahu v oblasti analytické a investigativní žurnalistiky“. Opět též podpoří soutěž Novinářská cena, kterou v roce 2024 organizuje Nadace OSF.


Stock Plzeň-Božkov zařadil do nabídky prémiový rum z Venezuely El General, jímž odkazuje na generála Simona Bolívara. Vzniká pod dozorem palírny Destilería Sofa.


Economia se z Karlína přestěhuje ve třetím čtvrtletí letošního roku do komplexu Port7 mezi holešovickým nádražím a Vltavou.


Elv.ai, startup bojující s pomocí AI s toxickými komentáři na internetu, se rozšířil do Česka. V zemi služby využívá Economia, Refresher.cz a několik společností produkt testuje. Na Slovensku už z pohledu počtu komentářů moderuje třetinu trhu.


Komerční banka si v závěru loňského roku na zajišťování PR vybrala Svengali Communications. V listopadu též po 22 letech vyměnila mediální agenturu a PHD ze skupiny Omnicom Media Group vystřídala Dentsu.


Axel Springer se dohodl na spolupráci s firmou Open­AI, nástroj ChatGPT bude shrnovat obsah médií vydavatelství, včetně Politico, Business Insider či Die Welt. S OpenAI už od loňského léta na využívání technologií spolupracuje například agentura AP.


Leros, značka spadající pod skupinu Kofola, otevřela svůj první kamenný obchod. V obchodním centru Černý Most nabídne vedle čajů bylinky, kosmetiku a posezení pro zákazníky.


Nadační fond Albert uspořádal další ročník Obchůdků pro prodej dekorací a dárků vyrobených dětmi z dětských domovů. Dětem vynesly rekordních 690 tisíc korun. Zapojily se stovky dětí z 55 domovů. ■

01/2024
Marketing & Media 01/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

1/2/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics … done (804 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth428044-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg

 r40/vth497604-0.jpg

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8047/vth428470-1.jpg

 i8047/vth428471-1.jpg