Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Unie vydavatelů v průběhu ledna změní název na Česká unie vydavatelů (ČUV) a promění i své logo. Bude tak používat stejné označení v Česku i v zahraničí, zdůrazní digitální transformaci mediálního prostředí a posílí image spolku jako největší národní profesní organizace vydavatelů.


Vodafone přebírá od Sazky z loterijní skupiny Allwyn virtuálního operátora Sazka Mobil. Ten už běžel na síti Vodafone, a tak se pro zákazníky nic nemění, zachována by měla být i značka. Akvizici ještě musí schválit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Lidl v rámci kampaně Přesilovka proti inflaci od ledna zlevní o šest procent více než 1000 produktů. Reaguje tak na snížení DPH u některých potravin o tři procenta. Řetězec Penny podobně během prvního lednového týdne zlevnil veškerý sortiment o deset procent.


Aricoma, ICT skupina holdingu KKCG, dokončila rebranding svých společností a její název od 1. ledna přijaly i společnosti jako Autocont či Internet Projekt.
(Více viz strana 26).


Voyo, streamovací služba TV Nova, překročila v roce 2023 hranici 650 tisíc předplatitelů v ČR a na Slovensku. Na síti tráví v průměru až 15 hodin týdně. (Více na straně 17).


CZ.NIC, správce národní domény, spustil prémiovou službu VIP doména. Slibuje s ní mimo jiné vysokou stabilitu a odolnost proti kybernetickým útokům. Ceny se pohybují od 150 tisíc ročně za jednu doménu po 20 za dva miliony.


Český rozhlas informoval, že z jeho audioportálu MujRozhlas.cz unikla data všech 150 tisíc uživatelů. Hackeři se tak dostali k uživatelským jménům, e-mailovým adresám a heslům. Rozhlas uživatelům doporučil změnu hesel, na vyšetření úniku pracuje s Národním úřadem pro kybernetickou bezpečnost.


Česká pošta se do konce loňského roku nedohodla s distributory tisku, a tak došlo k avizovanému vypovězení smluv s nimi. V pobočkách už tedy od ledna nenabízí noviny ani časopisy.


Trendyol, turecké internetové tržiště vlastněné z většiny čínskou skupinou Alibaba, vstoupí během prvního čtvrtletí na český trh. Rozšíří se též do Rumunska, Řecka a Maďarska. Jako další přijdou na řadu Polsko, Slovensko a Bulharsko. Cílem je dosáhnout do konce letoška dvou milionů aktivních zákazníků a překročit více než čtyři miliony objednávek.


O2 arena během loňského roku dosáhla třetího nejvyššího počtu návštěvníků za svou devatenáctiletou historii. Uskutečnilo se v ní téměř 100 akcí, na něž dorazilo bezmála 950 tisíc lidí.


SIMAR, Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění, oslaví 30 let působení na trhu mimo jiné speciálním logem. Pro letošek chystá také kampaň Pro výzkum, v níž se zaměří na tipy pro dotazování a motivaci respondentů.

E-mail Restart, konference zaměřená na e-mail marketing, proběhne už 24. ledna v pražském kině Lucerna. Zaměří se mimo jiné na praktické využití AI a vystoupí na ní zástupci společností Taste, Ecomail, Grizly či Knihy Dobrovský.


Česká spořitelna spustila s agenturami OAK a VMLY&R kampaň Finančně zdravější. Poběží až do března a ve spolupráci s Wavemaker CZ pro ni banka poprvé využívá takzvaná adresibilní videa. Technologie umožňuje přizpůsobit obsah, čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Kampaň se vedle onlinu, TV a streamovacích služeb objeví i v OOH, včetně brandingu stanice metra Muzeum.


Martin Jaroš po 11 letech končí jako ředitel brandu a komunikace katarského operátora Ooredoo. O své zkušenosti s „katarizací“ vedení podniků v zemi napsal někdejší šéf marketingu T-Mobile a Vodafone na Facebooku na svém blogu.


Aktualne.cz ukončí 31. ledna publikaci blogů externích autorů. Server to zdůvodnil začátkem platnosti evropské směrnice DSA, jak informovala Lupa.cz. ■

02/2024
Marketing & Media 02/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

1/8/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth428843-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg

 r40/vth497604-0.jpg

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8084/vth428992-1.jpg

 i8084/vth428993-1.jpg