Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Košík.cz si v tendru na dlouhodobého komunikačního partnera mezi pěti agenturami zvolil WMC Grey. Pomůže s posílením pozice na českém trhu a položením základů pro komunikaci napříč Evropou.


TV Brno 1, stanice provozovaná společností Brno TV, odstartuje 1. března televizní zpravodajství moderované umělou inteligencí. AI moderátoři Anna a Jan už se představili v testovací verzi na Facebooku i Tik Toku firmy.


O2 uvádí rozsáhlou kampaň na nové MAX tarify pevného domácího internetu. Komunikace vytvořená s Free Andy Agency se objeví v TV, online, venkovní reklamě, podpoří ji PR aktivity a spolupráce s influencery.


Frisco, cider z portfolia Plzeňského Prazdroje, si ve výběrovém řízení mezi čtyřmi kreativními agenturami vybral Boomerang Communication. Ta střídá VCCP, která pro brand pracovala od roku 2019.


Primark uvedl kolekci přizpůsobivého spodního prádla pro lidi s hendikepem. Podporuje ji kampaň s fotografiemi od Esme Moore. Zároveň chce Primark přizpůsobit i prodejny, na čemž spolupracuje s AccessAble.


Starbucks, který v Česku provozuje 55 kaváren, chce do dvou let ve všech provozech instalovat digitální menuboardy. Chce tak zákazníkům usnadnit orientaci.


Food’n Beverage Foundation Czech je nová platforma, za níž stojí Luboš Kastner, Filip Sajler a Adam Eliáš. Jejím cílem je podporovat rozvoj místní gastronomie, chystá už českou účast na Bocuse d’Or Europe a GastroTek.


KCP, Kongresové centrum Praha, po šesti letech modernizuje vizuální identitu a komunikační linku ve spolupráci s agenturou Cognito. Chce zdůraznit prémiovost značky. Transformací projdou veškeré materiály, od tištěných a online formátů až po navigační prvky pro návštěvníky.


TV Nova spustí od 4. února oslavy 30 let svého vysílání. Uspořádá Dny otevřených dveří v ateliérech, speciální Televizní noviny, nebo road show po celém Česku.


Toyota má před olympiádou a paralympiádou v Paříži poprvé lokální kampaň s českými sportovci. Různorodý ambasadorský tým má oslovit různé cílové skupiny mnoha marketingovými kanály.


Promolab, agentura, jež loni vstoupila do AČRA MK, spustila platformu Cre8hub. Slouží jako prostředek pro tvůrce, kteří zde mohou sdílet svou kreativitu a zároveň nabízí firmám možnost využívat autentický obsah od uživatelů.


Rádio Blaník ze skupiny Media Bohemia spouští promo na další sezonu se soutěží na další rentu. Akci podporuje OOH, kinoreklama, inzerce v tisku i na sítích.


Alza.cz zveřejnila výsledky za rok 2022. Vykázala čistý zisk 654 milionů korun, který byl meziročně nižší o 1,8 miliardy korun. Čistý obrat se meziročně snížil ze 45,9 miliardy na 42,3 miliardy korun.


Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, komunikuje úložná řešení do domácnosti. Švédský in-house koncept lokalizovala Publicis Groupe, o influencery se stará Adison a o média Dentsu.


Berlinale, festival, jenž se uskuteční od 15. do 25. února, vybral do programu český dokumentární film Ještě nejsem, kým chci být režisérky Kláry Tasovské a českou minoritní koprodukci Redakce ukrajinského režiséra Romana Bondarčuka. Celovečerní hraný projekt režisérky a scenáristky Miry Fornay Otoč králíka bude představen na koprodukčním trhu.


Portu, online investiční platforma, spustila první kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett z Publicis Groupe, která zároveň zajišťuje plánování a nákup médií.


AKA, Asociace komunikačních agentur, pořádá 24. ledna workshop. Zaměří se na praktické AI nástroje, které pomáhají ulehčovat život v agenturách. Vystoupí Zdeněk Valut z Ydeal, Robin Hendrych z Peppermint Digital a Anna Bohonek z Workplace Design Institute. ■

04/2024
Marketing & Media 04/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

1/22/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth438215-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8698/vth438248-1.jpg

 i8698/vth438249-1.jpg