Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Knihobot loni přesáhl tržby 300 milionů korun a poprvé skončil v zisku. Letos se chce mimo jiné zaměřit na větší personalizaci nabídky.


Jägermeister v kampani „Ukaž mrazák“ spolupracuje s influencery, jako jsou Erem, Saxofrancis či Fallenka, ale i s bary a hospodami. Zdůrazňuje chuťové kvality značky při správném namrazení.


Čepro kupuje celou síť čerpacích stanic Robin Oil. Získá tak 75 pump, které přiřadí do sítě EuroOil. Celkově bude mít 285 čerpacích stanic, což ho řadí na třetí pozici na českém trhu za Orlen a Mol.

Makro chce letos rozšířit alianci Můj obchod o deset procent na 770 členů. Zároveň bude expandovat s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci s Košíkem.


ČEZ po šesti letech znovu navazuje partnerství s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary. Vrací se jako jeden z hlavních partnerů poté, co společnost v roce 2018 po 16 letech skončila jako generální partner.


Kofola koupila podíl 49 procent ve firmě Mixa Vending, která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Hodnotu akvizice společnosti neuvedly, chtějí se zaměřit na rozšíření sítě.


Ikea bude letos pokračovat ve zlevňování. V aplikaci nabídne plánování interiérů v rozšířené realitě. Na českém trhu utržila v minulém finančním roce 12,1 miliardy korun, meziročně o dvě procenta více.


SIMAR spustil kampaň „Dotazník na pohodu“ zaměřenou na spokojenost respondentů ve výzkumu, a s tím také na dlouhodobé udržení kvality dat.


Rossmann chystá rekordní investice do rozvoje prodejen. Právě rozšiřování prodejní sítě totiž přispělo ke zvýšení meziročních tržeb téměř o pětinu na 6,5 miliardy korun.


Visa oznámila víceletou spolupráci s týmy Red Bull Formule 1, bude jejich prvním globálním partnerem. Například tým Scuderia AlphaTauri bude nově závodit pod názvem Visa Cash App RB Formula One Team.


OnlyFans uvolňuje svou bezplatnou aplikaci pro streamování obsahu tvůrců OFTV také pro televize LG.


Billa představila novou podobu svého věrnostního klubu s inovovanou mobilní aplikací. S novou vizuální podobou nabídne větší výběr slev a odměn, nižší ceny a nabídky od partnerských společností.


Meta, skupina provozující Facebook, Instagram či Threads a WhatsApp, v loňském čtvrtém kvartále meziročně ztrojnásobila čistý zisk na více než 14 miliard dolarů. Její aplikace měly ke konci roku souhrnně 3,98 miliardy měsíčních aktivních uživatelů.


Paramount Network v nové kampani od BeefBrothers s nadsázkou vyzývá diváky, aby sledovali jeho filmy a seriály dříve, než je začne točit AI. „Ironií osudu“ má vizuály vytvořené s AI a kampaň přichází pár měsíců poté, co v Hollywoodu skončily stávky herců a scenáristů. Ti bojovali mimo jiné proti tlaku na využívání AI ze strany filmových a televizních studií a produkcí, kam se Paramount také počítá.


Generali Real Estate na dva roky uzavřela pražský obchodní dům Kotva kvůli plánované rekonstrukci. Tu má provést developerská společnost Sekyra Group.


VUT připomíná 125. výročí svého založení kampaní od brněnské digitální agentury Cognito. Koncept komunikace, jemuž dominuje písmeno „T“, se zaměřuje na budoucnost.


Hisense, čínský výrobce elektroniky, si jako ambasadora zvolil fotbalistu Davida Kollera. Bude se objevovat v kampaních po celý rok včetně blížícího se Mistrovství Evropy ve fotbale.


Elton hodinářská, výrobce hodinek Prim, letos slaví 75 let od založení a 70 let od zahájení výroby náramkových hodinek. Firma pro tuto příležitost představila speciální logo a limitovanou edici Prim Spartak Respekt. ■

06/2024
Marketing & Media 06/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

2/5/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth439719-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8732/vth439997-1.jpg

 i8732/vth439998-1.jpg