SEKANÁ

● Reklamní systém Sklik společnosti

Seznam.cz zavedl formát „kombinované

reklamy“. Skládá se z několika textových

polí, dvou formátů obrázku a  dvou log.

Jejich kombinace se v reklamním prostoru zobrazí vždy tak, aby inzerce zapadla

vizuálně do kontextu stránky a na dané

ploše zajistila co nejvyšší výkon.

Společnost Brand Finance sestavila

tradiční žebříček nejhodnotnějších mediálních značek světa. Pořadí na  prvních třech místech: Disney (hodnota

značky oceněna na  33 miliard dolarů),

Fox (17 miliard dolarů), NBC (15 miliard

dolarů).

●

prošly jak grafické materiály, tak i  pobočka na letišti.

● Internetové media zastupitelství Impression Media je novým partnerem

vydavatelství Mladá fronta v  oblasti

programatického prodeje reklamy.

● Nákupní centrum Avion Shopping

Park Ostrava zahájilo spolupráci s  PR

agenturou Stance Communications.

● Letecká společnost Emirates a  fotbalový klub Arsenal prodloužily sponzorské partnerství o  dalších pět let.

Emirates zůstanou marketingová práva

ke kampaním po celém světě.

● Prezident Miloš Zeman v  rozhovoru

pro televizi Barrandov nepřímo naznačil poslancům, aby neschválili výroční zprávy o  činnosti České televize

a umožnili tak „personální změny“.

● Mediální agentura Red Media v tendru obhájila klienta Karlovarské minerální vody. I  v  roce 2018 bude mít

na starost mediální strategii pro značky

Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

● LCG New Media se ujme obsahového

marketingu na sociálních sítích pro společnost Edenred

● Vydavatelství RF Hobby změnilo

šéfredaktorku, obsah i vizuální podobu

luxusního magazínu Top Class. Pod vedením Anety Bartoškové má nabídnout

„větší porci čtení“, z obálky prvního

předělaného vydání se usmívá Kateřina

Brožová.

● Kabelový operátor UPC oznámil loňské výsledky za český trh. Celkový počet zákazníků dosáhl čísla 616 300, rostl

počet zájemců o  televizi i  internet. Některý z televizních balíčků má 527 600

klientů, internetovou přípojku využívá

497 500 zákazníků. 163 100 zákazníků

používá telefonní služby.

● Drogerie DM předběhla konkurenční Tetu a  spustila svůj český e-shop

(na webu www.dm.cz). Prozatím bez výhod věrnostního programu, za dopravu

nákupu účtuje 49 korun.

● Síť drogerií Rossmann zavedla in-store rádio s hudební licencí od nezávislého správce autorských práv, díky němuž

výrazně ušetří na poplatcích.

Dětská televize TuTy oznámila, že

v šestém týdnu letošního roku její sledovanost v cílové skupině 4-14 let poprvé

překonala jedno procento.

●

● Partnerství mezi společností Mastercard a Ligou mistrů UEFA bylo prodlouženo do  období let 2018 až 2021. Nově

podepsaná smlouva rovněž zahrnuje

sponzorská práva na Superpohár UEFA

v letech 2018, 2019 a 2020.

Přihlaste své práce do ADC Creative Awards 2018.

První vlna registrací otevřena do 28. 2. 2018.

Dále pak v prodlouženém termínu od 1. 3. do 15. 3. 2018.

● Cestovatelský startup Be Prague

má novou vizuální identitu od  studia

Butterflies & Hurricanes. Redesignem

18818_ADC_EdaKauba_Inz_146x218.indd 1

MAM_2018_09_page_04-05.indd 5

19.02.18 18:09

5

23.2.2018 17:35:38