SEKANÁ
● Reklamní systém Sklik společnosti
Seznam.cz zavedl formát „kombinované
reklamy“. Skládá se z několika textových
polí, dvou formátů obrázku a dvou log.
Jejich kombinace se v reklamním prostoru zobrazí vždy tak, aby inzerce zapadla
vizuálně do kontextu stránky a na dané
ploše zajistila co nejvyšší výkon.
Společnost Brand Finance sestavila
tradiční žebříček nejhodnotnějších mediálních značek světa. Pořadí na prvních třech místech: Disney (hodnota
značky oceněna na 33 miliard dolarů),
Fox (17 miliard dolarů), NBC (15 miliard
dolarů).
●
prošly jak grafické materiály, tak i pobočka na letišti.
● Internetové media zastupitelství Impression Media je novým partnerem
vydavatelství Mladá fronta v oblasti
programatického prodeje reklamy.
● Nákupní centrum Avion Shopping
Park Ostrava zahájilo spolupráci s PR
agenturou Stance Communications.
● Letecká společnost Emirates a fotbalový klub Arsenal prodloužily sponzorské partnerství o dalších pět let.
Emirates zůstanou marketingová práva
ke kampaním po celém světě.
● Prezident Miloš Zeman v rozhovoru
pro televizi Barrandov nepřímo naznačil poslancům, aby neschválili výroční zprávy o činnosti České televize
a umožnili tak „personální změny“.
● Mediální agentura Red Media v tendru obhájila klienta Karlovarské minerální vody. I v roce 2018 bude mít
na starost mediální strategii pro značky
Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.
● LCG New Media se ujme obsahového
marketingu na sociálních sítích pro společnost Edenred
● Vydavatelství RF Hobby změnilo
šéfredaktorku, obsah i vizuální podobu
luxusního magazínu Top Class. Pod vedením Anety Bartoškové má nabídnout
„větší porci čtení“, z obálky prvního
předělaného vydání se usmívá Kateřina
Brožová.
● Kabelový operátor UPC oznámil loňské výsledky za český trh. Celkový počet zákazníků dosáhl čísla 616 300, rostl
počet zájemců o televizi i internet. Některý z televizních balíčků má 527 600
klientů, internetovou přípojku využívá
497 500 zákazníků. 163 100 zákazníků
používá telefonní služby.
● Drogerie DM předběhla konkurenční Tetu a spustila svůj český e-shop
(na webu www.dm.cz). Prozatím bez výhod věrnostního programu, za dopravu
nákupu účtuje 49 korun.
● Síť drogerií Rossmann zavedla in-store rádio s hudební licencí od nezávislého správce autorských práv, díky němuž
výrazně ušetří na poplatcích.
Dětská televize TuTy oznámila, že
v šestém týdnu letošního roku její sledovanost v cílové skupině 4-14 let poprvé
překonala jedno procento.
●
● Partnerství mezi společností Mastercard a Ligou mistrů UEFA bylo prodlouženo do období let 2018 až 2021. Nově
podepsaná smlouva rovněž zahrnuje
sponzorská práva na Superpohár UEFA
v letech 2018, 2019 a 2020.
Přihlaste své práce do ADC Creative Awards 2018.
První vlna registrací otevřena do 28. 2. 2018.
Dále pak v prodlouženém termínu od 1. 3. do 15. 3. 2018.
● Cestovatelský startup Be Prague
má novou vizuální identitu od studia
Butterflies & Hurricanes. Redesignem
18818_ADC_EdaKauba_Inz_146x218.indd 1
MAM_2018_09_page_04-05.indd 5
19.02.18 18:09
5
23.2.2018 17:35:38