Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Schopnost mít ponětí

Jako na Zemi živitelce jsem si připadal, když jsem jel ve čtvrtek do práce a z okna tramvaje pozoroval nekonečnou řadu naleštěných a novotou zářících traktorů. Nemělo by zemědělství v tak kritické situaci vypadat trochu jinak než jako prodejní výstava zahraničních značek? Vím, že je to povrchní postřeh, a že stroje, co znám z polí jižních Čech, by pravděpodobně do Prahy nedojely. Ale také musím přiznat, že jsem taje fungování agrobyznysu, který má být na pokraji krachu od doby, co jsem o něm kdysi poprvé slyšel, a přesto pořád funguje, nikdy nepronikl. Asi mi zůstane utajen stejně, jako třeba smysl kdysi tak populárních sběratelských NFT obrázků.

Občas mám holt pocit, že jsem — slovy Martina „Mikýře“ Mikysky přežívajícího v Dominikánské republice— ztratil schopnost mít ponětí. Věděli jste třeba, že používání tečky při komunikaci v chatu je pasivně agresivní? Mě to teda překvapilo. Stejně jako třeba to, že použití mrkajícího emotikonu znamená, že odesílatel zažívá pocit „jsem lepší než ty moment“. V tom případě jsem už dost dlouhou dobu v online komunikaci pasivně agresivní a ještě se povyšuji. Snad mě zachraňuje, že nekřičím přes Caps Lock. Tedy pokud ten smysl pořád platí. Jestli ne, už mě snad nezachrání nic jiného, než pořádně naleštit auto, aby alespoň na silnicích lidi na první dobrou poznali, že mám problém.


Jakub Křešnička
redaktor

11/2024
Marketing & Media 11/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/11/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Strana 13

Strana 13

22/2025

Téma čísla: Festivalová sezona 2025 | Značky chtějí víc než jen logo u pódia

Téma čísla: Festivalová sezona 2025 | Značky chtějí víc než jen logo u pódia

Festivaly se mění v komplexní zážitky, které reflektují trendy i očekávání GenZ. Rostou investice do komfortu, bezpečnosti a smysluplného propojení se značkami.

20/2025

Média a trh | Nařízení z Bruselu spojí mediální scénu

Média a trh | Nařízení z Bruselu spojí mediální scénu

Hranice mezi novináři a tvůrci obsahu se stírají. Je to skutečně problém? A jak to řeší EMFA? I o tom byla řeč na Novinářském fóru.

20/2025

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics … done (700 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth444371-1.jpg

 p56/vth542706-1.jpg

 r40/vth534514-0.jpg

 r40/vth520923-0.jpg

 r40/vth520932-0.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg[p1]

 r40/vth505579-0.jpg[p1]

 r40/vth500924-0.jpg[p1]

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 i8848/vth444372-1.jpg

 i8848/vth444403-1.jpg