Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

AKA, Asociace komunikačních agentur, pořádá první ze série workshopů věnovaných ESG. Akce Udržitelnost mýtů zbavená se bude konat 28. března v prostorách agentury VCCP.


Kofola po devíti letech představila nové logo a vizuální jazyk značky podle návrhu agentury Wiktor Leo Burnett. Více se dočtete v rozhovoru na stranách 14 až 17.


Retail Summit, jubilejní 30. ročník maloobchodní konference, proběhne od 25. do 27. března 2024 v Kongresovém centru Praha. Zaměří se na velké změny oboru s pomocí 85 řečníků a 26 hodin odborného programu.


APRA, Asociace public relations, odstartovala novou vlnu certifikací podle mezinárodního standardu CMS IV. Jako první jí prošla agentura Pram Consulting.


Event Fest proběhne letos 24. dubna v Křižíkových pavilonech Výstaviště Praha. Na závěr opět udělí Výroční ceny České eventové asociace.


Edison Filmhub, pražské kino, jež je dějištěm Scandi, Be2Can, Festivalu francouzského filmu nebo queer festival Mezipatra, nově otevřelo zadavatelům možnost umístit spot před projekce. Garantuje pouze pět spotů v bloku před filmem.


Evolution, platforma pro prodej reklamy v mobilních zařízeních, expanduje do střední a východní Evropy díky partnerství s Hullabaloo.


Botas, kterou před rokem koupila společnost Vasky, otevřela první kamennou prodejnu s novými majiteli. V plánu má též spolupráci se značkami Proud a Bohemia Chips.


Česká televize otevřela prodej reklamního prostoru k fotbalovému evropskému mistrovství Euro 2024 i pro zadavatele, jejichž značky nejsou oficiálními sponzory.


Air Bank podpoří mladé talenty v soutěži The Mag WRAP, slouží jako kreativní platforma pro umělce v oblasti rapu a hudební produkce. Soutěžící z Česka a Slovenska se utkají o 500 tisíc korun.


Rossmann v nové kampani od DDB Prague pokračuje s konceptem „Pečujeme s láskou“ a do rodiny ze spotu s režií Alice Nellis přidává otce se synem.


Rádio Blaník ze skupiny Media Bohemia slaví letos 25. narozeniny. Chystá hudební CD i květnový koncert na Konopišti, kde vedle Michala Davida či Lucie Bílé vystoupí též Boney M.


Evropský parlament přijal akt o ochraně svobody novinářů a nezávislosti médií (EMFA). Ten má poprvé na úrovni EU pomoci jejich ochraně před politickým a ekonomickým vměšováním.


Mladá fronta, ochranná známka nakladatelství v inslovenci, se vydražila za 501 tisíc korun. Zájemci byli dva, ale vítěze insolvenční správce zatím nezveřejnil kvůli možnosti uplatnění dorovnání ceny podle předkupního práva. Informovala o tom ČTK.


Givet, kosmetická společnost, si na zajištění komunikace na sociálních sítích pro značky Novellista, BrushArt, Korika a conique Professional vybrala agenturu Boomerang Communication.


Innogames.com je v segmentu herního softwaru největším zadavatelem inzerce v loňském roce podle ceníkových cen. Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen ho následují Nintendo, Cenega, King Joe a xzone.cz.


Digitální Česko představuje online přístupné služby státu na redesignovaném webu Portál občana kampaní s ilustrovanými spoty vytvořenými ve spolupráci s produkcí Kovofilm.


Wired pro Česko a Slovensko spouští se startupem DNAi nový podcast o umělé inteligenci Beyond AI.


Bohemia Sekt vypustila ve spolupráci s agenturou WMC Grey novou kampaň pro Habánské sklepy. Návratem k původu značky založené na tradicích reprezentovaných „Habánskými zákony“ chce zvýšit povědomí o brandu. ■

12/2024
Marketing & Media 12/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte

3/18/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth444936-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8861/vth444969-1.jpg

 i8861/vth444971-1.jpg