Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Česká agentura bodovala v zámoří, koleda se letos prodraží a nealko pivo je gendrově téměř neutrální

❜❜ Apple využívá nastavení soukromí a zabezpečení jako elastický štít, který může upravovat tak, aby sloužil jeho finančním a byznysovým zájmům, uvádí se v žalobě amerického ministerstva spravedlnosti za zneužívání monopolního postavení firmy.


Za TV platí Češido 400 korun

Počet diváků, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z placených operátorů, se v Česku drží na stabilní úrovni, dál však klesá podíl satelitní TV. Ukázal to průzkum mediálního zastupitelství Atmedia.

Ve věkové skupině 15 až 69 let má placenou televizi podle Atmedia indexu 56 procent lidí, v průměru za ni měsíčně platí 395 korun. Jako nejčastější důvody pro její využívání uvádějí možnost sledovat pořady zpětně, možnost dívat se na kanály nad rámec pozemního digitálního vysílání a možnost sledovat TV na více zařízeních.


Go4Gold krotila duchy v NHL

Exkluzivní zakázku pro hokejovou NHL a studio Sony Pictures má za sebou agentura Go4Gold. Během dvou zápasů připravila aktivaci v rozšířené realitě pro propagaci filmu Krotitelé duchů: Říše ledu.

Zamrzlou arénu a ikonické auto nahánějící po ledě ducha vložené přímo do přenosu mohli vidět výhradně televizní diváci ve Spojených státech. „NHL jsme dodávali kompletní balíček od vytvoření kreativy přes vývoj animací až po technické odbavení přímo v aréně. Celou akci jsme řešili od konce minulého roku, kdy jsme postupně konzultovali nespočet detailů jak se samotnou NHL, tak se Sony Pictures,“ popsal Aleš Hlavička, tvůrce scénáře a jeden ze spolumajitelů agentury Go4Gold.

Podle Tadeáše Drahoráda, kreativního ředitele a druhého z majitelů, šlo o výjimečný projekt, protože se v USA tímto způsobem dosud aktivovalo jen několik málo značek. „To, že si NHL vybrala pro realizaci přímo nás, potvrzuje roli Go4Gold jako jednoho z globálních hráčů na poli fan experience,“ uvedl. Navíc nemuselo jít o spolupráci poslední. Go4Gold totiž jedná s NHL o dalších možných projektech.


Velikonoce budou letos dražší

Za velikonoční pohoštění a koledu plánují lidé letos utratit v průměru 3020 korun, o tisíc korun více než před třemi lety, medián ale činí 1720 korun. Ukazuje to průzkum online supermarketu Košík. V případě téměř 79 procent lidí se rozpočet meziročně zvýší o pětistovku, což podle Košíku ukazuje, že se lidé snaží držet výdaje na uzdě ještě více než loni.

Podle 1650 respondentů průzkumu z řad zákazníků online supermarketu jsou Velikonoce druhým nejoblíbenějším svátkem po Vánocích, ač tradice dodržuje jen zhruba 17 procent z nich.


BirGo je skokanem mezi nealko pivy

Nealko piva si oblíbilo 45 procent Čechů, kteří je konzumují alespoň jednou za tři měsíce, přičemž z 51 procent jde o muže. Ukazuje to průzkum společnosti Nada.

Značky mohou na konzumenty cílit na sociálních sítích, kam chodí 88 procent z nich alespoň jednou týdně. Nejčastěji chodí na Facebook, ti ve věkové skupině 25 až 34 let pak také na Instagramu či YouTube.

Nejoblíbenější značkou je podle Nada research Birell, skokanem roku je BirGo.


T-Mobile se nově vrhl do písku

Společnost T-Mobile se pro letošní olympijskou sezonu stala sponzorem mistrů světa v plážovém volejbalu Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera.

Sponzoring se vztahuje na angažmá před, během a po letní olympiádě a bude trvat od března do konce roku. Úspěšné duo volejbalistů bude vystupovat s logem T-Mobile na sportovním oblečení a zapojí se do T-Mobile Olympijského běhu. Zároveň zahrne i nabídku speciálních produktů a zapojí oba volejbalisty do komunitních aktivit a událostí.

„Úspěšné duo sledujeme dlouhodobě a jsme moc rádi, že je můžeme podpořit cíleně formou sponzoringu,“ uvedla Lucie Komárková, expert řízení sponzoringu a akcí v T-Mobile. ■

13/2024
Marketing & Media 13/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/25/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

Rendering Česká agentura bodovala v zámoří, koleda se letos prodraží a nealko pivo je gendrově téměř neutrální (345418): (1/1) (0 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i8877/item1102972-small.jpg

 p56/vth445740-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8877/vth445851-1.jpg[p1]

 i8877/vth445854-1.jpg[p1]