Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Kdo pomůže princezně?

Buckinghamský palác hledá posilu do komunikačního oddělení. To asi aktuálně nebude nabídka, která se neodmítá. Slibuje sice na pozici asistenta slušných 25,6 tisíce liber na rok, palác ale potřebuje pomoc, která bude k nezaplacení. Zvlášť v případě „oka pro detail“ a „schopnosti rychlých reakcí“ v „dynamicky se měnícím prostředí“, jak požaduje inzerát královského dvora. Toho se komunikátorům v posledních měsících příliš nedostává, jak ukazuje „případ zmizelé princezny“.

Britským médiím možná stačilo říci, že se bude Catherine, princezna z Walesu, po plánované operaci tři měsíce zotavovat, než se opět zapojí do veřejného života, ale zbytku světa ne. Okamžitě se začaly objevovat „dynamicky se měnící“ teorie, proč není vidět. Nepovedená plastika? Komplikace, úmrtí, nahrazení dvojnicí? Odchod od manžela kvůli milence? Stačí si vybrat…

Každá snaha paláce utnout spekulace vedla jen k rozvíření dalších teorií, které řeší influenceři, televizní komentátoři či odborníci na síti X. Nepomohla fotografie ke Dni matek, již horlivě zveřejnily obrazové agentury, aby ji ještě rychleji stáhly kvůli úpravám. Nepomohla ani na videu zachycená vycházka prince a princezny z Walesu na trhy. To už i profesionální imitátorka princezny Heidi Agan musela ujišťovat, že to není ona. A poprvé pak přes právníky zvěsti o nevěře prince Williama vyvracela i Rose Hanbury, která díky svému titulu Marchioness of Cholmondeley (markýza z „Čamly“) dala konspirátorům alespoň nový jazykolam.

Královským komunikátorům asi pomůže už jen to, až si lidé budou moci na princeznu sáhnout. Rozhodně to budou mít jednodušší lidé, kteří se přihlásí na jiné otevřené pozice u královského dvora. Ať už jde o cukráře, konzervátora nábytku, ochranku nebo hlavního provozního inženýra pro Buckinghamský palác.

Jakub Křešnička
redaktor

13/2024
Marketing & Media 13/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/25/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth445740-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8877/vth445741-1.jpg

 i8877/vth445849-1.jpg