HEADLINES

6.

KFC dohání konkurenci, už

se v něm můžete nasnídat

KFC zkusí ráno zákazníky přilákat třeba

na toasty.

KFC zavádí do  menu snídaně ve  všech

českých provozovnách. Následuje tak

Maďarsko a Polsko. V Česku bude nabídka podobná, navíc zde budou volská oka

s kuřecími stripsy, slaninou, rösti a zeleninou, takzvaný Snídaňový talíř. „Snídaně se ve  vybraných restauracích v  České republice už testovaly a  měly dobrý

ohlas, proto jsme zavedli ranní menu

plošně,“ poznamenává Libor Hubík,

představitel KFC pro ČR a  Rakousko.

Nabídka bude nejprve k dispozici pouze

v kamenných pobočkách a firma časem

zváží, zda bude platit i pro rozvoz.

Euro opouští měření

čtenosti časopisů,

zůstává ale členem

Unie vydavatelů a tištěný náklad ověřuje

u ABC ČR.

9.

Euro pozastavuje účast

v Media projektu

Týdeník Euro z  vydavatelství Mladá

fronta apeluje na  Unii vydavatelů, aby

otevřela diskusi o  změnách způsobu

měření čtenosti tištěných titulů v rámci

Media projektu. „Cílem této iniciativy

je, aby výsledky měření odpovídaly

aktuálním trendům a  byla tím zachována jeho relevance na  dynamicky se

vyvíjejícím mediálním trhu,“ uvedla PR

manažerka vydavatele Pavlína Míčová.

Euro pozastavilo svou účast v  Media

projektu, dokud nenastane shoda nad

potřebnými úpravami měření. „Je s podivem, že některé oborové tituly měly

deset čtenářů na každý výtisk, zatímco

jiné sotva tři,“ pochybuje nad stávajícími daty Míčová.

8.

Přijďte k nám nAKAfe, zvou

po roce agentury

7.

Osm českých agentur

získalo nominace v Sabre

Nadstandardních osm komunikačních

projektů nebo agentur z Česka postoupilo do  regionálního finále světové

soutěže komunikačních řešení s  důrazem kladeným na  PR – Sabre Awards

EMEA. PR.Konektor a  na  influencer

marketing zaměřená agentura Hive ze

skupiny Konektor mají na  shortlistu

v  kategorii Cause-Related Marketing

kampaň pro čokoládu Milka. A v kategorii Energy and Natural Resources získal Konektor Social nominaci s webem

Obnovitelně.cz, který připravuje pro

Alianci pro energetickou soběstačnost.

Dvě nominace má agentura Ewing PR.

Postoupila v  kategorii Employer Branding s náborovým projektem pro autobusového dopravce Arriva Transport

a v kategorii Publicity Stunt s kampaní

pro prezidentského kandidáta Michala Horáčka. Dvě nominace má projekt

Triad Advertising pro české a  slovenské divize nadnárodního operátora O2,

který připomíná výročí 17. listopadu.

V  kategorii Real Estate and Construction byla nominována Krizová poezie

– aktivity na  podporu projektu Vila

na  Petřinách, který pro společnost All

New Development připravila agentura

Donath Business & Media. Dva české

subjekty získaly ještě nominace v  geografické kategorii – tedy za  oblast

CEE. Agentura AC&C Public Relations

za projekt Razíme cestu pro LMC a Beef

Brothers s volební kampaní STAN.

Ewing PR má naději

na cenu za kampaň

pro Michala Horáčka.

Výsledky Sabre

Awards se dozvíme

23. května.

Ve  středu 25. dubna se uskuteční třetí

ročník akce nAKAfe. Event je zaměřen

především na  vysokoškoláky a  absolventy. Jeho cílem je představit práci

v  oboru komunikace přímo v  prostředí

agentur. Za organizací stojí Asociace komunikačních agentur (AKA). Loňského

ročníku se zúčastnilo 500 zájemců. „Poučili jsme se a termín stanovili tak, abychom se vyhnuli zkouškovému období.

Předpokládáme, že počet návštěvníků

z loňska překonáme,” uvedl Marek Hlavica, výkonný předseda AKA. Návštěvníci se nově mohou registrovat na stránkách nakafe.aka.cz, a  to buď na  první

návštěvu v  17  hodin, nebo na  druhou

v  19 hodin. Vybrat si mohou ze seznamu digitálních studií, kreativních agentur, aktivačních i  mediálních agentur.

V  Praze jsou v  nabídce Boomerang Communication, Havas, Ogilvy, Geometry, Leo Burnett, Publicis, Mark/BBDO,

McCann, Comtech_Can, Wunderman,

Dorland, Wellen nebo VCCP. Brno reprezentují Aetna a  Media Age. Ve  Frýdku-Místku zájemce uvítá Leemon Concept.

Na webových stránkách asociace najdou

zájemci také mapu pro rychlou orientaci, po  případě stručný popis agentury

nebo programu. V  moderní reklamní

a  komunikační branži se dnes uplatní

jak kreativní profese, tak ekonomické,

analytické nebo technologické talenty.

Akce je pro účastníky zdarma.

10.

Na českém internetu

přibývají starší uživatelé

Česká internetová populace dosáhla

v  březnu nového maxima, konkrétně

7,77 milionu reálných uživatelů starších

10 let. Z tohoto čísla je 800 tisíc exkluzivně mobilních uživatelů, tedy těch, kteří

se připojují k  internetu jen přes chytré

telefony a tablety. Data představilo Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Nárůst

počtu uživatelů internetu je způsoben

postupným stárnutím obyvatel, pro které

je digitální svět běžnou součástí života.

Roste tedy hlavně nejstarší věková skupina 55+. „Pozitivní je i  růst počtu exkluzivně mobilních uživatelů. Promítlo se

do  něj také zrušení datového roamingu

v EU,“ zhodnotila výsledky Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

4

MAM_2018_17_page_04-05.indd 4

20.4.2018 17:51:47