Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Allegro startuje nový komunikační koncept „Když něco, tak Allegro“, jenž se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží potřeby a cíle spotřebitelů.


Meta a další velké internetové platformy by měly uživatelům poskytnout možnost využívat jejich služby zdarma bez cílené reklamy. Podle agentury Reuters to vyplývá z vyjádření Evropského sboru pro ochranu osobních údajů (EDPB).


Rowenta pokračuje ve spolupráci s kadeřníkem Tomášem Arsovem, informuje od loňského roku ve své komunikaci o tom, jak správně pečovat o vlasy. Značce se podařilo posílit image lídra v péči o vlasy a zdvojnásobila prodej produktů v řadě Ultimate Experience.


Bohemia Sekt představuje novou komunikaci prémiové řady šumivých vín Bohemia Sekt Prestige. V té prostřednictvím osoby hlavního sklepmistra Josefa Švédy akcentuje hlavní atribut značky, kterým je čas a dlouhé zrání v lahvi.


Gerety Awards, soutěž hodnotící marketingovou komunikaci ženským pohledem, má finální termín pro zasílání přihlášek do letošního ročníku 10. května. V porotě jsou Julia Dovlatova z VML Prague a Nikola Hrbková ze Škoda Auto.


Bonami, spouští novou kampaň, jež ukazuje, jak je možné žít podle sebe. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a produkcí Nice!.


Ahinsa, česká barefoot obuv, expanduje do Německa. K západním sousedům míří s plně lokalizovaným e­‑shopem Ahinsashoes.de.


Demagog.cz spustil kampaň proti šíření dezinformací v Česku. Mottem kampaně „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“, zdůrazňuje naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost dezinformace představují.


AKA, Asociace komunikačních agentur, přijala na dubnovém Prezidiu už svého jubilejního 50. člena. Stala se jím agentura Sparkling & Stil Filipa Kukly.


iDnes.cz, zpravodajský portál vydavatelství Mafra, má nový design, zjednodušuje strukturu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.


Billa a OMV dokončily pilotní fázi uvedení obchodů u čerpacích stanic Viva Billa a koncept rozšiřují i mimo Prahu. První za jejími hranicemi byl otevřen v Karlových Varech.


Tipsport spustil kampaň k Mistrovství světa v ledním hokeji s claimem „Stačí jen začít“. Vznikla inhouses produkční agenturou Woobetz. Běží v celoplošných televizích, onlinu, OOH, v tisku a na pobočkách až do konce MS.


CNC nově nabízí uživatelům, kteří nechtějí sdílet své informace o historii prohlížení, aby se registrovali za měsíční poplatek 99 korun a sledovali obsah bez reklamy.


PFX, přední české postprodukční studio, kupuje s podporou fondu Genesis Capital polské postprodukční studio Human Film.


Gecom, Global Ecommerce Congress, proběhne 28. května v Martinickém paláci na Pražském hradě. Zúčastní se ho přes 50 přednášejících.


Rok české hudby a projekt Smetana200 představily loga a vizuální identity od studia Najbrt, ale také ústřední slogan Hudba jsme my, za nímž stejně jako za kampaní stojí Alžběta Charvátová s týmem. Součástí kampaně je spot s produkcí Stink Films a režií Jakuba Jiráska.


#HolkyzMarketingu pořádají v pořadí už třetí konferenci. Akce s tématem Jak bude vypadat marketing v roce 2030? proběhne 6. června v Kongresovém centru.


Hellmann’s, značka ze skupiny Unilever, se stala oficiálním partnerem grilování UEFA Euro 2024. Partnerství podpoří během šampionátu kampaň „Zaskóruj u grilu“. ■

17/2024
Marketing & Media 17/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

4/22/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth449698-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8950/vth449730-1.jpg

 i8950/vth449732-1.jpg