Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

YouTube přidává na web i do Smart TV podcasty. Tento krok souvisí s rozhodnutím globálního hráče ukončit službu Google Podcasts. K oficiálnímu ukončení služby došlo 2. dubna.

Metro z portfolia mediální skupiny Mafra zvýší po ukončení distribuce týdeníku 5plus2 svůj tištěný náklad. Od 26. dubna 2024 bude každý týden v pátek vycházet s rozšířeným tištěným vydáním.

Billa má novou mobilní aplikaci, rozšiřuje pokrytí e-shopu. Od spuštění bylo v jejím online obchodě provedeno přes 150 tisíc nákupů. Nová mobilní aplikace má nakupování nyní ještě zjednodušit.

Miele uzavírá partnerství s beachvolejbalovými mistry světa Ondřejem Perušičem a Davidem Schweinerem, kteří budou bojovat o medaile na letošních olympijských hrách v Paříži.

Lexum, síť očních klinik a optik kupuje konkurenci Somich a oční kliniku Oftum. Expanduje na českém i slovenském trhu.

Elonga, která koncem minulého roku uvedla na český trh snímač HRV založený na spektrální analýze, nově navazuje spolupráci s agenturou FYI Prague. Ta jí pomůže s brandovou komunikací i profilací v rámci témat z oblasti fyzického a psychického zdraví.

New Age Advertising, která pro síť kin Cinema City zajišťuje v Česku a na Slovensku reklamu, uzavřela roční smlouvu o sponzoringu kinosálu Cinema City IMAX Flora s tuzemským importérem vozů značky Volvo.

Rudolf Jelínek, výrobce ovocných destilátů a pálenek si na vytváření obsahu na sociálních sítí vybral brněnskou agenturu In creative. Na starosti má od začátku letošního roku správu Facebooku a Instagramu pro český, slovenský a americký trh.

Kaufland spustil brandovou kampaň na téma čerstvost, ve které rozvíjí svůj stávající koncept „Čerstvé jako z Kauflandu".

Mobilboard získal zakázku na prodej reklamy na autobusech v Žilinském kraji. Společnost uspěla s projektem Udržitelná reklama.

Česká obec sokolská má na následující tři roky nového partnera. Stala se jím společnost Alpine Pro. Spolupráce odstartuje na nadcházejícím XVII. všesokolském sletu. Oblečení Alpine Pro ponesou sletové pořadatelské týmy v Praze i na všech krajských vystoupeních.

Sazka uvádí na trh platformu reLosy, prostřednictvím které bude hledat možnosti upcyklace losů do nových designových produktů. V rámci spuštění přichází s kolekcí designových tenisek Sazka Kickz a sérií víceúčelového modulárního nábytku.

Bert Solutions, společnost zabývající se scénografickými projekty či filmovými kulisami, si na nový web, aktualizaci brandu a PR služby vybrala agenturu Lesensky.cz. Ta mezi nové klienty počítá i Future Stars, Skymax Living, Hapreso Steel či Kempy-chaty.cz.

Škoda Auto uvádí Škoda Vision Gran Turismo, studii čistě elektrického vozu ve hře Gran Turismo 7 pro konzole PlayStation, a rozšiřuje tak působení značky Škoda ve světě virtuálních závodů.

Fidoo, firma zaměřující se na řízení výdajů malých a středních podniků, uvedla, že komunikační agentury využívají v průměru 7,1 předplatných služeb či nástrojů na zaměstnance. Průměrná cena předplatného je zhruba 170 korun. Do tří let by se měl počet předplatných zdvojnásobit.

Český paralympijský tým spustil kampaň Stejní, ale jiní vytvořenou ve spolupráci s agenturou VML. Chce, aby fanoušci vnímali parasportovce jako špičkové atlety, aby jejich závody a zápasy stejně prožívali.

ÚOHS, Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, povolil společnosti CE FMCG akvizici a fúzi s firmou Fruta Podivín. Ta dříve spadala do skupiny Orkla Foods Česko a Slovensko. Fruta chce zachovat výrobu současného portfolia. ■

18/2024
Marketing & Media 18/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

4/29/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth450550-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8974/vth450581-1.jpg

 i8974/vth450583-1.jpg