Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Becherovka má od 1. května 2024 nového majitele. Grupa Maspex dokončila tímto krokem akvizici společnosti Jan Becher — Karlovarská Becherovka od jejího současného vlastníka — Pernod Ricard Group.

Fortuna spouští novou kampaň, v níž pokračuje v dlouhodobém komunikačním konceptu „Fortuna ti přeje“, který představila loni v září. Pracuje v něm s názvem společnosti, který v latině znamená štěstěna.

Kofola uvádí na trh nový drink v plechovce. Pod značkou Jupík, která vyrábí ovocné nápoje pro děti, představuje novinku Jupík Sparky.

Media Club přidává do svého portfolia streamovací službu Canal+, která je na českém a slovenském trhu od dubna loňského roku. Od května ji zařazuje jako součást inzertního prostoru videoreklamy.

Woltair nově umožňuje provést celý nákup čistých energií online. Novinku podpoří komunikací v digitálním prostředí.

Makro ČR rozvíjí v rámci aliance Můj obchod koncept prodejen s neomezenými nákupy v režimu 24/7. První obchod tohoto typu funguje několik měsíců v Bystré na Frýdecko‑Místecku, druhý se otevřel v pátek 26. dubna v obci Krpy na Mělnicku.

Publicis Groupe spojuje všechny své stratégy do jediného týmu. Jeden tým tak pokryje komplexní expertízu pro plánování kampaní. Cílem je integrovaně řešit všechny marketingové disciplíny.

ČistéDřevo.cz expanduje na tři nové zahraniční trhy, a to do Německa, Chorvatska a Slovinska. Spouští zde plně lokalizované e‑shopy s názvem Atmowood.

Caroda inovovala svůj reklamní formát Outstream Carousel, který nyní umožňuje zobrazovat nejen videoreklamy, ale i bannery.

Media Age vytvoří pro Masarykovu univerzitu novou podobu náborové kampaně. V kampani #TvářeMUNI se univerzita představí uchazečům očima reálných studentů.

Atmedia dosáhla díky spolupráci s novou stanicí Warner TV na téměř sedmiprocentní podíl na sledovanosti u diváků ve věku 18—69 let. Stanice na český trh vstoupila v dubnu. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání.

Ipsos je nově partnerem České asociace umělé inteligence. Společně chtějí rozšiřovat povědomí o využití AI, budou spolupracovat na workshopech i konferencích.

Com_tech Can mění název na Can Agency. Změna jména reflektuje větší integraci agentury se sesterskou mediální agenturou Can Media a mezinárodní sítí we_Can, mezi jejíž klienty patří například OTP Bank nebo platforma Kiwi.com.

The Cloud One, hotelový řetězec, otevírá svůj první tuzemský hotel v Hybernské ulici. Sází na design, udržitelnost a lokální značky. V Praze otevírá svůj čtvrtý hotel, po New Yorku, Hamburku a Norimberku.

KFC se stává titulárním partnerem Street Floorball League. Letos se tak sétie bude konat pod názvem KFC Street Floorball League.

Kooperativa v nové kampani ukazuje, že starosti bere na sebe. Prostřednictvím nabídky asistenčních služeb ukazuje, že starosti svých klientů „bere za své vlastní“. Kampaň zdůrazňuje, že nejde jen o pojištění, ale hlavně o péči.

Asociace komunikačních agentur pořádá workshop na téma Jak ušetří nástroje AI každodenní práci aneb nudu nechte strojům. Workshop se koná 14. 5. 2024 v sídle agentury VCCP Prague.

Světluška, projekt nadačního fondu Českého rozhlasu, představil na přelomu dubna a května první charitativní 3D billboardy v Česku. O vznik a nasazení desetivteřinového 3D spotu se bez nároku na honorář postaraly agentury ze sítě Dentsu. ■

19/2024
Marketing & Media 19/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

5/6/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth451868-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9005/vth451905-1.jpg

 i9005/vth451910-1.jpg