Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Voyo letní kampaní strhává pozornost, Růžový slon posílá pozitivní vibrace a Fosfa podporuje dětský

❜❜ Vydavatelská, „business intelligence“ a eventová společnost Informa se dohodla na akvizici společnosti Ascential, vlastníka Cannes Lions, krátce po skončení festivalu v letošním roce. Kupuje ji za impozantních 1,2 miliardy liber.

Růžový slon posílá pozitivní vibrace

Růžový slon přichází s dalším ročníkem letní kampaně, tentokrát s názvem Letní jízda se slonem, která běží od 1. července v televizi na kanálech Nova a Markíza. Vedle toho mohou lidé slyšet spoty na rozhlasových stanicích Evropa 2, Hitrádio, Fajn rádio a také v online vysílání.

Spoty doplní i sponzoring, který poběží až do 31. srpna, online reklama a PR kampaň. Hlavní postavou kampaně zůstává maskot společnosti Růžový slon.

Sloník, jemuž tradičně v české verzi propůjčil hlas i herec Martin Stránský a na Slovensku Michal Hudák, se letos v létě rozhodl odjet na dovolenou, aby si odpočinul a přepnul na pozitivní vibrace. Kampaň vytvořil in­‑house tým Růžového slona s agenturami Brand family a Motionhouse. Její součástí je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20procentní slevu na top 100 bestsellerů. Stačí do konce srpna využít kód LETO20,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.


Voyo strhne vaši pozornost

„Voyo strhne vaši pozornost“ — to je nová letní brandová kampaň, která upozorňuje na to, že se na svůj oblíbený film nebo seriál mohou předplatitelé dívat kdykoliv a kdekoliv, a hlavně, že si vybere opravdu každý.

Voyo je totiž nejen z hlediska lokální obsahové nabídky na českém trhu číslem jedna. Tato kampaň je dalším krokem ve sjednocení identity značky ve všech regionech.

Kampaň „Voyo strhne vaši pozornost“ poukazuje pomocí nápaditých spotů na to, že uživatelé vždy najdou na Voyo přesně to, na co se chtějí dívat.

Přitáhne jejich pozornost tak, že se od něj nebudou chtít odtrhnout, ani když se kolem nich dějí nečekané události jako třeba rozbité čerpadlo v bazénu. Předplatitelé mohou využívat Voyo kdekoliv v rámci Evropské unie. Své oblíbené pořady si mohou také stáhnout do mobilní aplikace a sledovat je offline.


Polovinu Čechů zajímá olympiáda

Minulý pátek odstartovaly olympijské hry v Paříži. Výzkum agentury Ipsos ve 34 zemích světa ukázal významné rozdíly v míře zájmu o hry. Nejvíce se o hry zajímají lidé v Asii (Čína 86 %, Thajsko 77 %, Indonésie 75 %), naopak nejméně v Belgii (38 %), Japonsku (40 %) či Maďarsku (44 %).

V hostitelské zemi Francii je zájem obyvatel spíše vlažný, o hry se zajímá necelá polovina populace. V České republice je zájem průměrný, o hry se zajímá polovina populace (52 %). Větší zájem mají muži, míra zájmu také roste s věkem a vzděláním.


„Fair Play“ pro dětský sport

Agentura Marketup připravila pro společnost Fosfa kampaň s kreativním konceptem „Fair Play“, který spojuje olympijské ideály s hodnotami Fosfa a klade důraz na podporu dětského sportu v dnešním technologicky zaměřeném světě.

V rámci tvorby se hledal kreativní spojující element, který by propojil olympijské hodnoty s hodnotami Fosfa.

Celý projekt vychází z toho, že tyto hodnoty jsou identické a z tohoto zjištění vznikla myšlenka Fair Play. Fair Play symbolizuje férovost a čestnost, které by měly být přítomné nejen ve sportu, ale i v každodenním životě. Kampaň Fair Play se odlišuje tím, že neprodává žádný produkt ani službu. Jejím smyslem je nasměrovat pozornost veřejnosti k původním olympijským hodnotám a povzbudit vnímání olympiády jako zdroje inspirace a motivace.


John Hegarty poprvé v Praze

Jeden z nejslavnějších kreativců světa John Hegarty vystoupí poprvé v Praze. Bude hlavním řečníkem desátého ročníku konference Brand Management, která se uskuteční 3. října v Cubex Centru. „Pomáhal jsem firmám růst, pomáhal jsem jim definovat, kým jsou. A kreativita je způsob, jak toho docílit,“ říká ve videopozvánce Hegarty, jenž se ve světě reklamy pohybuje už 60 let. Spoluzaložil Saatchi & Saatchi či BBH. Je autorem legendárních kampaní pro Levi’s, Johnnie Walker, Axe či Audi z 80. a 90. let.


Zemřela Kateřina Fričová

Velkou měrou se podílela na startu TV Nova, řídila konkurenční Primu, v České televizi byla šéfkou programu a vedla i rádia Evropa 2 a Frekvence 1. Kateřina Fričová, velká osobnost českých médií, zemřela ve věku 70 let.

V čele programu ČT stála Kateřina Fričová od července 2007 do srpna 2010. V Československé televizi začínala na prahu 80. let. Poté stála u zrodu Televize Nova, když první komerční stanici provozně rozchodila (1993—1997). Tři roky vedla konkurenční TV Prima (do r. 2000), následně zastávala čtyři roky post generální ředitelky rádií Frekvence 1 a Evropa 2 a po odchodu z rádií vedla i teleshoppingovou TOP TV.

Po odchodu z ČT pracovala na volné noze, externě spolupracovala s FAMU. ■

31/2024
Marketing & Media 31/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

7/28/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Article Voyo letní kampaní strhává pozornost, Růžový slon posílá pozitivní vibrace a Fosfa podporuje dětský waiting for thumbnails …

Sending statistics …

Rendering Voyo letní kampaní strhává pozornost, Růžový slon posílá pozitivní vibrace a Fosfa podporuje dětský (359705): (2/2) (1 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i9268/item1136558-small.jpg

 i9268/item1136560-small.jpg

 p56/vth464026-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg[p1]

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9268/vth464154-1.jpg

 i9268/vth464156-1.jpg