Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Kofola ČeskoSlovensko, na český a slovenský trh uvedla zcela novou značku drinků v plechovce Jupík Sparky, který cílí na věkovou kategorii starších dětí a teenagerů.


LFA zpřístupní fanouškům všechny zápasy Chance Národní Ligy na online platformě. První měsíc budou k vidění za jednu korunu, poté za 149 Kč měsíčně.


Ticino tým agentury Ogilvy, zvítězil ve výběrovém řízení na dlouhodobou podporu komunikačních aktivit operátora T-Mobile na poli gamingu a esportu. Hlavním cílem spolupráce bude budování image T-Mobilu jako značky, která ukazuje sílu komunity i ve světě virtuálních her.


Max banka, se spojí s Bankou Creditas 1. října 2024. Fúze, kterou schválila Česká národní banka, je završením dlouhodobé strategie sblížení obou bankovních domů, kterou Banka Creditas představila ihned po převzetí Expobank a představení Max banky.


Vodafone láká k vyzkoušení v kampani od McCann Prague. Vedle tváře Vodafonu Martina Hofmanna hraje hlavní roli v kampani cenovka 299 korun. Za ni si mohou lidé vyzkoušet neomezený tarif nebo internet.


Opavia – Lu byla v segmentu oplatků a sušenek největším inzerentem od loňského srpna do letošního července, kdy na reklamu vynaložila téměř 274 milionů korun. Údaje vyplývají z monitoringu reklamy Ad Intel, který sleduje ceníkové ceny inzerce.


Mafra, zahrnující vydavatelství Mafra a další společnosti, které vlastní, dosáhla v roce 2023 konsolidovaných tržeb ve výši 4,642 miliard korun. Konsolidovaný zisk před započtením úroků, daní a odpisů představoval 302 milionů korun. Výsledky zveřejnila skupina Mafra.


Český rozhlas navýšil letošní rozpočet na výnosové i nákladové straně o 25 milionů korun na 2,392 miliardy. Umožnily to vyšší výběr rozhlasových poplatků nebo vyšší obchodní výnosy.


Martini, italská značka vermutů, představuje nealkoholickou řadu aperitivů — Martini Floreale a Vibrante. Reaguje tak na zvyšující se zájem o produkty s nulovým obsahem alkoholu.


Krušovice spustily celorepublikovou iniciativu na podporu tradičních hospod, které jsou nedílnou součástí české kultury už od nepaměti, ale z měst i vesnic pomalu mizejí. Projekt Ať tu po nás něco zůstane se právě blíží do finále.


Golden Drum informuje, že uzávěrka přihlášek do soutěže byla prodloužena do 4. září 2024. Využijte této příležitosti a přihlaste své nejlepší kreativní práce do soutěže.


Jysk získal certifikát Globální standard recyklace GRS, což znamená, že společnost splňuje požadavky, mezi které patří i dokumentace recyklovaných materiálů.


Signal Festival letos ve svém dvanáctém ročníku ozvláštní videomappingy hned dvě historické budovy v Praze. Umělecká projekce Eternal Recurrence od digitálního tvůrce Filipa Hodase promění třeba Arcibiskupský palác na Hradčanském náměstí.


Lokni, český startup, který provozuje síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve, přilákal v první polovině roku dvacet tisíc nových uživatelů a zdolal celkový počet sto tisíc.


Warc zveřejnil výhled globálních výdajů na reklamu na období 2024/25, který předpovídá desetiletí konsolidace. Analýza vychází z údajů o výdajích na reklamu ze 100 trhů a projekcí založených na více než dvou milionech datových bodů. Očekává se, že celosvětové výdaje na reklamu vzrostou letos o 10,5 procent, v roce 2025 o 7,2 procent a v roce 2026 o 7 procent.


Eurobest 2024 představil novou cenu Creative B2B, která oceňuje nejlepší B2B práci z celé Evropy. Dále aktualizoval některé ze stávajících kategorií, včetně cen za Inovace, PR a Sociální média & Influencer marketing a Audio & Rádio. ■

35/2024
Marketing & Media 35/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

8/26/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth467180-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg

 r40/vth497604-0.jpg

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9352/vth467543-1.jpg

 i9352/vth467545-1.jpg