Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Hotely Orea obsadily veverku, brand Asics děsivého šéfa a Sport Alive spolukomentátora roku.

❜❜TikTok přichází s novinkou v podobě aktualizovaných reklamních kampaní ve vyhledávání, které budou nově cílit na klíčová slova. Podle statistik platformy začne 23 procent uživatelů hledat konkrétní obsah do 30 sekund od otevření aplikace.

Asics a Brian Cox vyzývají k pohybu

Sportovní značka Asics s agenturou Golin angažovala Briana Coxe do boje za duševní zdraví zaměstnanců. Hvězda seriálu Boj o moc v kampani vyzývá k pohybu, když ve spotu upozorňuje na škodlivé účinky dlouhého sezení za stolem, zvyšuje stres o 18 procent po čtyřech hodinách.

Cox drsně kritizuje pasivníwellness iniciativy a doporučuje 15 minut pohybu, což zlepšuje duševní pohodu o 22,5 procenta. Kampaň, která vyvrcholí 10. řijna na Světový den duševního zdraví, vychází z globální studie s 26 tisíci účastníky, zahrnuje venkovní reklamu, sociální sítě a zavedení 15 minut pohybu denně do pracovních smluv.

Asics vyzývá k sdílení obrázků prázdných pracovních stolů s hashtagem #DeskBreak a za každou fotografii přispěje neziskovým organizacím zaměřeným na duševní zdraví.

Orea hotely slaví rekordní léto

Orea Hotels & Resorts zakončuje léto s obsazeností 95 procent, nárůstem výnosů o 15 procent a pozitivní zpětnou vazbou. Díky výsledkům a věrnosti hostů řetězec spustil 23. září novou kampaň „Óóórea“. Jejím cílem je zvýšit povědomí lidí o hotelech a resortech sítě Orea. Kampaň je postavena na jednoduchém, ale výstižném citoslovci „óóó“, které symbolizuje nadšení a překvapení, jež hosté často při pobytech cítí a oceňují.

Pro přípravu kampaně se Orea spojila s mladým režisérem Petrem Dvořákem, který dodal TV spotu výraznou audiovizuální podobu. Agentura Etnetera Motion, která koncept navrhla, vyrobila vedle verze pro online a offline formáty i rádiové spoty.

Kampaň se natáčela za plného provozu v nabité sezóně v Orea Hotelu Pyramida a Orea Resortu Horal, kde se celý štáb stal nečekanou atrakcí pro hosty. Ve spotu si zahrál i hvězdný host — veverka Sisi, která čekala několik hodin na svoji scénu za oknem. 

Sport Alive zná kompletní program 

Sportovněbyznysová konference Sport Alive se blíží. Už ve čtvrtek 10. října přivítá své hosty ve dvou velkých a jednom malém sále prostor O2 universum. S dvoutýdenním předstihem pořadatelé zveřejnili její program a také nominace na Sport Alive Awards 2024. Účastníky čeká dvaačtyřicet vystupujících, dvanáct prezentací, devět diskusí a také následná afterparty. 

Jako zvláštní host se představí bývalý hokejista (a spolukomentátor ČT během letošního MS) Jakub Voráček, který promluví na téma „Když jedna kariéra po kariéře nestačí“. Pro publikum jsou připravené pestré bloky včetně těch, které se zaměří na marketing — jak z pohledu sportovních organizací, tak značek. Dojde na diskusi o MS v hokeji, pohled do zákulisí Mezinárodního olympijského výboru nebo úspěšnou strategii litevského klubu Žalgiris Kaunas. 

Probírat se budou i aktuální témata v oblasti sportovních médií. Na závěr konference již tradičně proběhne vyhlášení Sport Alive Awards 2024 by Tipsport, kde se na shortlisty sedmi kategorií dostalo celkem 51 projektů. ■ 

40/2024
Marketing & Media 40/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

9/30/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Article Hotely Orea obsadily veverku, brand Asics děsivého šéfa a Sport Alive spolukomentátora roku. waiting for thumbnails …

Sending statistics …

Rendering Hotely Orea obsadily veverku, brand Asics děsivého šéfa a Sport Alive spolukomentátora roku. (368042): (1/1) (0 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i9521/item1154363-small.jpg

 p56/vth473917-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9521/vth473948-1.jpg

 i9521/vth473950-1.jpg