Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Ambiente po roce přichází s náborovou kampaní Zapoj se. Pracuje v ní se sérií fotografií a krátkých videí, které zprostředkovávají příběh pěti výrazných osobností ze společnosti.

ADC otevřel registrace k druhému ročníku Creative Express Česko Slovensko, jenž mladým kreativcům přináší brief od Českých drah, mentoring od nejlepších slovenských kreativců, realizaci vítězné kampaně i účast v evropském finále.

Triad Prague připravila brandovou kampaň pro Linu od Sedity. Alžběta „Zea“ Ferencová protančí spotem pod režisérskou taktovkou Petera Ehrenbergera a v produkci Playground13.

BigBoard zahájil prodej reklamního prostoru na více než 1500 plochách městského mobiliáře v Praze prostřednictvím své nově vzniklé společnosti CityZoom. Klientům nabízí klasické CLV, scrollovací CLV a digitální nosiče umístěné na zastávkách městské hromadné dopravy pro tramvaje a autobusy.

Popeyes rozjíždí novou kampaň a rozšiřuje nabídku. V českých restauracích řetězce jsou od října k dostání tři nové omáčky, které obohacují menu Louisiana Wings & Nuggets. Novinky jsou dostupné ve všech třech provozovnách.

Primark zveřejnil datum otevření své nejnovější pobočky, které se uskuteční ve středu 6. listopadu v pražském nákupním centru Metropole Zličín. Prodejna má plochu 2,8 tisíce m2 ve dvou patrech.

Levi’s představila novou kampaň s Beyoncé, která následuje po vydání jejího songu „Levi’s Jeans“ z alba „Cowboy Carter“. Ve videu „Reimagine“ zpěvačka reflektuje americkou historii a odkaz značky Levi’s.

Answear spouští novou módní kampaň pro podzim/ zimu 2024. Navazuje v ní na koncept „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, který byl poprvé představen v první polovině roku. 

Lupa.cz, server o českém Internetu společnosti internet Info, spustila program Lupa+. Za finanční příspěvek získají čtenáři server bez bannerů a další výhody. 

Zalando rozšiřuje možnosti svých stávajících nástrojů založených na umělé inteligenci — uvádí AI asistenta a nástroj Trend Spotter. Ten je s analýzami trendů nyní dostupný na všech trzích a e-shop nově funguje i ve Varšavě, Amsterdamu, Londýně a Curychu. 

Evropská vinařská komunita spouští kampaň Vitævino, jejímž cílem je ochránit vinařskou kulturu. Vyzývá zároveň k respektování umírněné konzumace vína. 

Estée Lauder v rámci své globální kampaně, s níž bojuje proti rakovině prsu, rozsvítila 1. října několik míst v Praze. Na růžovo se po setmění přebarvila Petřínská rozhledna, Žižkovská věž a Tančící dům. ■ 


41/2024
Marketing & Media 41/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

10/7/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics … done (653 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth475196-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9546/vth475225-1.jpg

 i9546/vth475226-1.jpg