Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Kytary.cz spustily nový e-shop, jenž slibuje lepší zákaznickou zkušenost a větší pohodlí při nákupu. Novinkou je online poradna s odborníky nebo hudební obsah se zábavnými i vzdělávacími články.


Gardena, značka zahradní techniky skupiny Husquarna, si ve výběrovém řízení na média a sociální sítě pro Česko i Slovensko zvolila agenturu Dentsu.


Knowlimits získala 20procentní podíl v marketingové skupině Magnas s možností navýšit formou opce až na 30 procent. Podíly prodali Robert Renč a Martin Šafra, oba tak nyní drží shodně 30 procent. Třetím partnerem Magnas je Petr Jelínek s podílem 20 procent.


Letiště Praha startuje podcast Runway Talks. Přinese příběhy osobností, se kterými se cestující běžně nesetkají. Zpovídat je budou mluvčí Klára Divíšková a Michal Procházka.


Unilever zahájil revizi svého mediálního byznysu. Rychloobrátkový gigant, který vlastní značky jako Dove, Ben & Jerry a Hellmann’s, provedl poslední tendr v roce 2021, kdy si Mindshare (GroupM) ze skupiny WPP udržela většinu mediálního byznysu na klíčových trzích.


Invia spustila novou kampaň na podporu First Minute prodejů. Nasazuje do ní autentické záběry z dovolených svých klientů.


XXXLutz a Möbelix si na plánování a nákup médií na českém i slovenském trhu v roce 2024 vybraly Publicis Groupe, která tak střídá dosavadní mediální agenturu OMD.


ČEA vyhlašuje 7. ročník soutěže o nejlepší eventy. Přihlášky do Výročních cen ČEA lze přihlašovat od 23. ledna do 28. února. V březnu pak bude možné ještě přihlášky upravit dle oponentury. Vítězové budou představeni 24. dubna v rámci celodenní akce Event Fest na pražském Výstavišti.


Telly rozšiřuje pokrytí svých televizních aplikací. Nově jsou ke stažení pro televizory s operačním systémem VIDAA a Samsung Smart TV roku výroby 2023.


Cupra z koncernu Volkswagen, představí v druhé polovině roku novou vizuální identitu své komunikace. V roce 2023 patřila mezi nejrychleji rostoucí značky v Evropě.


Alza rozšiřuje benefity věrnostního programu AlzaPlus+. K dopravě zdarma nabízí od 22. ledna nově i slevy 25 procent na své privátní značky.


Penny si ve výběrovém řízení zvolilo PR agenturu Svengali Communications. Ta se nově stará též o komunikaci společnost Česká lékárna holding, provozující lékárenskou síť Dr.Max.


Dm spustilo ve svých drogeriích službu Scan & Go. Díky ní bude možné produkty přímo v prodejně naskenovat prostřednictvím aplikace Moje dm v chytrém telefonu a vložit do tašky.


TV Nova přidává další sportovní stanice Nova Sport 5 a Nova Sport 6. Pátý a šestý sportovní kanál Novy se zaměří na motorsport, v čele s Formulí 1 a MotoGP.


Air Bank, Fio banka, mBank a Moneta Money Bank uvedly na trh novou službu Cvak, nabízející možnost bezhotovostního placení u malých obchodníků, u kterých není možné platit kartou.


House of Lobkowicz, společnost spravující české kulturní dědictví šlechtické rodiny Lobkowiczů, se rozhodla pro „Next-Gen digitalizaci“ všech svých kulturních aktivit ve spolupráci s Brainz Studios. Spolupracuje také s agenturami Darwin and the Machines a GoBigName.


SLPV, Správce licenčních práv vydavatelů, je novým kolektivním správcem založeným sedmnácti českými mediálními společnostmi. Má hájit jejich zájmy zejména vůči velkým online platformám.


mBank v kampani od své nové agentury DDB Prague přichází s novou komunikací cílenou na podnikatele. Animovanou formu střídá hraná v konceptu Pomáháme podnikatelům růst. ■

05/2024
Marketing & Media 05/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

1/29/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth438775-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8714/vth438838-1.jpg

 i8714/vth438839-1.jpg