Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Refresher spustí v novém roce beauty platformu Glow & Know. Ta vychází z maďarské předlohy Krémmania, opírá se o produktovou databázi a uživatelské recenze.

Tesco zahájilo vánoční kampaň Kolo štěstí Clubcard. Každý, kdo od 4. do 22. prosince nakoupí v hodnotě 500 korun a více v prodejnách Tesco nebo prostřednictvím Tesco Online, získá možnost zatočit si kolem.

Stock Plzeň‑Božkov, jenž si letos připomíná 140 let na trhu, se v současnosti, kdy je trh lihovin zatížen zvýšením spotřební daně, zaměřuje především na výrobu vlastních značek, rozšiřuje ale i své zahraniční portfolio.

Hybrid ve spolupráci s operačním systémem Titan OS oznámila spuštění nového reklamního prostoru v CTV na televizorech značky Philips v regionu střední a východní Evropy, tedy včetně České republiky.

Nesnězeno, platforma, která bojuje proti plýtvání potravinami, završila rok 2024 ve znamení regionální expanze. Po Liberci, Pardubicích, Hradci Králové, Zlínu a Jihlavě se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a bylo tak dokončeno pokrytí všech krajů v rámci velkých měst.

Becherovka vykročila do světa 3D OOH reklamy prvním 10sekundovým spotem. Nově instalovaná 3D reklamní plocha na OC Harfa využívá lomu přes roh budovy. K vidění bude do konce prosince.

COOP se spojuje s Českou poštou a společně testují rozvoz potravin. Od 4. prosince rozváží potraviny v mikroregionu Hlinecko, zpočátku ve 25 obcích. Za dovoz si zákazníci zaplatí 77 korun.

Zonky svou vánoční kampaní upozorňuje na odpovědné přemýšlení o penězích. Nadílka pod stromečkem totiž mnohým rodinám citelně zasahuje do rozpočtu.

Empresa Media spustila redesignovaný web Týden.cz. Kombinuje aktuální zpravodajství s tematickými podcasty. Cílem je propojení obsahu napříč platformami skupiny Empresa, tedy tisku, internetu a televize.

THMP, Technologie hlavního města Prahy, odkoupila za 133 milionů korun od společnosti JCDecaux 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně stojících reklamních ploch. Nakoupený mobiliář město použije především k výměně zastaralých přístřešků.

EUDI, český start‑up, zavádí svůj LED Multimedia System do pražského metra. Na lince B mezi Karlovým náměstím a Andělem umožňuje promítání animací za okny jedoucího metra. Systém byl v minulém roce pilotován na lince A mezi Dejvickou a Bořislavkou.

TikTok od příštího roku zakáže svým uživatelům mladším 18 let používat filtry, které upravují vzhled obličeje, vyhlazují pleť, zvýrazňují oči, vyplňují rty či mění tón pleti. Tato změna má za cíl chránit bezpečnost mladých lidí. Novinku oznámila sociální síť na bezpečnostním fóru v Dublinu, kde má i svou evropskou centrálu.

SPM Media uvedla redesign webu Hrot24.cz. Krok je součástí kontinuálního rozvoje značky Hrot. Nový vzhled webu byl navržen tak, aby reflektoval potřeby dnešních čtenářů.

Letiště Praha rozsvítilo na ranveji vánoční stromeček. Zahajuje tak vánoční kampaň, která zahrnuje i webovou stránku, v níž si lidé mohou vytvořit vlastní přání k Vánocům a novému roku. Pro cestující a veřejnost letiště chystá speciální vánoční program a charitativní trhy.

Rohlik Group představila svou vánoční kampaň, v níž rozvíjí téma, jak může online supermarket pomoci zaneprázdněným matkám. Na matky a rodiny s dětmi cílí Rohlik Group od letošního podzimu.

Gorenje si jako partnera pro strategii i sociální sítě vybrala kreativní agenturu C3 Prague. V roce 2025 značka Gorenje oslaví 75 let existence, což je podle agentury ideální čas na „refresh“. ■

50/2024
Marketing & Media 50/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

12/9/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth489700-1.jpg

 p56/vth514925-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i9986/vth489732-1.jpg[p1]

 i9986/vth489733-1.jpg[p1]