Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Česká televize spustila novou verzi aplikace Teletext prostřednictvím HbbTV. Je postavena na internetové technologii a rozšiřuje obsah i funkce. Služba iVysílání se též rozšířila na další SmartTV.


Pilsner Urquell si ve výběrovém řízení pro český a slovenský trh vybral agenturu VCCP. V pozici ATL agentury nahradí dosavadní VMLY & R (od nového roku VML Prague)a naváže na partnerství se značkou na globálních trzích.


DoDo v roce 2023 doručila přes šest milionů objednávek a dosáhla svého dosud nejvyššího obratu ve výši přes 1,5 miliardy korun. Meziročně se zvýšil o pětinu, zároveň se firmě podařilo navýšit hrubou marži o 39 procent.


Wired, tuzemská variace technologického magazínu vydávaná Czechoslovak Media, bude mít svou tištěnou verzi, jejíž první číslo vyjde 6. března v nákladu 15 tisíc kusů.


DZS, Dům zahraniční spolupráce spadající pod ministerstvo školství, si ve veřejném výběrovém řízení na zajištění informačních a propagačních kampaní vybral agenturu Remmark. Součástí je i nákup mediálního prostoru.


Alza.cz byla loni nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky. Podle monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen investovala Alza do inzerce přes 1,5 miliardy korun v ceníkových cenách.


EBU, Evropská vysílací unie, sdružující média veřejné služby, spustila platformu pro digitální streamování sportovního obsahu Eurovision Sport. Jejím cílem je zvýšit možnosti bezplatného přístupu ke sportovnímu obsahu v celé Evropě.


Škoda Auto bude pokračovat jako generální partner Českého svazu cyklistiky až do roku 2027. Prodlužuje tak spolupráci, která odstartovala už v roce 2018.


Rádio Blaník, čtvrtá nejposlouchanější celoplošná rozhlasová stanice v Česku, změnila programové schéma. Ranní show nově moderuje Petr Slíva a posílení se dočkal i regionální obsah a tým regionálních redaktorů.


Libeřské lahůdky spustily novou brandovou kampaň, je vytvořena in-house s konceptem Marka Pařízka a fotografiemi Aleše Foffa. Nákup médií zajistila agentura Knowlimits. Komunikace má nejen podpořit znalost značky 17 obchodů po Praze, ale zároveň upozornit na e-shop, který lahůdky doručí do druhého dne.


Vinci Construction CS je generálním partnerem ženského hokeje. Její logo se objevuje na helmách hokejistek už během probíhajícího turnaje WEHT, který se poprvé hraje v Česku. Druhým novým partnerem je společnost Uber.


Platforma X rozšířila možnosti inzerce zavedením vertikálních videoreklam. Nový formát se zobrazuje v rámci kanálu pro videoobsah a aktivuje se, když uživatel klepne na konkrétní videoklip.


Burger King s agenturou Zaraguza připravily valentýnskou kampaň „Král seznamek“. K výběru v restauraci přirovnávají fotky na seznamkách a radí mužům, jak je vylepšit.


Dr. Oetker si na tvorbu obsahu, správu sociálních sítí a community management v Česku a na Slovensku vybral agenturu Fuse.


Lindex, švédská módní společnost, dosáhla potřetí v řadě rekordních celoročních výsledků. Tržby přesáhly 7,2 miliardy švédských korun, stálý růst v kamenných obchodech dosáhl 2,2 procenta a v případě digitálních prodejů činil 5,3 procenta.


NFNZ, Nadační fond nezávislé žurnalistiky, se chystá rozdat v roce 2024 téměř 7,5 milionu korun. Plánuje otevřít tři hlavní grantové výzvy — nový program na rozvoj lokálních médií, druhé kolo grantového programu Talent a velkou podzimní výzvu pro projekty věnující se důležitým celospolečenským tématům.


Klinika Esthé představila novou vizuální identitu od agentury MadLove. Inovovala logo, web i design interiérů pod novým sloganem „Všechny barvy krásy“. ■

07/2024
Marketing & Media 07/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

2/12/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth440479-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8745/vth440511-1.jpg

 i8745/vth440513-1.jpg