Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

VCCP otevírá pražskou pobočku globálního designového a produkčního studia Girl & Bear. Povede ji Agnieszka Kargul a za cíl má přinést řemeslnou kvalitu světové úrovně napříč komunikačními kanály.


Biobay, zabývající se nákupem a distribucí prémiových bio organických značek a produktů, přináší do Česka španělský brand péče o pleť Scens Organic & Vegan.


Český rozhlas přijal nová pravidla pro používání umělé inteligence. Zdůrazňují roli AI při zlepšování služeb a zvyšování efektivity a zároveň uznávají možná rizika spojená s jejím využíváním ve veřejnoprávních médiích.


ČEA, Česká eventová asociace prodlužuje možnost podání přihlášek do 7. ročníku soutěže o nejlepší eventy. Přihlášky do Výročních cen ČEA je možné podávat až do 7. března.


Sazka je novým hlavním partnerem ČEZ Lipno Sport Festivalu, jehož 13. ročník se již nyní intenzivně připravuje.


Revolut v rámci mise vybudovat globální banku oznámil investice ve výši více než 11 miliard korun do strategických marketingových a prodejních aktivit, které se letos rozvinou v Evropě. Ambicí je oslovit do konce roku 2024 celosvětově 50 milionů zákazníků.


Komerční banka se domluvila na spolupráci s Cameronem Hughesem, jenž se zaměřuje na práci se sportovními fanoušky. Společně připravili reklamní kampaň, která odstartovala 1. března.


Sencor z portfolia společnosti Fast ČR spustil v průběhu února kampaň, která reprezentuje novou vizuální a komunikační identitu značky. Koncept od agentury Bypass Ideas propojuje vlastnosti produktů a jejich benefity s nadsázkou inspirovanou životními situacemi.


ČSOB je novým generálním partnerem sedmého ročníku festivalu Metronome Prague 2024, který nese claim Za hranice hudby/beyond music.


Rádio Impuls oslavilo čtvrtstoletí od začátku svého vysílání, které spustilo o půlnoci z 24. na 25. únor 1999.


Atmedia index ukázal, že placené VOD služby v Česku využívá 2,8 milionu lidí a sledují je téměř dvě třetiny generace Z. Nejpopulárnějšími platformami jsou Netflix, Voyo, HBO Max, Disney+ a Prima+.


A 11 Group koupila podíl v marketingové agentuře Influence Lab, která se specializuje na influencer marketing a zastupuje tvůrce napříč obory, včetně módy, kosmetiky, fitness, gastronomie nebo cestování.


Young Lions, česká soutěžní a vzdělávací platforma navázaná na Cannes Lions, spustila podcasty s úspěšnými účastníky Shine bright like a star. Prodloužila také přihlášky do letošního ročníku soutěže do 8. března.


NFNZ, Nadační fond nezávislé žurnalistiky, ve spolupráci se Syndikátem novinářů České republiky a Nadací OSF vyhlásil novou grantovou výzvu „Podpora lokální žurnalistiky“, v níž rozdělí až 600 tisíc korun.


StartupJobs, kariérní portál dosud reprezentovaný „panem žralokem“, změnil vizuální identitu. Za novým stylem, logem i typografií je Studio Najbrt.


LFA, Ligová fotbalová asociace, zahájila soutěž na generální partnerství pro první a druhou ligu včetně získání práva na jejich pojmenování. Lhůta pro podání nabídek do prvního kola tendru, kde je jediným rozhodovacím kritériem cena, byla stanovena do 22. března.


RF Hobby spustilo nový web History plus, o jehož denní aktualizace z Česka i zahraničí se stará redakce měsíčníku History revue.


Hifimanie.cz, je nový online magazín zaměřený na audiovizuální technologie. Redakce, kterou založil aktuální šéfredaktor Jan Frič, vznikla v úzké technologické spolupráci se serverem Dotekomanie.cz Přemysla Vaculíka. ■

10/2024
Marketing & Media 10/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/4/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth443341-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8807/vth443437-1.jpg

 i8807/vth443439-1.jpg