Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Voyo si v polovině března platilo přes 800 tisíc uživatelů v Česku a na Slovensku, za tři roky tak narostlo téměř třináctkrát. Streamovací služba Novy staví na lokálním obsahu, dál připravuje celkem 25 projektů o 521 epizodách.

Mafra oznámila, že v pátek 12. dubna ukončí vydávání bezplatného regionálního týdeníku 5plus2. Na trh vstoupil v březnu 2012 jako první mediální projekt Andreje Babiše pod hlavičkou AGF Media.

Jägermeister představil novinku Orange akcí Jäger Drop ve 12 klubech, kde ji za jednu noc ochutnalo 8000 lidí. Čeští a slovenští spotřebitelé se podíleli na jeho vývoji.

Česká televize potvrdila uvedení 13. ročníku soutěže StarDance. Loni deset sobotních přímých přenosů sledovalo od října do prosince v průměru 1,7 milionu lidí.

Globus přidává do portfolia privátních značek nový brand Váš výběr. Zahrnuje potraviny, rozšiřuje se o papírový program a přibudou mléčné výrobky či čaje.

TV Nova začne od května nabízet obchodním partnerům reklamní prostor v pořadech, které získaly mezinárodní certifikaci BAFTA albert podle environmentální udržitelnosti.

Frisco s novou kreativní agenturou Boomerang Communication představily kampaní novou příchuť mango a limetka.

Unilever si na zajištění korporátní komunikace pro svou českou a slovenskou pobočku va výběrovém řízní zvolil agenturu Pepr Consulting.

Tanec Praha láká na letošní ročník festivalu, který proběhne od 2. do 27. června kampaní inspirovanou Tizianovým obrazem Bakchus a Ariadna. S kreativním vedením Romana Číhalíka stojí za konceptem a fotografiemi Kateřina Sýsová, režii a kameru spotu měl na starosti Nick Rubin.

Luxor byl loni podle monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen největším inzerentem v segmentu prodejců knih. Trojici největších zadavatelů doplňují Knihy Dobrovský a Knihcentrum.cz

Plzeňský Prazdroj spustil komunikační kampaň „Obrať proud“ od agentury VCCP pro svůj nový ležák Proud. Ten odpovídá na měnící se preference nové generace pijáků piva a reaguje na rostoucí poptávku po pivech s nižší hořkostí a obsahem alkoholu.

Prima Cool oslavila 1. dubna výročí 15 let a spustí mimo jiné Mikýřovu hysteorii českých dějin. Šest let od spuštění oslavila i Prima Krimi a přinese mimo jiné premiérovou řadu série Purpurové řeky.

Česká spořitelna pokračuje v konceptu #silnější s agenturami VML a OAK Prague v kampani povzbuzující sebevědomí k překonávání překážek. Zároveň nabízí půjčky za férových podmínek. ■

15/2024
Marketing & Media 15/2024

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

4/8/2024

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics … done (961 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth447368-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i8905/vth447412-1.jpg

 i8905/vth447415-1.jpg