HEADLINES

Lidé, kampaně a události,

o kterých musíte vědět.

1.

Josef Klíma se

odstřihává od Primy,

od podzimu bude

v barvách jiné stanice.

Pilsner Urquell vyjíždí

s novou kampaní

Mall Group odhalila název

své internetové televize

Chystaná internetová televize, kterou

na  podzim spustí e-shopová skupina

Mall Group, se bude jmenovat Mall.TV.

První ukázky z  její tvorby budou k  vidění už v  červenci na  Mezinárodním

filmovém festivalu v  Karlových Varech.

„Promítat budeme v  Mall.cz Parku, kde

chceme zároveň natáčet, takže všichni,

kdo chtějí vidět štáb v  akci, potkat se

s  Romanem Vaňkem, Koko, Adamem

Gebrianem, Luďkem Staňkem a dalšími

tvůrci nebo se s  námi podělit o  náměty

a divácké tipy, jsou srdečně zváni,” oznámil šéfproducent Lukáš Záhoř. Oproti původnímu plánu chce Mall.TV spustit vysílání už na podzim tohoto roku a ambicí

projektu je získat v  počátcích jeden milion zhlédnutí měsíčně. Hlavní částí programu bude hraná tvorba, infotainment

a publicistika. V roce 2019 plánuje Záhoř

až čtyři vlastní seriály. Cílovou skupinou

jsou lidé s rodinami ve věku 25-45 let.

K  výjimečným lidem patří výjimečné

pivo. A pokud chcete prožít naplněný život, musíte věřit svým ideálům, mít svůj

cíl a věřit, že cesta, po které kráčíte, je

ta správná. Taková je v kostce myšlenka

nové kampaně na  nejoblíbenější české

pivo Pilsner Urquell od agentury Young

& Rubicam. Pod sloganem „To nejlep-

ší z  nás“ chce plzeňské pivo ukázat, že

nezůstává pouze u tradic a historie, ale

posouvá se dál a  „staví na  společném

úspěchu svém i reprezentantů naší společnosti“. Kreativní tým pod vedením

Terezy Svěrákové připravil pět příběhů, jež spojuje vášeň a  zaujetí pro profesi. Tvářemi kampaně, která začíná

4. června, tak jsou mimo jiné válečný

zpravodaj, hasič, vědkyně nebo basketbalový trenér. „Našli jsme příběhy lidí,

kteří jsou ve svém oboru velmi úspěšní,

ukazujeme jejich jedinečnost a odhodlání. To ostatně odráží náš vlastní příběh

a trvalý závazek vyrábět pivo v nejvyšší kvalitě, které je oceňované po celém

světě,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie. Pilsner Urquell chce zdůraznit, že životního

naplnění může dosáhnout každý z  nás

a že „není významné, zda jsou konkrétní cíle malé nebo velké, ale to, zda dávají

smysl nám osobně i ostatním lidem“. Má

také za  cíl, aby jeho reklamy byly výrazně jiné, než je v  segmentu zvykem.

Televizní spot režíroval Milan Balog,

natáčel se tři dny na  sedmi lokalitách

v  Česku. Současně byly nafoceny vizuály pro tiskovou a  venkovní reklamu,

celá produkce tak byla velmi náročná

na koordinaci. Reklama bude nasazena

po  celý červen a  červenec a  bude podpořena příběhy v  digitálních kanálech

a  na  venkovních plochách. V  červenci

pak navážou nové formáty a  další příběhy. Příprava celé kampaně začala už

v březnu, kdy Young & Rubicam vyhrála

tendr. Podrobena byla rozsáhlému kvalitativnímu i kvantitativnímu testování.

2.

Jednou z tváří kampaně Pilsner Urquell je

válečný zpravodaj.

3.

Stanice ABC zrušila úspěšný

seriál po rasistickém tweetu

Průměrně 18 milionů diváků sledovalo

každý týden v americké televizi ABC sitcom Roseanne. Seriál byl ale nyní s okamžitou platností zastaven kvůli rasistickým výrokům titulní herečky Roseanne

Barrové. K ráznému kroku přistoupilo vedení poté, co Barrová na Twitteru označila jednu z poradkyň bývalého prezidenta

Baracka Obamy za „potomka Muslimského bratrstva a Planety opic“. Stanice ABC

patří do koncernu Disney, a v prohlášení

uvedla, že se hereččiny výroky neslučují s  firemními hodnotami. Barrová se

za  svůj výrok omluvila a  tvrdila, že ho

napsala pod vlivem prášků na  spaní.

Rozhodnutí stanice ale nezměnila. Výrobce léků k  tomu vzkázal, že rasismus

mezi jejich vedlejší účinky nepatří.

Podle posledních

zpráv ABC uvažuje

o podzimním obnovení sitcomu Roseanne,

ale bez hlavní představitelky Roseanne

Barrové (vpravo).

4.

Josef Klíma opouští Primu,

přechází ke konkurenci

Televize Prima oznámila, že od podzimu

už nebude pokračovat reportážní pořad

„Očima Josefa Klímy“. „Tvůrčí tým v čele

se mnou se po  více než čtyřleté plodné

spolupráci rozhodl své působení na  Primě ukončit. Děkuji vedení za spolupráci

a  příležitost,“ oznámil novinář Klíma.

Společně se svými nejbližšími spolupracovníky se chystá nastoupit do  konkurenční stanice. Známý žurnalista neuvedl, která to bude, ale podle serveru

Expres.cz rozšíří řady reportérů TV Seznam. Ve stejnou dobu televize oznámila,

že po  skoro deseti letech skončí i  s  natáčením dalšího oblíbeného formátu,

gastronomické show Ano, šéfe! Na rozdíl

od Klímy ale její hlavní představitel Zdeněk Pohlreich spolupráci se stanicí nepřerušuje. Objeví se v jiném pořadu. Podle generálního ředitele Primy je ostatně

Pohlreich „rodinným stříbrem“ televize.

5.

iVysílání České televize už

zase provozuje O2

Pouhý jeden měsíc vydržela spolupráce

České televize s technickým provozovatelem jejího internetového archivu pořadů

iVysílání. Jak upozornil server Lupa.cz,

televize firmě SuperNetwork vypověděla smlouvu kvůli porušování podmínek.

Zjednodušeně řečeno, poskytovatel používal jiné technické řešení, než ke kterému se zavázal. Při přenosech z  hokejového mistrovství světa se pak na televizi

obraceli poskytovatelé internetového připojení, jejichž zákazníkům se vysílání

nenačítalo. SuperNetwork se novým technickým provozovatelem iVysílání stal teprve od letošního 1. května, po vítězství

v tendru z loňského roku. Česká televize

hned po  vypovězení smlouvy se SuperNetwork uzavřela nový kontrakt se společností O2, která ve  výběrovém řízení

skončila druhá a iVysílání provozovala až

do konce letošního dubna.

4

MAM_2018_23_page_04-05.indd 4

6/1/2018 7:00:18 PM