ŽEBŘÍČEK
Lidé, kampaně, události.
To „nej“ z minulého týdne.
1.
Zase výměna televizorů.
Čas je do roku 2021
Necelých pět let budou mít české
domácnosti na to, aby se vybavily přijímači vhodnými pro novou
fázi televizní digitalizace. Přechod
na standard DVB-T2 bude dokončen k 1. únoru 2021, začne se s ním
ještě letos. Ministerstvo průmyslu na podzim zahájí informační
kampaň. Ta upozorní spotřebitele
na nutnost pořídit si televizor nebo
set-top-box schopný přijímat signál
v DVB-T2, protože stávající digitální
vysílání skončí. Problém se týká asi
60 procent domácností, které signál
přijímají přes anténu, a ne například
ze satelitu nebo prostřednictvím kabelové televize. DVB-T2 umožní vysílat více stanic ve vyšší kvalitě.
▶▶
Agrofert „baví“
české fanoušky spotem o snu půvabné
atletky a s hashtagem Holé zadky,
za Českou spořitelnu
fandí sportovcům
Palečkovi.
3.
Reklamní Konektor vyhrál
spořitelnu ČMSS
Reklamní agentura Konektor zvítězila ve výběrovém řízení Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS)
na poskytování fullservisových služeb. Agentura z komunikační skupiny Konektor – která zahrnuje ještě
specialistu na sociální sítě Konektor
Social a PR agenturu PR.Konektor
a její slovenskou pobočku – tak bude
ČMSS připravovat kreativu pro ATL,
BTL, on-line komunikaci a vybrané
digitální a eventové projekty. „Chceme dát naší komunikaci novou energii. Budeme dál posilovat naši pozici, společně se zaměříme na nové
vnímání značky ČMSS a zároveň
chceme do naší komunikace přenést
silnější emoce,“ řekla k tomu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka
Dvořáková s tím, že prvním silným
společným výstupem bude kampaň
připravovaná na poslední čtvrtletí
letošního roku.
4.
Firmy rozjely kampaně
k letní olympiádě v Riu
2.
Stát spustil obří kampaň
na kvalitní potraviny
Státní zemědělský intervenční fond
spustil dvouletou kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje
na dřívější podporu národní značky
kvality Klasa. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, prvním jsou mléčné výrobky.
Realizaci mají na starosti agentury
McCann (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 Year & More Production
(realizace) a Knowlimits (mediální
část). Předpokládaný rozpočet jen
pro letní část je 16,8 milionu korun
(včetně médií).
▲
Maskotem a průvodcem kampaně
je panáček kvality
Klasáček.
Česká spořitelna se jako partner
českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. Ve spolupráci
s agenturou Concept One a s režisérem Martinem Holubem natočila
černobílý, emotivně laděný spot se
Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovou a dalšími sportovci. Fandit
mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí – na Facebooku
i webové stránce www.drzimepalecky.cz a prostřednictvím aplikace. Na vizuálech kampaně je i rodina Palečkových. Nikoliv dojímat,
ale „bavit“ fanoušky chce Agrofert
s kampaní s hashtagem #holezadky. Kreativní koncept s leitmotivem
„Agrofert nenechá české sportovce
s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati
ve Zlíně. Jádrem kampaně jsou dva
dvacetisekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že
jde pouze o sen. Kampaň má svoji
microsite holezadky.cz, profil na Instagramu, spoty na YouTube a objeví
se i na outdoorových plochách.
5.
Generali nově partnerem
českého hokeje
Pojišťovna Generali střídá na pozici
hlavního partnera české hokejové
extraligy Českou pojišťovnu. Obě
pojišťovny přitom patří do skupiny
Generali. Generálním partnerem
nadále zůstává Tipsport, po němž
extraliga nese aktuálně název.
Tipsport zároveň vlastní od konce
letošního února sportovní agenturu BPA, která jako jediná spravuje
marketingová práva českého hokeje.
Druhým hlavním partnerem extraligy zůstává pivní značka Radegast
z portfolia Plzeňského Prazdroje.
Všechny plochy a práva, jež byly
dosud po dobu 15 let spojeny s Českou pojišťovnou, se od nadcházející
sezony nově propojí se značkou Generali. Bližší podrobnosti spolupráce
se společností BPA sport marketing,
která je výhradním vlastníkem marketingových práv českého hokeje,
budou oznámeny v září na tiskové
konferenci ještě před startem extraligového ročníku.
3
02-03_mm30-31.indd 3
22.7.2016 17:47:39