ŽEBŘÍČEK

Lidé, kampaně, události.

To „nej“ z minulého týdne.

1.

Zase výměna televizorů.

Čas je do roku 2021

Necelých pět let budou mít české

domácnosti na to, aby se vybavily přijímači vhodnými pro novou

fázi televizní digitalizace. Přechod

na standard DVB-T2 bude dokončen k 1. únoru 2021, začne se s ním

ještě letos. Ministerstvo průmyslu na podzim zahájí informační

kampaň. Ta upozorní spotřebitele

na nutnost pořídit si televizor nebo

set-top-box schopný přijímat signál

v DVB-T2, protože stávající digitální

vysílání skončí. Problém se týká asi

60 procent domácností, které signál

přijímají přes anténu, a ne například

ze satelitu nebo prostřednictvím kabelové televize. DVB-T2 umožní vysílat více stanic ve vyšší kvalitě.

▶▶

Agrofert „baví“

české fanoušky spotem o snu půvabné

atletky a s hashtagem Holé zadky,

za Českou spořitelnu

fandí sportovcům

Palečkovi.

3.

Reklamní Konektor vyhrál

spořitelnu ČMSS

Reklamní agentura Konektor zvítězila ve výběrovém řízení Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS)

na poskytování fullservisových služeb. Agentura z komunikační skupiny Konektor – která zahrnuje ještě

specialistu na sociální sítě Konektor

Social a PR agenturu PR.Konektor

a její slovenskou pobočku – tak bude

ČMSS připravovat kreativu pro ATL,

BTL, on-line komunikaci a vybrané

digitální a eventové projekty. „Chceme dát naší komunikaci novou energii. Budeme dál posilovat naši pozici, společně se zaměříme na nové

vnímání značky ČMSS a zároveň

chceme do naší komunikace přenést

silnější emoce,“ řekla k tomu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka

Dvořáková s tím, že prvním silným

společným výstupem bude kampaň

připravovaná na poslední čtvrtletí

letošního roku.

4.

Firmy rozjely kampaně

k letní olympiádě v Riu

2.

Stát spustil obří kampaň

na kvalitní potraviny

Státní zemědělský intervenční fond

spustil dvouletou kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje

na dřívější podporu národní značky

kvality Klasa. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, prvním jsou mléčné výrobky.

Realizaci mají na starosti agentury

McCann (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 Year & More Production

(realizace) a Knowlimits (mediální

část). Předpokládaný rozpočet jen

pro letní část je 16,8 milionu korun

(včetně médií).

▲

Maskotem a průvodcem kampaně

je panáček kvality

Klasáček.

Česká spořitelna se jako partner

českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. Ve spolupráci

s agenturou Concept One a s režisérem Martinem Holubem natočila

černobílý, emotivně laděný spot se

Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovou a dalšími sportovci. Fandit

mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí – na Facebooku

i webové stránce www.drzimepalecky.cz a prostřednictvím aplikace. Na vizuálech kampaně je i rodina Palečkových. Nikoliv dojímat,

ale „bavit“ fanoušky chce Agrofert

s kampaní s hashtagem #holezadky. Kreativní koncept s leitmotivem

„Agrofert nenechá české sportovce

s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati

ve Zlíně. Jádrem kampaně jsou dva

dvacetisekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že

jde pouze o sen. Kampaň má svoji

microsite holezadky.cz, profil na Instagramu, spoty na YouTube a objeví

se i na outdoorových plochách.

5.

Generali nově partnerem

českého hokeje

Pojišťovna Generali střídá na pozici

hlavního partnera české hokejové

extraligy Českou pojišťovnu. Obě

pojišťovny přitom patří do skupiny

Generali. Generálním partnerem

nadále zůstává Tipsport, po němž

extraliga nese aktuálně název.

Tipsport zároveň vlastní od konce

letošního února sportovní agenturu BPA, která jako jediná spravuje

marketingová práva českého hokeje.

Druhým hlavním partnerem extraligy zůstává pivní značka Radegast

z portfolia Plzeňského Prazdroje.

Všechny plochy a práva, jež byly

dosud po dobu 15 let spojeny s Českou pojišťovnou, se od nadcházející

sezony nově propojí se značkou Generali. Bližší podrobnosti spolupráce

se společností BPA sport marketing,

která je výhradním vlastníkem marketingových práv českého hokeje,

budou oznámeny v září na tiskové

konferenci ještě před startem extraligového ročníku.

3

02-03_mm30-31.indd 3

22.7.2016 17:47:39