9. 11.
O2 universum Praha
forummedia.cz
Jakub Strýček
marketingový ředitel,
Skupina Nova
Televize jako aktivní
nástroj pro rychlé
budování značky
a snížení investic
do výkonnostního
marketingu
Štěpán Wolde
generální ředitel,
Stanice O (Óčko),
Media One
Ještě není po všem
(dokud není po všem)
Tak je to tady. Moderní technologie prý zabíjejí klasická
média. A hudební televize má
být první na řadě. Pojďme si
to užít!
Výkonnostní marketing je jako
čekání se sítí na hejno ryb. A my
vám ukážeme, jak tento reaktivní přístup při čekání na aktivitu
zákazníka obrátit – a být aktivním
naháněčem, kdy televize zavede
rybičky přímo do vaší sítě. Podíváme se také na synergie televizního a online světa, které vedou
ke snížení nákladů na získání
zákazníka a zároveň zvyšují povědomí o značce.
Hana Kloučková
Managing Director,
Confess
Neuroforecasting:
dokáže mozek
předpovídat komerční
úspěch?
Světem Neuroscience právě
hýbe metoda, která tvrdí, že
dokáže na základě podobnosti reakcí mozku skupiny lidí
předpovědět komerční úspěch
filmů, hudby, ale i reklamy.
Dokáže to ale doopravdy?
Provedeme vás několika case
studies, které se nám pokusí
na tuto otázku odpovědět.
Josef Beneš
Tereza Šimečková
Tomáš Hynčica
ředitel VOD, FTV Prima
spoluzakladatelka,
Nielsen Admosphere
ředitel,
ResSOLUTION Group
Od tradičního ke zcela
novému: Vývoj prima+
v novém digitálním věku
Jak funguje nová prima+ s unikátní komerční propozicí kombinující
tři úrovně předplatného. Vývoj
sledovanosti a klíčových trendů
napříč uživatelskými segmenty,
napříč tarify, obsahem a platformami. Co dnes tvoří market standard z pohledu kvality produktu
a personalizovaná komunikace
napříč zákaznickými segmenty.
Dětství a digitální éra – Jak nová média
a technologie ovlivňují české děti
Digitální éra zásadně proměnila způsob, jakým děti prožívají
dětství. Jejich svět se nyní pohybuje v prostoru nových médií
a technologií, internetu, sociálních sítí, her a další online zábavy. Příspěvek prozkoumá klíčové trendy a analyzuje každodenní
mediálně-technologickou rutinu dětí a poradí, jakým směrem
můžeme podporovat optimální vývoj dětí v digitálním věku.