HEADLINES
La Collezione je síť
italského restauratéra
Riccarda Lucqueho
(vlevo).
6.
Loosers vyhráli síť
restaurací La Collezione
Agentura Loosers zvítězila ve výběrovém
řízení na strategického komunikačního
partnera gastronomické sítě La Collezione, kterou založil v Praze žijící italský
restauratér Riccardo Lucque. Agentura
dodá i kreativu, obsah na sociální sítě,
on-line marketing a newslettery. Do sítě
spadají restaurace Aromi a La Finestra
in Cucina, pětice bister La Bottega, škola
vaření Laboratorio, dodavatel vín Via del
Vino a on-line shop e-Bottega.cz. Loosers
zvítězili v kreativním tendru, jehož cílem
má být „posílení byznysu jednotlivých
restaurací“. Podílet se mají i na eventech,
zapojí influencery a budou chystat on-line videa představující jednotlivé restaurace a sezónní akce.
Prodejce parfémů
má kromě e-shopů
i několik provozoven
v českých obchodních
centrech.
9.
Nejlepším e-shopem je zase
Notino.cz
Nejkvalitnějším e-shopem na českém
trhu byl loni Notino.cz. Už podruhé
za sebou se stal absolutním vítězem
Ceny kvality soutěže ShopRoku. „Ocenění vychází z celkového hodnocení
zákazníků, kteří po nákupu v daném
e-shopu vyplní dotazník spokojenosti. Zákazníci jich loni vyplnili zhruba
4,5 milionu,“ sdělil Tomáš Braverman,
ředitel on-line srovnávače Heureka.
Cenu popularity si odnesl Onlineshop.
cz, který získal nejvíc hlasů internetových uživatelů. Cenu Heureky získal
od odborné poroty obchod Mixit. Soutěž
ShopRoku o nejpopulárnější a nejkvalitnější české e-shopy už devět let organizuje právě nákupní rádce Heureka. Loni
Češi v tuzemských on-line prodejnách
utratili 115 miliard korun.
8.
Kaufland musel zavřít kvůli
problémům s pokladnami
7.
Retro kampaň má pomoci
při problémech se zády
Vyzývavá cvičitelka Bibi je ústřední postavou kampaně Rozkoš z pohybu, kterou
připravila agentura Ogilvy pro farmaceutickou fi rmu AbbVie. Má přesvědčit
mladé muže, ať cvičí a zajdou s bolavými
zády k lékaři. Inspirovat se mohou na stejnojmenném webu. Videa z prostředí tělo-
cvičny režíroval Adam Vopička. Kreativa
inspirovaná stylem 80. let vznikla v tandemu Ondřeje Kroupy a Samira Hausera.
„Vycházeli jsme z analýzy, co mladé muže
do 40 let baví v on-line prostředí. Jednoznačně je to sport, erotika a vtipy. Zvolili
jsme proto cvičení s erotickým podtextem, které ale bude vtipně a vkusně podané,“ uvedla Barbora Šumanská, šéfka
týmu Ogilvy pro sociální média. Strategii
kampaně připravil Jan Fryč, nasazena
bude především na Facebooku. „Dříve
jsme se zaměřovali na tradiční přímou
aktivaci potenciálních pacientů na frekventovaných místech. Letos jsme se rozhodli pro provokativnější formu pouze
v on-line prostředí, které je naší cílové
skupině mnohem bližší,“ dodala Eva Šebestová, šéfka komunikace AbbVie pro
český a slovenský trh. Mladí muži mají
prý sklon podceňovat bolest zad způsobenou chronickým zánětlivým onemocněním. „Není výjimkou, že u řady z nich
zazní správná diagnóza až po několika letech od prvních příznaků. Přitom včasná
diagnostika nemoci je pro její další vývoj
zcela klíčová,“ uzavřela Šebestová.
Bibi radí: Pánové, cvičme v rytme! Kampaň
proti bolavým zádům
vznikla pro klienta
AbbVie.
Obchodní řetězec Kaufl and se minulý čtvrtek ráno několik hodin potýkal
s výpadkem pokladního systému. Kvůli
problémům muselo být 24 ze 128 supermarketů přechodně úplně uzavřeno,
v jiných byl omezen provoz. Po poledni ale už byly všechny prodejny znovu
otevřeny. Mluvčí společnosti Kaufl and
Renata Maierl vysvětlila, že příčiny výpadku byly technické: „Chybu jsme velmi rychle identifi kovali a provedli jsme
nápravu. Od 11 hodin začaly postupně
všechny prodejny fungovat v běžném
režimu.“ Například obchod v Českých
Budějovicích byl uzavřen jen ráno,
v poledne pak byla v provozu polovina ze 16 pokladen. Kaufl and v Sokolově byl kvůli problémům s pokladnami
uzavřen asi 15 minut, kolem poledne se
dalo platit u poloviny pokladen, v obchodě se tvořily fronty. Na facebookovém profi lu Kaufl andu začaly rychle
přibývat fotky od rozzuřených zákazníků. „Velmi se omlouváme za čtvrteční ranní výpadek na kasách,“ sdělil
řetězec na sociálních sítích. Jako kompenzaci pak vyhlásil víkendovou slevu
na stovky sladkostí ve výši 20 procent.
Kaufl and patří stejně jako Lidl pod německou rodinnou společnost Schwarz
Gruppe. Lidlu se však problémy s pokladním systémem nedotkly a jeho obchody fungovaly normálně.
10.
Agenturou roku v síti
Eurocom je PR.Konektor
PR.Konektor získal ocenění Agentura
roku v rámci sítě nezávislých PR subjektů Eurocom Worldwide. Ta sdružuje
26 komunikačních agentur po celém
světě, kterým díky spolupráci a know-how umožňuje nabízet lokálním klientům kampaně s globální přesahem.
„V posledních letech je nutné klientům
nabízet zázemí s mezinárodním dosahem. Ocenění Agentura roku v rámci
skupiny je pro nás proto důkazem, že
nabízíme klientům vysoký standard
služeb, a to nejen z tuzemského úhlu
pohledu,“ uvedl k ocenění partner agentury Rostislav Starý. PR.Konektor patří do komunikační skupiny Konektor,
která zahrnuje stejnojmennou reklamní
agenturu, obsahovou a digitální agenturu Konektor Social a specialistu na styk
s influencery The Hive.
4
MAM_2018_13-14_page_04-05.indd 4
23.3.2018 18:13:55