HEADLINES

La Collezione je síť

italského restauratéra

Riccarda Lucqueho

(vlevo).

6.

Loosers vyhráli síť

restaurací La Collezione

Agentura Loosers zvítězila ve výběrovém

řízení na  strategického komunikačního

partnera gastronomické sítě La Collezione, kterou založil v  Praze žijící italský

restauratér Riccardo Lucque. Agentura

dodá i  kreativu, obsah na  sociální sítě,

on-line marketing a  newslettery. Do  sítě

spadají restaurace Aromi a  La Finestra

in Cucina, pětice bister La Bottega, škola

vaření Laboratorio, dodavatel vín Via del

Vino a on-line shop e-Bottega.cz. Loosers

zvítězili v kreativním tendru, jehož cílem

má být „posílení byznysu jednotlivých

restaurací“. Podílet se mají i na eventech,

zapojí influencery a  budou chystat on-line videa představující jednotlivé restaurace a sezónní akce.

Prodejce parfémů

má kromě e-shopů

i několik provozoven

v českých obchodních

centrech.

9.

Nejlepším e-shopem je zase

Notino.cz

Nejkvalitnějším e-shopem na  českém

trhu byl loni Notino.cz. Už podruhé

za  sebou se stal absolutním vítězem

Ceny kvality soutěže ShopRoku. „Ocenění vychází z  celkového hodnocení

zákazníků, kteří po  nákupu v  daném

e-shopu vyplní dotazník spokojenosti. Zákazníci jich loni vyplnili zhruba

4,5  milionu,“ sdělil Tomáš Braverman,

ředitel on-line srovnávače Heureka.

Cenu popularity si odnesl Onlineshop.

cz, který získal nejvíc hlasů internetových uživatelů. Cenu Heureky získal

od odborné poroty obchod Mixit. Soutěž

ShopRoku o nejpopulárnější a nejkvalitnější české e-shopy už devět let organizuje právě nákupní rádce Heureka. Loni

Češi v  tuzemských on-line prodejnách

utratili 115 miliard korun.

8.

Kaufland musel zavřít kvůli

problémům s pokladnami

7.

Retro kampaň má pomoci

při problémech se zády

Vyzývavá cvičitelka Bibi je ústřední postavou kampaně Rozkoš z pohybu, kterou

připravila agentura Ogilvy pro farmaceutickou fi rmu AbbVie. Má přesvědčit

mladé muže, ať cvičí a zajdou s bolavými

zády k lékaři. Inspirovat se mohou na stejnojmenném webu. Videa z prostředí tělo-

cvičny režíroval Adam Vopička. Kreativa

inspirovaná stylem 80. let vznikla v tandemu Ondřeje Kroupy a Samira Hausera.

„Vycházeli jsme z analýzy, co mladé muže

do 40 let baví v on-line prostředí. Jednoznačně je to sport, erotika a vtipy. Zvolili

jsme proto cvičení s  erotickým podtextem, které ale bude vtipně a vkusně podané,“ uvedla Barbora Šumanská, šéfka

týmu Ogilvy pro sociální média. Strategii

kampaně připravil Jan Fryč, nasazena

bude především na  Facebooku. „Dříve

jsme se zaměřovali na  tradiční přímou

aktivaci potenciálních pacientů na  frekventovaných místech. Letos jsme se rozhodli pro provokativnější formu pouze

v  on-line prostředí, které je naší cílové

skupině mnohem bližší,“ dodala Eva Šebestová, šéfka komunikace AbbVie pro

český a  slovenský trh. Mladí muži mají

prý sklon podceňovat bolest zad způsobenou chronickým zánětlivým onemocněním. „Není výjimkou, že u řady z nich

zazní správná diagnóza až po několika letech od prvních příznaků. Přitom včasná

diagnostika nemoci je pro její další vývoj

zcela klíčová,“ uzavřela Šebestová.

Bibi radí: Pánové, cvičme v rytme! Kampaň

proti bolavým zádům

vznikla pro klienta

AbbVie.

Obchodní řetězec Kaufl and se minulý čtvrtek ráno několik hodin potýkal

s výpadkem pokladního systému. Kvůli

problémům muselo být 24 ze 128 supermarketů přechodně úplně uzavřeno,

v  jiných byl omezen provoz. Po  poledni ale už byly všechny prodejny znovu

otevřeny. Mluvčí společnosti Kaufl and

Renata Maierl vysvětlila, že příčiny výpadku byly technické: „Chybu jsme velmi rychle identifi kovali a provedli jsme

nápravu. Od 11 hodin začaly postupně

všechny prodejny fungovat v  běžném

režimu.“ Například obchod v  Českých

Budějovicích byl uzavřen jen ráno,

v  poledne pak byla v  provozu polovina ze  16  pokladen. Kaufl and v  Sokolově byl kvůli problémům s  pokladnami

uzavřen asi 15 minut, kolem poledne se

dalo platit u  poloviny pokladen, v  obchodě se tvořily fronty. Na  facebookovém profi lu Kaufl andu začaly rychle

přibývat fotky od  rozzuřených zákazníků. „Velmi se omlouváme za  čtvrteční ranní výpadek na  kasách,“ sdělil

řetězec na  sociálních sítích. Jako kompenzaci pak vyhlásil víkendovou slevu

na stovky sladkostí ve výši 20 procent.

Kaufl and patří stejně jako Lidl pod německou rodinnou společnost Schwarz

Gruppe. Lidlu se však problémy s  pokladním systémem nedotkly a jeho obchody fungovaly normálně.

10.

Agenturou roku v síti

Eurocom je PR.Konektor

PR.Konektor získal ocenění Agentura

roku v  rámci sítě nezávislých PR subjektů Eurocom Worldwide. Ta sdružuje

26  komunikačních agentur po  celém

světě, kterým díky spolupráci a  know-how umožňuje nabízet lokálním klientům kampaně s  globální přesahem.

„V  posledních letech je nutné klientům

nabízet zázemí s  mezinárodním dosahem. Ocenění Agentura roku v  rámci

skupiny je pro nás proto důkazem, že

nabízíme klientům vysoký standard

služeb, a  to nejen z  tuzemského úhlu

pohledu,“ uvedl k ocenění partner agentury Rostislav Starý. PR.Konektor patří do  komunikační skupiny Konektor,

která zahrnuje stejnojmennou reklamní

agenturu, obsahovou a digitální agenturu Konektor Social a specialistu na styk

s influencery The Hive.

4

MAM_2018_13-14_page_04-05.indd 4

23.3.2018 18:13:55