SEKANÁ
● Novým předsedou festivalu Cannes
Lions, který byl loni kritizován za přílišnou „opulentnost“, se stal jeho bývalý
ředitel a stávající šéf pořádající společnosti Ascential Philip Thomas.
● Český e-shop Kytary.cz spouští prodej v Británii. Tamní mutace e-shopu má
nabízet zboží, které není na ostrovech
k dostání – včetně českých značek –,
a zaměřit se i na „prvonákupčí“. Obchod
Kytary.cz působí kromě Česka na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.
Hospodářská komora ČR si k 25. výročí svého založení nechala navrhnout
nové logo. Jeho autorem je Pavel Šťastný, autor grafických značek Občanského fóra nebo internetového vyhledávače
Seznam.cz.
●
Bývalý představitel
Jamese Bonda Pierce
Brosnan tvrdí, že
byl podveden, když
vystupoval v indické
reklamě na žvýkací tabák s psychotropními
účinky. Smlouva prý
hovořila o osvěžovači
dechu.
Ester Ledecká po svém
olympijském triumfu
teď poutá pozornost
i na double bigboardech o velikosti 80 m2
s nástavbou a nočním
prosvětlením. Pro
společnost IDC Praha
připravily Ice Colours
a BigMedia.
● Největší český knižní nakladatel Albatros Media, zatím spojovaný hlavně
s dětskými knížkami, posiluje v segmentu pro dospělé. Firma koupila nakladatelství Vyšehrad, které vydává tituly z oblasti historie, fi lozofie a beletrii.
●
Prezident značky Nike Trevor Edwards údajně v souvislosti s obtěžováním na pracovišti, kterého se sám nedopustil, rezignoval. Čtyřiapadesátiletý
Edwards bude prý ve fi rmě dál pracovat jako poradce generálního ředitele
a v srpnu odejde do důchodu.
● Česká televize začíná 29. března
s druhou vlnou digitalizace televizního
vysílání, která má přinést více programů ve vyšší kvalitě. Nepřipravení diváci
ovšem budou muset vyměnit své přijímače nebo dokoupit set-top-boxy.
● Novou fullservisovou agenturou outletového centra Fashion Arena Prague
Outlet se stala Dark Side. Bude připravovat ATL komunikaci, on-line kampaně včetně sociálních médií, PR, vybrané
eventy a strategické směřování všech
aktivit. Šéfkou nově budovaného agenturního týmu se stala Helena Plívová.
● Komerční banka má nový web,
na kterém mají nejdůležitější klientské
skupiny – občané, podnikatelé, fi rmy
– vlastní stránku s rozdílným obsahem
i stylem komunikace. Dodavatelem byla
společnost Actum, obsah a user experience vytvořil Wunderman, grafický
koncept Ogilvy.
Agentura McCann Prague připravila
pro řetězec Billa „Velikonoční hip hop
hop“ kampaň. V animovaném spotu se
z kraslic v hip-hopovém rytmu klubou
plyšoví zajíci a rozjíždějí svou show.
●
● Stavební spořitelna České spořitelny přichází s kampaní, která kromě
nového loga a sloganu zahrnuje po několika letech i televizní reklamu. Komunikace z dílny Young & Rubicam má
představit hlavní úvěrový produkt prostřednictvím televize, on-line médií, PR
a sociálních sítí.
● Česká outdoorová značka Hannah
přichází s kampaní s mottem „Venku
jako doma“, v níž zobrazuje situace zasazené do přírody a hor. Slogan zdůrazňuje, že i v náročných podmínkách se lze
cítit příjemně a v suchu a teple.
Inzerce
První konference výkonnostního Facebook marketingu v ČR
Praha
Pavel Tekel FACEBOOK, Karel Tlusťák ROI HUNTER, Daniel Shepherd GOODSTUFF, David Vopelka ČESKÁ SPOŘITELNA,
Daniel Šilha SOCIALSHARKS, Olga Szélesová 2FRESH, Zdeněk Linc SLEVOMAT.CZ, Danilo Campisi KIWI.COM,
Roman Gavuliak OPERAM, Michal Filípek BUSINESS FACTORY, moderátorka Pavlína Louženská
day.newsfeed.cz
MAM_2018_13-14_page_04-05.indd 5
5
23.3.2018 18:13:56