SEKANÁ

● Novým předsedou festivalu Cannes

Lions, který byl loni kritizován za  přílišnou „opulentnost“, se stal jeho bývalý

ředitel a  stávající šéf pořádající společnosti Ascential Philip Thomas.

● Český e-shop Kytary.cz spouští prodej v Británii. Tamní mutace e-shopu má

nabízet zboží, které není na  ostrovech

k  dostání – včetně českých značek –,

a zaměřit se i na „prvonákupčí“. Obchod

Kytary.cz působí kromě Česka na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

Hospodářská komora ČR si k 25. výročí svého založení nechala navrhnout

nové logo. Jeho autorem je Pavel Šťastný, autor grafických značek Občanského fóra nebo internetového vyhledávače

Seznam.cz.

●

Bývalý představitel

Jamese Bonda Pierce

Brosnan tvrdí, že

byl podveden, když

vystupoval v indické

reklamě na žvýkací tabák s psychotropními

účinky. Smlouva prý

hovořila o osvěžovači

dechu.

Ester Ledecká po svém

olympijském triumfu

teď poutá pozornost

i na double bigboardech o velikosti 80 m2

s nástavbou a nočním

prosvětlením. Pro

společnost IDC Praha

připravily Ice Colours

a BigMedia.

● Největší český knižní nakladatel Albatros Media, zatím spojovaný hlavně

s  dětskými knížkami, posiluje v  segmentu pro dospělé. Firma koupila nakladatelství Vyšehrad, které vydává tituly z oblasti historie, fi lozofie a beletrii.

●

Prezident značky Nike Trevor Edwards údajně v  souvislosti s  obtěžováním na  pracovišti, kterého se sám nedopustil, rezignoval. Čtyřiapadesátiletý

Edwards bude prý ve  fi rmě dál pracovat jako poradce generálního ředitele

a v srpnu odejde do důchodu.

● Česká televize začíná 29. března

s druhou vlnou digitalizace televizního

vysílání, která má přinést více programů ve vyšší kvalitě. Nepřipravení diváci

ovšem budou muset vyměnit své přijímače nebo dokoupit set-top-boxy.

● Novou fullservisovou agenturou outletového centra Fashion Arena Prague

Outlet se stala Dark Side. Bude připravovat ATL komunikaci, on-line kampaně včetně sociálních médií, PR, vybrané

eventy a  strategické směřování všech

aktivit. Šéfkou nově budovaného agenturního týmu se stala Helena Plívová.

● Komerční banka má nový web,

na  kterém mají nejdůležitější klientské

skupiny – občané, podnikatelé, fi rmy

– vlastní stránku s rozdílným obsahem

i stylem komunikace. Dodavatelem byla

společnost Actum, obsah a  user experience vytvořil Wunderman, grafický

koncept Ogilvy.

Agentura McCann Prague připravila

pro řetězec Billa „Velikonoční hip hop

hop“ kampaň. V animovaném spotu se

z  kraslic v  hip-hopovém rytmu klubou

plyšoví zajíci a rozjíždějí svou show.

●

● Stavební spořitelna České spořitelny přichází s  kampaní, která kromě

nového loga a  sloganu zahrnuje po  několika letech i televizní reklamu. Komunikace z dílny Young & Rubicam má

představit hlavní úvěrový produkt prostřednictvím televize, on-line médií, PR

a sociálních sítí.

● Česká outdoorová značka Hannah

přichází s  kampaní s  mottem „Venku

jako doma“, v níž zobrazuje situace zasazené do přírody a hor. Slogan zdůrazňuje, že i v náročných podmínkách se lze

cítit příjemně a v suchu a teple.

Inzerce

První konference výkonnostního Facebook marketingu v ČR

Praha

Pavel Tekel FACEBOOK, Karel Tlusťák ROI HUNTER, Daniel Shepherd GOODSTUFF, David Vopelka ČESKÁ SPOŘITELNA,

Daniel Šilha SOCIALSHARKS, Olga Szélesová 2FRESH, Zdeněk Linc SLEVOMAT.CZ, Danilo Campisi KIWI.COM,

Roman Gavuliak OPERAM, Michal Filípek BUSINESS FACTORY, moderátorka Pavlína Louženská

day.newsfeed.cz

MAM_2018_13-14_page_04-05.indd 5

5

23.3.2018 18:13:56