Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Osobní kontakt? V online éře je cennější než kdy dřív

Ⓣ Jiří Novák, Seznam.cz

Ⓕ archiv Seznam.cz

Žijeme v době, kdy se pracovní záležitosti přesouvají do onlinu. V Seznamu ale věříme, že osobní setkávání nic nenahradí.

Digitální kanály sice usnadňují a zrychlují komunikaci a umožňují instantní řešení problémů prakticky kdykoliv a odkudkoliv, ale skutečné vztahy se i v roce 2025 nejlépe budují a upevňují tváří v tvář.

Osobní kontakt na konferencích, workshopech nebo menších akcích otevírá prostor pro diskusi a lepší pochopení potřeb klientů. Můžeme tak srozumitelněji vysvětlit složitější témata a v reálném čase odpovídat na otázky nebo upřesnit případné nejasnosti. Klienti navíc vítají, že mohou v neformálním prostředí potkat tváře, se kterými běžně řeší věci na dálku. V konkurenčním prostředí jsou právě tato setkání klíčová pro budování dlouhodobých vztahů.

Proto společně s kolegy ze Skliku, Zboží.cz a divize Identity a uživatelského profilu míříme do regionů na sérii setkání s našimi Ověřenými a Certifikovanými agenturami. V Ostravě, Brně, Českých Budějovicích a Hradci Králové probereme novinky z digitálního světa a představíme tipy, které agenturám usnadní inzerci na Seznamu. Podobná akce samozřejmě čeká také agentury, které působí v Praze a okolí.

Na regionální „turné“ navážeme na konci května konferencí Sklik Expert fórum, která se každoročně zaměřuje na novinky v Skliku i obecné trendy v online reklamě. Akce, které se pravidelně účastní kolem tří stovek hostů z řad PPC specialistů, proběhne v prostoru DOX+. A na stejné místo se v září vrátíme s konferencí Seznam fórum, kterou spojíme s předáním ocenění Agenturní spolupráce roku za rok 2024. A i když jsme česká internetová jednička, už teď se na všechna offline setkání těšíme. ■

13/2025
Marketing & Media 13/2025

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/31/2025

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Article Osobní kontakt? V online éře je cennější než kdy dřív waiting for thumbnails …

Sending statistics …

Rendering Osobní kontakt? V online éře je cennější než kdy dřív (400801): (1/1) (0 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i10420/item1246290-small.jpg

 p56/vth512130-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg[p1]

 r40/vth500935-0.jpg[p1]

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i10420/vth512159-1.jpg

 i10420/vth512160-1.jpg