FOTOZPRÁVA

EDITORIAL

Na zastávky v Praze přiletěl motýl Huawei

V Praze i v Bratislavě jsou k vidění speciálně upravené zastávky MHD propagující

vlajkový model společnosti Huawei P20. Myšlenka vychází z globální kreativy

a klíčového vizuálu. Byla ale společností JCDecaux adaptována lokálně. Nápad

na vytvoření aplikace

s animací virtuální

reality pak vzešel ze

společné práce fi rem

Huawei, Wavemaker

a JCDecaux. Kromě

outdooru se do konce

června bude možné

s kampaní setkat

v on-line, printu a sociálních sítích. Českými

tvářemi kampaně jsou

zpěvačka Dara Rolins

a modelka Nikol

Švantnerová.

Co by tomu řekli v cizině?

Už to víme...

H

orší než v Ghaně, ale pořád

lepší než v Maďarsku. Taková je

svoboda médií v České republice podle nejnovějšího indexu Reportérů bez hranic. Organizaci se sídlem

v Paříži zarazily především rostoucí

verbální útoky nejvyšších politických

činitelů na žurnalistickou obec. Konkrétně ve svém hodnocení zmiňuje

například pózování prezidenta Miloše

Zemana s maketou samopalu AK-47,

na níž mu dárci napsali vzkaz „Na novináře“. Předmětem kritiky je také vliv

premiéra Andreje Babiše na média,

která jsou uschovaná v jeho svěřenském fondu. Podobné výtky míří

i na Francii, která se v celkovém pořadí

umístila jen o příčku nad Českem, tedy

na 33. místě. Jenže zatímco u ní index

vykazuje zlepšení (loni byla 39.), Česko

v posledních letech vytrvale padá –

od minula o 11 míst.

Pro populistické politiky je velmi snadné vytvářet z médií nepřítele. Kritiku

svých kroků automaticky chápou jako

neférovou opoziční politiku. Proto se

tak tulí k pořadům a médiím, kde je

jenom hladí po srsti. Dělali to vždycky,

a tak jsme si na to všichni zvykli. Redakce se podobným účelovým výpadům skoro nebrání a čelí stále horším

nařčením. Jestli se z podobného

marasmu chceme zase vymanit, musí

na lživá obvinění přicházet férová, ale

tvrdá odezva.

Filip Rožánek

šéfredaktor

Helena Šídová, art

directorka a spolumajitelka, Loosers

Předpokládám, že to je

převzatá kampaň a motýl

má za úkol to alespoň trochu

zatraktivnit, aby se nejednalo jen

o fádní polep zastávky. A kdo je

ta paní, která kampani propůjčila

tvář? Lovkyně motýlů?

AFINITA REKLAMY KE ZNAČCE

1

9

AFINITA REKLAMY K CÍLOVÉ SKUPINĚ

1

Adam Troják,

art director,

Kaspen/Jung von

Matt

Pokud na tom místě dochází

opravdu k interakci lidí s displejem, tak to může fungovat.

Jinak to ve mně ale wow dojem

nezanechává.

9

KREATIVITA

1

9

CELKOVÝ KONCEPT

1

9

VIRÁL TÝDNE

Když potřebujete povzbudit

k tvrdé práci, wrestler pomůže

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy

posílejte na [email protected]

Kampaň výrobce sportovního oblečení vzdává

hold silné vůli.

Zviditelněte svou firmu

a produkty v tematických

přílohách Marketing & Media!

Mobilní aplikace a mobilní reklama

vychází 14. května

Moderátoři firemních akcí

vychází 28. května

Digitální marketing

vychází 4. června

Drony a další technika pro natáčení

vychází 11. června

Kontakt pro inzerci a obchodní spolupráci:

Jakub Oth, [email protected], 737 926 633

Kampaň pro Under Armour připravila

agentura Droga5. Zahrnuje přes 400 digitálních výstupů a údajně má být nejdražší

propagací v historii značky. Ukázalo se,

že lidé motivaci potřebují. Za jeden den

získalo titulní video téměř pět milionů

zhlédnutí.

Americká značka oblečení Under Armour

natočila motivační kampaň „Will Finds

a Way“ (Vůle si cestu najde) s wrestlerem

a hercem Dwaynem Johnsonem, přezdívaným Skála. V minutovém videu firma

oslavuje výdrž a disciplínu atletů. Johnson

v roli vypravěče a motivátora představuje

příběh osmi světových atletů. Například

Zoe Zhangovou, herečku ovládající

bojové umění, nebo syrskou plavkyni

Yusru Mardini, členku Uprchlického týmu

olympijských sportovců. Všichni zmínění

sportovci mají v rámci kampaně také své

vlastní video. Sám Dwayne Johnson se

kvůli zranění musel vzdát kariéry profesionálního hráče amerického fotbalu.

Nakonec se ale stal hvězdou wrestlingu

a jedním z nejlépe placených holywoodských herců. Celá kampaň má za cíl ukázat, že Under Armour je globální brand,

protože v Americe už nemá kam růst.

2

MAM_2018_18_page_02-03.indd 2

27.4.2018 17:42:59