Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Když vadí i chybějící TV Akvárium


Jestli lze mít k procesu vzniku velké mediální novely řadu výtek včetně rozhodnutí koalice schvalovat ji půl roku před volbami, finální načasování nemohlo být provedeno o moc lépe. Pět dní poté, co zvýšení poplatků za média veřejné služby protlačila obstruující Sněmovnou, totiž televize Nova a operátor O2 spustili společnou službu Oneplay. 

Ač můj přechod proběhl hladce a nová platforma mi bez větších problémů funguje na všech zařízeních, evidentně existuje velké množství dosavadních uživatelů Voya a O2 TV, kteří takové štěstí nemají. Buď se k nim potřebné informace nedostaly, nebo dostaly, ale místo Oneplay zatím sledují spíš „Noplay“. Aspoň soudě podle ohlasů na sítích a vytížení zákaznického centra, které dle mých informací muselo neplánovaně výrazně posílit své kapacity a jede v režimu 24/7. Odpovídat přitom musí i na dotazy, proč se v tarifu Extra Sport stejně jako v ostatních balíčcích nacházejí kanály Krb a Africké nebe, ale chybí TV Akvárium zobrazující pro klid a relaxaci plovoucí rybky. 

Mediální prostor tak místo navýšení poplatků za Českou televizi o 15 korun měsíčně zaujalo zdražení Voya o 40 korun a O2 TV až o stokoruny měsíčně. Přitom kritika vůči veřejnoprávnímu i komerčnímu subjektu zaznívá stejná — proč platit za služby, které nechci. A i když argumentace se liší, v obou případech je složitá. Oslabení „Voya“ a možnou kořist navíc zavětřily i konkurenční streamovací platformy, které zákazníky bombardují zvýhodněnými nabídkami. Prima+ zase začala využívat hesla „nejdostupnější streamovací platforma“. 

Oneplay se tak dostalo do složité situace a bude doufat, že zákazníky nakonec udrží díky prémiovému obsahu. Každopádně bych asi doporučil na chvilku zapomenout na záměr omezit přetáčení reklamy u kanálů Novy. 

Petr Žaloudek 

redaktor 


11/2025
Marketing & Media 11/2025

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/17/2025

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Article Když vadí i chybějící TV Akvárium waiting for thumbnails …

Sending statistics … done (1020 ms)

Rendering Když vadí i chybějící TV Akvárium (398503): (1/1) (1 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 i10348/item1242785-small.png

 p56/vth509323-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg[p1]

 r40/vth497604-0.jpg[p1]

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i10348/vth509324-1.jpg

 i10348/vth509351-1.jpg