Marketing & Media
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Svodka

Škoda Auto a Socialsharks budou nadále spolupracovat i v dalších letech. Ve výběrovém řízení pro sociální sítě agentura uspěla již potřetí za sebou.

Česká cena za PR Lemur, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), přijímá přihlášky do pátku 28. března.

Golden Drum otevírá své přihlášky. Podávat je mohou agentury, klienti i kreativci až do 22. srpna. Vyhlášení proběhne ve dnech 13.—14. října, tradičně ve slovinském městě Portorož. Součástí letošního ročníku je i nová vizuální identita Eye.Sea.You.

Lucky Brand, agentura známá svými inovativními přístupy k budování značek a úspěchy v oblasti zvyšování organické návštěvnosti a zviditelňování značek na českých i zahraničních trzích, byla přijata za člena Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK).

ČSOB si letos připomíná 20 let spolupráce se Safari Parkem Dvůr Králové, jednou z nejvýznamnějších institucí na poli ochrany ohrožených druhů. Symbolem oslav partnerství budou žirafy, přičemž banka se stává jejich oficiálním patronem.

Notino startuje novou reklamní kampaň, která poběží ve většině evropských zemí. Jejím cílem je zdůraznit roli inovativních technologií značky v oblasti krásy, mezi něž patří Virtuální zrcadlo, Fragrance Finder nebo Shade Finder.

Prima+ oznámila vylepšení své platformy, včetně zjednodušení uživatelského rozhraní a rozšíření dostupnosti na další značky chytrých televizorů.

Lime, bikesharingové platformě, se daří navyšovat podíl předplatného. S novou sezonou přináší do Prahy lepší elektrokola s automatickou převodovkou a větším výkonem. Hodit se budou především k vyjetí kopců. Jednotná baterie u kol i koloběžek má ještě zvýšit dostupnost služby.

ABC přichází s rozšířeným obsahem, novou vizuální podobou a změnou periodicity. Rozsah se zvyšuje na 100 stran, což má umožnit hlubší zpracování témat. Zároveň se zvyšuje cena z 59 Kč na 139 Kč (předplatné 108 korun). Za každá dvě původní čísla dostane čtenář jedno nové.

Bolt spustil členství Bolt Plus, které se vyplatí především uživatelům, kteří používají jeho služby pravidelně. Předplatitelé Bolt Plus získají 15 procent cashback na cesty na letiště a prémiové kategorie, 10 procent na ostatní jízdy. Členství přináší výhody i v donáškové službě Bolt Food.

TV Nova a Livesport uzavřely novou spolupráci, která rozšíří možnosti sledování atraktivního sportovního obsahu. Partnerství přinese přímé sdílení exkluzivních videosestřihů z významných fotbalových a MMA zápasů na webových stránkách a v mobilní aplikaci Livesport.

Martinus, knihkupectví, každý rok v březnu, měsíci knihy, spouští pro své fanoušky soutěž. Letos je jejím partnerem cestovatelský projekt Amazing Places.

BBC oznámila, že od jara 2025 zavede geoblokaci pro většinu svých rozhlasových stanic. Opatření výrazně omezí přístup mezinárodních posluchačů k populárním stanicím britského veřejnoprávního vysílatele.

Birell si loni upevnil pozici v segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů díky nejvyšším investicím do reklamy. Podle spojení dat NADA Research a Nielsen je patrné, že Birell dokáže své investice přetavit ve vysoký podíl podpořené znalosti v myslích respondentů, která se stabilně drží přes 95 procent.

Sazka pokračuje v podpoře mladých sportovců. Stávající tým sponzoringového projektu Sazka Champs doplní běžkyně Lurdes Gloria Manuel, snowboardistka Laura Záveská a atlet Petr Meindlschmid.

Plzeňský Prazdroj loni v Česku prodal 7,3 milionu hektolitrů piva, čímž udržel prodeje na úrovni roku 2023. Roste obliba ležáků i čepovaných nealko piv, výrazně uspěl nový ležák Proud. ■  

11/2025
Marketing & Media 11/2025

Časopis Marketing & Media je prestižním a vlivným oborovým médiem. Věnuje se byznysové komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzívní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskuzi. Aktuální vydání je k dispozici v digitální podobě. Budeme rádi, když si tištěnou verzi předplatíte.

3/17/2025

PředplatitUkázka

Nenechte si ujít

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Téma čísla: Společenská odpovědnost | CSR ve sportu je víc než jen charita

Zatímco mnohé značky se teprve učí, jak efektivně využít sportovních partnerství, jen hrstka je už o krok dál. Podporou CSR aktivit svazů a klubů mohou pomoci nejen dobru, ale i svým brandům.

11/2025

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Papírové ubrousky otevřely cestu k lidem

Nápaditý a velice účinný nosič sdělení zvolila agentura VML pro oslovení těžko dostupných komunit.

11/2025

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Téma čísla: Zákaznická zkušenost | Značky hledí do propasti, za niž si mohou samy

Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností, kterou lidem dopřávají?

08/2025

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

AI mění nejen kreativní proces, ale i roli marketérů

Klíčem není jen používání umělé inteligence, ale také správná volba platformy, zaznělo na AI Restartu.

08/2025

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Téma čísla: Kinoreklama v nové éře | VOD není pro „biják“ zabiják

Ač se kinoreklama promítá do celkových mediálních výdajů jen nepatrně, dokáže značkám odvést stále výbornou službu. Růst streamovacích platforem totiž kina zasáhl méně, než by se možná čekalo.

06/2025

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Se Suchým únorem roste i zájem o nealko alternativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí.

06/2025

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Téma čísla: Influencer marketing jako placený kanál | Nakopnout influencery je efektivní

Rozpočty značek na influencer marketing i tento rok rostou. Některé z nich navíc alokují část mediálních investic na takzvaný „boosting“ obsahu tvůrců. Tento trend začíná být takřka nevyhnutelný.

03/2025

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

V krizi nemáte moc prostoru vymýšlet nějaké zázraky

Při krizi musíte informační prostor dostatečně rychle zaplnit pravdivými informacemi, jinak ho začnou plnit fámy a spekulace, říká Jan Patawa z MV ČR.

03/2025

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 Forum Media, s.r.o.

Františka Křížka 362/1

170 00 Praha 7

IČ: 06754066

DIČ: CZ06754066

www.mam.cz

predplatne@mam.cz

+420 735 707 420, 9.00–18.00

Sending statistics …

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

Marketing & Media: theme set to 8881

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r40/appLogo-48.png

 r40/pubLogo-56.png

 p56/vth509323-1.jpg

 p56/vth513225-1.jpg

 r40/vth509357-0.jpg

 r40/vth509372-0.jpg

 r40/vth505567-0.jpg

 r40/vth505579-0.jpg

 r40/vth500924-0.jpg

 r40/vth500935-0.jpg

 r40/vth497596-0.jpg

 r40/vth497604-0.jpg

 r40/vth493414-0.jpg[p1]

 i10348/vth509352-1.jpg

 i10348/vth509354-1.jpg