SEKANÁ ● Pro svou první on­line náborovou kampaň si jihomoravská přepravní firma Moss Logistics najala digitál­ ní agenturu Better Marketing. Spo­ lupráce bude zahrnovat vytvoření dvou mikrostránek: jedna bude cílit na mladé řidiče – nováčky –, druhá bude promlouvat ke zkušeným řidi­ čům – harcovníkům. Kampaň začne v únoru. ● Divize malých domácích spotřebi­ čů společnosti Electrolux si vybrala PR agenturu Weber Shandwick jako nového strategického partnera v ob­ lasti public relations.

Podlinková agentura Gate se stala partnerem společnosti Saneca Trade v aktivitách na podporu prodeje značky Indulona. Jedná se aktuálně o in­store aktivace v období adventu a v roce 2017, dále zajistí venkovní promo, roadshow a B2C podporu. ●

▶ Agentura Symbio spustila on‑line kampaň pro značku dámských hygie‑ nických potřeb Ria. Video na Facebooku a YouTube vybízí dívky, aby si „nene‑ chaly nic diktovat“, protože „každá z nás menstruaci prožívá po svém“. „Snažili jsme se nebýt trap‑ ní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super,“ podotýká za Symbio Anna Řeháková.

které nemohou žít se svými rodiči. Do Klok.Artu jsou zapojeni součas­ ní umělci a celebrity, kteří vytvářejí unikátní designy využité na vyso­ ce kvalitním oblečení a módních doplňcích. E­shop Kolonial.cz spustil kam­ paň „Vánoce ve velkém“, která bude kromě on­linu prezentována i v prin­ tu, rozhlase a outdooru. Nabídne zákazníkům v Praze i regionech zá­ voz zdarma a nejsilnější produkty s 50procentní slevou. ●

● Tchibo zahajuje výstavbu nového distribučního centra pro svůj e­shop u Chebu. Logistická hala odbaví zá­ silky pro středoevropský region, in­ vestice do výstavby činí 160 milionů korun. Zároveň se Tchibo chystá roz­ šířit svůj model pop­up storů.

Slevový portál Slevoking.cz si vy­ bral agenturu RobertNemec.com. Na území Česka a Slovenska se mu agentura postará o kompletní mul­ tikanálový marketing, a to včetně letošní vánoční kampaně. ●

● Francouzská společnost Babyliss spustí svou první televizní kampaň v Česku. Reklama poběží na TV Pri­ ma a jejím cílem bude propagovat loknovací kulmy.

Bizoni pro Amazon připravili slav­ nostní otevření železniční zastávky v Dobrovízi. Amazon financoval její vybudování a jeho zaměstnanci se budou vlakem na trase vozit zdarma. Spoje ale mohou využít i obyvatelé Dobrovíze a lidé z okolních vesnic.

▲ Palec nahoru či srdce na dlani patří mezi nové symboly komu‑ nikace start‑upu Lid‑ skáSíla.cz. Nejnověji značku reprezentují fialová a žlutá barva. S novou identitou pomáhaly Lovebrand a Remembership.

●

● Kromě Amazonu ohlásili Bison & Rose spolupráci na fundraisingo­ vém projektu Fondu ohrožených dětí s názvem Klok.Art. Smyslem projektu je finančně pomáhat zaříze­ ním Klokánek pro celkem 350 dětí,

▶▶ Nedělní Blesk vydává speciál pro děti: Nedělníček. Na dvaceti stranách jsou kvízy, omalovánky nebo vystřihovánky.

● Ve správní radě Unie vydavatelů usednou od ledna za časopiseckou sekci Petra Fundová (Burda Praha), Jiří Kašpar (JIK – 05), Pavel Kvoriak (RF Hobby), Tomáš Tkačík (Business Media CZ) a Karin Vedrová (Bauer Media). Deníkovou sekci zastoupí Jiří Bareš (Borgis), Roman Latuske (Economia), Petr Marek (Vltava Labe Media), Miloslava Nováková (Mafra) a Libuše Šmuclerová (Czech News Center).

dřív. Svou novou prodejnu s uprave­ nou venkovní terasou tam totiž ote­ vřela kavárna Starbucks. Doplňuje stávající pobočku uvnitř nákupního centra. ● Německá veřejnoprávní televize ZDF odvysílá na Štědrý den jako hlavní dětský pořad pohádku České televize Dvanáct měsíčků. ● S olympiádou to taková pohádka není. Německá ARD ani ZDF nebu­ dou přenášet soutěže olympijských her v letech 2018 až 2024, protože se s majitelem licence, firmou Discovery, nedohodly na finančních pod­ mínkách. Němci tedy uvidí olympiá­ du na Eurosportu. ● Nova úspěšně vyhrává na Sloven­ sku soudní spory ohledně nelegální­ ho šíření svých stanic. ● Stanice Českého rozhlasu začaly digitálně vysílat na Berounsku. ● Mapy.cz přidaly funkci První po­ moc. V krizi lidé přímo z aplika­ ce vytočí tísňovou linku, vyhleda­ jí na mapě nejbližší pohotovost či horskou službu nebo poskytnou první pomoc díky praktickým návo­ dům. Nechybí ani sdílení aktuální polohy.

● Časopis ForGolf bude nově vy­ dávat společnost Premium Media Group. ● Vydavatelství CN Invest spustilo portál Ženy.cz. „Nechceme kopíro­ vat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života – ať už to jsou postřehy zajímavých lidí, rozho­ vory s úspěšnými ženami či prostě redakční výběr netradičních témat, o kterých se tolik nepíše,“ říká šéfka projektu Dita Křížová. ● Před obchodním centrem Nový Smíchov na pražském Andělu by to už nemuselo být tak nevábné jako

5 04-05_mm49.indd 5

2.12.2016 18:20:53