SEKANÁ ● Pro svou první online náborovou kampaň si jihomoravská přepravní firma Moss Logistics najala digitál ní agenturu Better Marketing. Spo lupráce bude zahrnovat vytvoření dvou mikrostránek: jedna bude cílit na mladé řidiče – nováčky –, druhá bude promlouvat ke zkušeným řidi čům – harcovníkům. Kampaň začne v únoru. ● Divize malých domácích spotřebi čů společnosti Electrolux si vybrala PR agenturu Weber Shandwick jako nového strategického partnera v ob lasti public relations.
Podlinková agentura Gate se stala partnerem společnosti Saneca Trade v aktivitách na podporu prodeje značky Indulona. Jedná se aktuálně o instore aktivace v období adventu a v roce 2017, dále zajistí venkovní promo, roadshow a B2C podporu. ●
▶ Agentura Symbio spustila on‑line kampaň pro značku dámských hygie‑ nických potřeb Ria. Video na Facebooku a YouTube vybízí dívky, aby si „nene‑ chaly nic diktovat“, protože „každá z nás menstruaci prožívá po svém“. „Snažili jsme se nebýt trap‑ ní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super,“ podotýká za Symbio Anna Řeháková.
které nemohou žít se svými rodiči. Do Klok.Artu jsou zapojeni součas ní umělci a celebrity, kteří vytvářejí unikátní designy využité na vyso ce kvalitním oblečení a módních doplňcích. Eshop Kolonial.cz spustil kam paň „Vánoce ve velkém“, která bude kromě onlinu prezentována i v prin tu, rozhlase a outdooru. Nabídne zákazníkům v Praze i regionech zá voz zdarma a nejsilnější produkty s 50procentní slevou. ●
● Tchibo zahajuje výstavbu nového distribučního centra pro svůj eshop u Chebu. Logistická hala odbaví zá silky pro středoevropský region, in vestice do výstavby činí 160 milionů korun. Zároveň se Tchibo chystá roz šířit svůj model popup storů.
Slevový portál Slevoking.cz si vy bral agenturu RobertNemec.com. Na území Česka a Slovenska se mu agentura postará o kompletní mul tikanálový marketing, a to včetně letošní vánoční kampaně. ●
● Francouzská společnost Babyliss spustí svou první televizní kampaň v Česku. Reklama poběží na TV Pri ma a jejím cílem bude propagovat loknovací kulmy.
Bizoni pro Amazon připravili slav nostní otevření železniční zastávky v Dobrovízi. Amazon financoval její vybudování a jeho zaměstnanci se budou vlakem na trase vozit zdarma. Spoje ale mohou využít i obyvatelé Dobrovíze a lidé z okolních vesnic.
▲ Palec nahoru či srdce na dlani patří mezi nové symboly komu‑ nikace start‑upu Lid‑ skáSíla.cz. Nejnověji značku reprezentují fialová a žlutá barva. S novou identitou pomáhaly Lovebrand a Remembership.
●
● Kromě Amazonu ohlásili Bison & Rose spolupráci na fundraisingo vém projektu Fondu ohrožených dětí s názvem Klok.Art. Smyslem projektu je finančně pomáhat zaříze ním Klokánek pro celkem 350 dětí,
▶▶ Nedělní Blesk vydává speciál pro děti: Nedělníček. Na dvaceti stranách jsou kvízy, omalovánky nebo vystřihovánky.
● Ve správní radě Unie vydavatelů usednou od ledna za časopiseckou sekci Petra Fundová (Burda Praha), Jiří Kašpar (JIK – 05), Pavel Kvoriak (RF Hobby), Tomáš Tkačík (Business Media CZ) a Karin Vedrová (Bauer Media). Deníkovou sekci zastoupí Jiří Bareš (Borgis), Roman Latuske (Economia), Petr Marek (Vltava Labe Media), Miloslava Nováková (Mafra) a Libuše Šmuclerová (Czech News Center).
dřív. Svou novou prodejnu s uprave nou venkovní terasou tam totiž ote vřela kavárna Starbucks. Doplňuje stávající pobočku uvnitř nákupního centra. ● Německá veřejnoprávní televize ZDF odvysílá na Štědrý den jako hlavní dětský pořad pohádku České televize Dvanáct měsíčků. ● S olympiádou to taková pohádka není. Německá ARD ani ZDF nebu dou přenášet soutěže olympijských her v letech 2018 až 2024, protože se s majitelem licence, firmou Discovery, nedohodly na finančních pod mínkách. Němci tedy uvidí olympiá du na Eurosportu. ● Nova úspěšně vyhrává na Sloven sku soudní spory ohledně nelegální ho šíření svých stanic. ● Stanice Českého rozhlasu začaly digitálně vysílat na Berounsku. ● Mapy.cz přidaly funkci První po moc. V krizi lidé přímo z aplika ce vytočí tísňovou linku, vyhleda jí na mapě nejbližší pohotovost či horskou službu nebo poskytnou první pomoc díky praktickým návo dům. Nechybí ani sdílení aktuální polohy.
● Časopis ForGolf bude nově vy dávat společnost Premium Media Group. ● Vydavatelství CN Invest spustilo portál Ženy.cz. „Nechceme kopíro vat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života – ať už to jsou postřehy zajímavých lidí, rozho vory s úspěšnými ženami či prostě redakční výběr netradičních témat, o kterých se tolik nepíše,“ říká šéfka projektu Dita Křížová. ● Před obchodním centrem Nový Smíchov na pražském Andělu by to už nemuselo být tak nevábné jako
5 04-05_mm49.indd 5
2.12.2016 18:20:53