12 2018
19. 3. 2018
www.mam.cz
74 Kč / 3,40 €
VŠECHNY STR ÁNK Y MARKE TINGU, REKL AMY, MÉDIÍ A MALOOBCHODU
NÁZEV FIRMY? ZKUSTE SVAHILŠTINU! Jak vznikly názvy českých firem a čím se řídit při vymýšlení nové značky
Strana 12
CESTA KE SPOKOJENÉMU ZÁKAZNÍKOVI
8
STRANA
TAJEMSTVÍ TELEVIZNÍHO DESIGNU Jak vzniká grafika pro novou stanici
Strana 16
MAM_2018_12_page_01.indd 1
RICHARD STIEBITZ: KREATIVCI SPOLÉHAJÍ Strana 17 NA DATA
Výzkum, měření a ochota ke změně jsou důležité prvky, které přispějí k tomu, aby firma měla spokojené zákazníky. Nejlepší zákaznickou zkušenost vykazují banky, restaurace, knihkupectví nebo dopravci. Nečtěte pečlivě jenom chválu, ale především zpětnou vazbu s kritikou. A přidejte kávu zdarma.
PRŮMYSLOVÁ Případová studie HALA MŮŽE BÝT UMĚNÍ Strana 20
3/16/2018 5:45:35 PM