12 2018

19. 3. 2018

www.mam.cz

74 Kč / 3,40 €

VŠECHNY STR ÁNK Y MARKE TINGU, REKL AMY, MÉDIÍ A MALOOBCHODU

NÁZEV FIRMY? ZKUSTE SVAHILŠTINU! Jak vznikly názvy českých firem a čím se řídit při vymýšlení nové značky

Strana 12

CESTA KE SPOKOJENÉMU ZÁKAZNÍKOVI

8

STRANA

TAJEMSTVÍ TELEVIZNÍHO DESIGNU Jak vzniká grafika pro novou stanici

Strana 16

MAM_2018_12_page_01.indd 1

RICHARD STIEBITZ: KREATIVCI SPOLÉHAJÍ Strana 17 NA DATA

Výzkum, měření a ochota ke změně jsou důležité prvky, které přispějí k tomu, aby firma měla spokojené zákazníky. Nejlepší zákaznickou zkušenost vykazují banky, restaurace, knihkupectví nebo dopravci. Nečtěte pečlivě jenom chválu, ale především zpětnou vazbu s kritikou. A přidejte kávu zdarma.

PRŮMYSLOVÁ Případová studie HALA MŮŽE BÝT UMĚNÍ Strana 20

3/16/2018 5:45:35 PM