SEKANÁ

● E-shop Košík.cz spustil v okolí svého

skladu v  Počernicích kampaň, jejímž

cílem je „vyzkoušet marketingové nástroje na  různorodé městské zástavbě

a  prozkoumat sousedskou společenost

v prostředí, které rozvoji vztahů nenahrává“. Billboardy doplní CLV, branding autobusů a  neadresná distribuce

letáků.

na miliardu diváků, poskytne na tři sezóny devět desítek vozidel.

● Skupina Aures Holdings, která provozuje síť autobazarů AAA Auto, vzhledem k růstu zájmu o veterány a investiční vozy rozšiřuje portfolio svých

značek o brand Mototechna Classic.

On-line supermarket Rohlik.cz si

ve výběrovém řízení, kterého se účastnilo pět subjektů, jako novou kreativní

a  strategickou agenturu pro svou jarní

kampaň vybral Yinachi.

●

Agentura Marcus & Art oznámila,

že byla jako první agentura ze střední

a  východní Evropy přijata do  Crises

Litigation Communication Alliance

se sídlem v  Londýně, která zaměřuje

na  krizovou komunikaci a  rozhodčí

a soudní řízení.

●

Agentura Digital Brain se po čtyřech

letech od  svého založení přejmenovává na  Brain One. Namísto digitálních

kampaní totiž už víc než dva roky nabízí kompletní budování značek. Změnu

bude komunikovat cílenou kampaní.

●

● Od 19. do 23. března probíhá na jedné

z našich nejstarších komerčních rozhlasových stanic mimořádné narozeninové

vysílání. Partnerem 27. narozenin Radia 1 je obchod se zápisníky Moleskine.

Výtvarník Michael

Murphy přetvořil dva

tisíce děkovných dopisů zákazníků značky

Lexus do 3D instalace.

Dílo nazvané Dopisy

má charakterizovat

její precizní zákaznické služby.

Novými tvářemi řetězce Kaufland se

stali moderátorka Lucie Křížková a šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. První ze série TV spotů z dílny agentury Young &

Rubicam, IS Produkce a v režii Michala

Navrátila a Tomáše Kasala běží od poloviny března na všech hlavních televizních stanicích. Součástí mediamixu jsou

i on-line, tisk a doprovodné akce.

●

● Společnost Kia Motors se stala ofi ciálním partnerem Evropské ligy UEFA.

Kia této největší fotbalové soutěži

na  světě, která přiláká k  obrazovkám

● Do 15. dubna můžete hlásit projekty do

soutěže Internet Effectiveness Awards.

● Výrobce domácích spotřebičů Gorenje oznámil, že se stal oficiálním partnerem soutěže Česká Miss 2018.

● Výrobce reklamního oblečení Adler

se rozhodl pro rebranding svých výrobků. Nově ponesou název Malfi ni,

zatímco ke stávající kolekci Malfi ni přibývá přídomek Premium. Symbol orla

u  značky zůstává, stejně tak další dvě

stávající značky Piccolio a Rimeck jsou

beze změny.

5

MAM_2018_12_page_04-05.indd 5

3/16/2018 5:12:01 PM