SEKANÁ
● E-shop Košík.cz spustil v okolí svého
skladu v Počernicích kampaň, jejímž
cílem je „vyzkoušet marketingové nástroje na různorodé městské zástavbě
a prozkoumat sousedskou společenost
v prostředí, které rozvoji vztahů nenahrává“. Billboardy doplní CLV, branding autobusů a neadresná distribuce
letáků.
na miliardu diváků, poskytne na tři sezóny devět desítek vozidel.
● Skupina Aures Holdings, která provozuje síť autobazarů AAA Auto, vzhledem k růstu zájmu o veterány a investiční vozy rozšiřuje portfolio svých
značek o brand Mototechna Classic.
On-line supermarket Rohlik.cz si
ve výběrovém řízení, kterého se účastnilo pět subjektů, jako novou kreativní
a strategickou agenturu pro svou jarní
kampaň vybral Yinachi.
●
Agentura Marcus & Art oznámila,
že byla jako první agentura ze střední
a východní Evropy přijata do Crises
Litigation Communication Alliance
se sídlem v Londýně, která zaměřuje
na krizovou komunikaci a rozhodčí
a soudní řízení.
●
Agentura Digital Brain se po čtyřech
letech od svého založení přejmenovává na Brain One. Namísto digitálních
kampaní totiž už víc než dva roky nabízí kompletní budování značek. Změnu
bude komunikovat cílenou kampaní.
●
● Od 19. do 23. března probíhá na jedné
z našich nejstarších komerčních rozhlasových stanic mimořádné narozeninové
vysílání. Partnerem 27. narozenin Radia 1 je obchod se zápisníky Moleskine.
Výtvarník Michael
Murphy přetvořil dva
tisíce děkovných dopisů zákazníků značky
Lexus do 3D instalace.
Dílo nazvané Dopisy
má charakterizovat
její precizní zákaznické služby.
Novými tvářemi řetězce Kaufland se
stali moderátorka Lucie Křížková a šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. První ze série TV spotů z dílny agentury Young &
Rubicam, IS Produkce a v režii Michala
Navrátila a Tomáše Kasala běží od poloviny března na všech hlavních televizních stanicích. Součástí mediamixu jsou
i on-line, tisk a doprovodné akce.
●
● Společnost Kia Motors se stala ofi ciálním partnerem Evropské ligy UEFA.
Kia této největší fotbalové soutěži
na světě, která přiláká k obrazovkám
● Do 15. dubna můžete hlásit projekty do
soutěže Internet Effectiveness Awards.
● Výrobce domácích spotřebičů Gorenje oznámil, že se stal oficiálním partnerem soutěže Česká Miss 2018.
● Výrobce reklamního oblečení Adler
se rozhodl pro rebranding svých výrobků. Nově ponesou název Malfi ni,
zatímco ke stávající kolekci Malfi ni přibývá přídomek Premium. Symbol orla
u značky zůstává, stejně tak další dvě
stávající značky Piccolio a Rimeck jsou
beze změny.
5
MAM_2018_12_page_04-05.indd 5
3/16/2018 5:12:01 PM